روبن: ريبري صد در صد شايسته توپ طلا است

مهاجم هلندي بايرن مونيخ تاکيد کرد ريبري شايسته دريافت کسب توپ طلاي 2013 است. او گفت هيچ‌گاه نگفته است که رونالدو بهتر از ريبري است.


چند روز پيش رسانه‌هاي اروپايي خبري جنجالي را از آرين روبن منتشر کردند.

آنها نوشتند که اين بازيکن هلندي، فرانک ريبري هم تيمي‌اش در بايرن‌ مونيخ را بهترين بازيکن فوتبال جهان نمي‌داند و به کريستيانو رونالدو راي خواهد داد.

روبن در گفت‌وگويي که با روزنامه‌ "ديلي پست" داشت تاکيد کرد که به کسي جز ريبري راي نخواهد داد. او گفت: من هيچ گاه نگفته‌ام که به رونالدو راي مي‌دهم. ريبري فصل خيره کننده‌اي را با بايرن‌ مونيخ پشت سر گذاشت. بر اين باورم که او 100 درصد شايسته کسب توپ طلا در سال 2013 است.

اين بازيکن هلندي ادامه داد: بدون شک به ريبري راي خواهم داد. اصلا در اين باره شک نکنيد. احمقانه است که با وجود گزينه‌اي در تيمم به گزينه ديگر راي دهم.

روزنامه‌ "ديلي پست" در ادامه خبر خود نوشت: به نظر مي‌رسد که دليل تغيير موضع روبن فشاري است که باشگاه بايرن‌ مونيخ بر او آورده است، چرا که همه بازيکنان بايرن‌ مونيخ در حمايت از همتيمي خود سخن گفتند و او را شايسته کسب توپ طلا در سال 2013 دانستند.

فرانک ريبري، ليونل مسي و کريستيانو رونالدو سه نامزد نهايي کسب توپ طلاي فوتبال جهان در سال 2013 هستند.

رونالدو در سال 2013 عملکرد بسيار خوبي در ترکيب رئال مادريد و تيم ملي فوتبال پرتغال داشت. فرانک ريبري هم سال رويايي را با بايرن‌ مونيخ پشت سر گذاشت و سه گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آورد. البته نبايد ليونل مسي را هم فراموش کنيم. او هر چند در فصل اخير سه بار آسيب ديده است، اما همچنان براي کسب اين جايزه شانس دارد. بايد براي نهايي شدن نام برنده اين جايزه تا 13 ژانويه صبر کرد.


تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:روبن: ريبري صد در صد شايسته توپ طلا است, | 18:27 | نویسنده : فاطمه |

مرکز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به شايعات و اخبار غيرموثق برخي رسانه ها مبني بر تغييرات مديريتي در دو باشگاه استقلال و پرسپوليس بيانيه اي را صادر کرد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، طي روزهاي گذشته شايعات و اخباري در رسانه هاي گروهي مبني بر تصميم وزارت ورزش و جوانان براي تغييرات مديريتي در هيات مديره و مديران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپوليس منتشر شده که انعکاس اين اخبار غيرواقعي نگراني هايي را در هواداران و افکار عمومي ايجاد کرده است.

لذا با توجه به اهميت موضوع و براي روشن شدن اذهان عمومي تاکيد مي شود که در وضع کنوني تغييرات مديريتي در اين دو باشگاه در دستور کار وزارت ورزش و جوانان نيست و انتظار مي رود هيات مديره باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس امور و وظايف اصلي دو باشگاه را با جديت و اهتمام هر چه بيشتر دنبال کنند و اجازه ندهند که شايعات و اخبار نادرست مديريت و هواداران اين باشگاه ها را دچار حاشيه کنند.

بديهي است در حال حاضر عمده ترين موضوع مورد نظر وزارت ورزش و جوانان در مديريت آينده اين دو باشگاه پي گيري خصوصي سازي است که پس از بررسي هاي کارشناسي در کارگروه ذي ربط و جمع بندي تصميمات نتايج آن به اطلاع افکار عمومي رسانده خواهد شد.


تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:مديريت استقلال و پرسپوليس تغيير نمي‌کند, | 18:24 | نویسنده : فاطمه |

تيم فوتبال ليورپول موقتا صدرنشين جدول رده بندي ليگ برتر انگليس شد.


در نخستين ديدار از هفته هفدهم ليگ برتر انگليس تيم فوتبال ليورپول در ورزشگاه خانگي خود آنفيلد ميزبان کارديف بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود قرمزهاي آنفيلد به پايان رسيد.

سوارز در دقايق 25 و 45 و استرلينگ 42 براي ليورپول گلزني کردند و تک گل ميهمان را ماچ در دقيقه 58 وارد دروازه ليورپول کرد.

ليورپول با اين برد 36 امتيازي شد و با يک بازي بيشتر موقتا صدرنشين ليگ برتر انگليس شد.


تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:برتري ليورپول برابر کارديف با درخشش سوارز, | 18:21 | نویسنده : فاطمه |



تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:, | 10:46 | نویسنده : فاطمه |



تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:, | 10:41 | نویسنده : فاطمه |

آیا خوشحالی؟

بله. به همین خاطر قرارداد جدیدی امضاء کردم. اینجا خانه من است. در اینجا احساسی باور نکردنی دارم، عاشق باشگاه، مردم و هوادارن هستم. من همه چیز دارم، به همین خاطر قرارداد جدیدی امضاء کردم. نمی دانم پایان دوران ورزشی ام کِی است، اما در حال حاضر از بودن در اینجا احساس غرور می کنم و بسیار خوشحالم.

گرث بیل

او شگفت انگیز کار می کند. او به خاطر مصدومیت و برخی مشکلات دیگر، کمی دیر شروع کرد، اما این طبیعی است، چرا که او پیش فصلی نداشته است. بعد از آن او تحت فشار زیادی بوده است. سخت بود، اما فکر می کنم حالا او در مسیر درستی حرکت می کند و بیشتر با تیم یکپارچه شده است. مردم و هم تیمی ها، بازیکنانی مانند او را دوست دارند. او بازیکن فوق العاده ای است و من امیدوارم برای کسب عناوین قهرمانی به ما کمک کند.

کارلو آنچلوتی

او انسان فوق العاده ای است. او قبلاً بازیکن بوده و از این رو می داند چگونه با بازیکنان کنار بیاید. من از کار کردن با او خوشحالم و چیزهای زیادی از او و کادر فنی اش یاد گرفته ام، بنابراین بسیار خوشحالم.

زین الدین زیدان

زیزو تجربیات خود به عنوان بازیکن را به بازیکنان جوان تیم منتقل می کند و این فوق العاده است. من از کار کردن با او بسیار خوشحالم چرا که او بازیکنی عالی بوده است و تجربه زیادی دارد، پس این برای من عالی است. بودن در کنار بهترین ها را دوست دارم.

زلاتان ایبراهیموویچ

او بازیکن خوبی است و این را در طول چند سال اخیر نشان داده است. او گلهای زیاد و مهمی به ثمر می رساند. در حال حاضر او در سطح فوق العاده ای بازی می کند.

صعود به جام جهانی...

من از کاری که تیم ملی کشورم انجام داد بسیار خوشحالم. فکر می کنم برای صعود به جام جهانی به پرتغال کمک کردم و از این بابت بسیار خوشحالم. برای خودم و هم تیمی هایم خوشحالم. روز بعد از بازی، شما متوجه کاری که کرده اید می شوید. در پرتغال همه راجب تیم ملی صحبت می کردند و ما فهمیدیم که چه کار کرده ایم. لحظه فوق العاده ای برای من، تیم ملی، پرتغالی ها و همچنین بسیاری از هواداران در برزیل بود.



تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:××× عاشق این باشگاه هستم و به همین خاطر قرارداد جدیدی امضا کردم ×××, | 10:39 | نویسنده : فاطمه |

کارلوس تبس، مهاجم يوونتوس، معتقد است توپ طلاي امسال بايد به فرانک ريبري، ستاره بايرن برسد و او را بيش از رونالدو و مسي، شايسته اين جايزه دانست.


فهرست نهايي نامزدهاي توپ طلا دو هفته قبل اعلام شد و مسي، رونالدو و ريبري براي کسب اين جايزه با هم رقابت مي کنند.

اما تبس معتقد است به دليل دستاوردهايي که ريبري داشته، شايستگي بيشتري براي کسب اين جايزه دارد.

به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت:" مسي و رونالدو هر سال براي کسب اين جايزه رقابت دارند. اما ريبري به خاطر بازي هايش و آنچه فصل گذشته با بايرن به دست آورد، شايستگي بيشتري دارد. من جايزه را به او مي دهم."

تبس در اين فصل بازي هاي خوبي براي يوونتوس انجام داده اما همچنان توسط الخاندرو سابه يا به تيم ملي آرژانتين دعوت نمي شود.

او در دو سال اخير براي آلبي سلسته بازي نکرده و اميد چنداني براي حضور در جام جهاني ندارد:" من چيزي براي توضيح دادن به هواداران ندارم. اين من نيستم که بايد به آنها توضيح بدهم چرا براي آرژانتين بازي نمي کنم.

فکر نمي کنم حتي اگر 30 گل در اين فصل بزنم، باز هم در فهرست آرژانتين براي جام جهاني قرار داشته باشم. اين را مطمئنم.

وقتي آرژانتين بازي مي کنم، بازي ها را تماشا نمي کند چون خيلي ناراحتم مي کند. فکر مي کنم سابه يا تصميمش را در اين مورد گرفته است. من هم بايد اين را بپذيرم."

به همين دليل، تبس تنها روي کارش در يوونتوس تمرکز کرده است:" تطبيق پيدا کردن با تيم يوونتوس خيلي راحت بود زيرا ما تيم منسجمي داريم. همه مي دانند که چکاري بايد انجام بدهم.

روياي من اين است که با پيراهن بوکا جونيورز از فوتبال خداحافظي کنم. من 29 ساله هستم و هنوز سه سال از قراردادم با يووه باقي مانده است.  در حال حاضر بازگشت به آرژانتين آسان نيست."


تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:تبس: توپ طلا حق ريبري است, | 10:33 | نویسنده : فاطمه |

پزشک تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد، هنوز ميزان مصدوميت جواد نکونام مشخص نشده است.


کاوه ستوده در خصوص شرايط نکونام گفت: هنوز ميزان مصدوميت اين بازيکن مشخص نيست.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: شرايط و ميزان مصدوميت نکونام فردا در تهران مشخص خواهد شد. بايد از پاي اين بازيکن عکسبرداري صورت بگيرد تا وضعيت او نيز مشخص شود.


تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:ميزان مصدوميت نکونام مشخص نيست, | 10:32 | نویسنده : فاطمه |

سپاهان مقابل تراکتورسازي به پيروزي رسيد و نفت تهران و فولاد خوزستان مقابل حريفان خود به برتري رسيدند.


هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال با انجام سه ديدار به صورت همزمان از ساعت 15 ادامه پيدا کرد. نتيجه اين سه مسابقه به شرح زير است:

تراکتورسازي يک - سپاهان 2

گل‌ها: مهدي شريفي دقيقه 1+45 اميد ابراهيمي 91 سپاهان، کريم انصاري‌فرد دقيقه 84 تراکتورسازي

داماش گيلان يک - فولاد خوزستان 2

گل‌ها: لوسيانو پريرا دقايق 45 و 48 فولاد، عليرضا نظيف‌کار دقيقه 53 پنالتي ملوان

نفت تهران 3 - راه آهن يک

گل‌ها: رضا نوروزي پنالتي دقيقه 37 و هادي نوروزي 86 ، مجتبي شيري 93 نفت تهران،‌ پيروزي قرباني دقيقه 45+2 راه آهن

اخراج: سامان آقازماني دقيقه 68 راه آهن

با اين نتايج نفت تهران با کسب امتياز 36 به رده دوم جدول صعود کرد. فولاد خوزستان با کسب امتياز 35 به رده سوم صعود کرد و تراکتورسازي با 33 امتياز به رده چهارم سقوط کرد. سپاهان نيز با 30 امتياز در رده ششُم ماند.

در حال حاضر پرسپوليس با کسب 36 امتياز و با تفاضل گل بهتر نسب به نفت تهران در صدر جدول قرار دارد.

اين اولين شکست تراکتورسازي در خانه بود. سپاهان پس از هفت هفته نبردن، به پيروزي رسيد.


تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:برتري فولاد، سپاهان و نفت تهران, | 10:26 | نویسنده : فاطمه |

تيم فوتبال پرسپوليس با شکست سايپا صدرنشيني خود را حفظ کرد.


پرسپوليس از ساعت 16 و 20 دقيقه در ورزشگاه آزادي و در حضور 10 هزار تماشاگر ( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف تيم سايپا رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

محسن مسلمان در دقيقه 73 روي سانتر ارسالي پيام صادقيان با يک ضربه سر از داخل شش قدم گل پرسپوليس را به ثمر رساند. سرخپوشان با اين گل سه امتيازي صدرنشيني خود را حفظ کردند.

محمدرضا ناصحي در دقيقه 13 مسابقه از پشت محوطه جريمه شوت زد که توپ او به تيرک دروازه پرسپوليس برخورد کرد و به بيرون رفت.

ديدار دو تيم در نيمه اول خيلي جذاب نبود و توپ بيشتر در ميانه ميدان جريان داشت. البته بازيکنان سايپا دو سه شوت به سمت دروازه پرسپوليس زدند. در مجموع بازي در نيمه اول خيلي سرد و بي‌روح بود. بارش برف از دقيقه 15 مسابقه در ورزشگاه آزادي آغاز شد و در نيمه دوم بارش برف قطع شد.

در دقيقه 45+1 سجاد شهباز‌زاده در صحنه تک به تک با نيلسون توپ را به بالاي دروازه پرسپوليس زد و بهترين فرصت گلزني سايپا را از دست داد.

پرسپوليس نيمه دوم را هجومي آغاز کرد و بازي در شروع نيمه دوم سرعت بيشتري گرفت.

در دقيقه 50 شوت پيام صادقيان به تيرک افقي به تيرک افقي سايپا خورد و به بيرون رفت.

حسين زرگر داور مسابقه به محمدرضا خلعتبري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

در دقيقه 55 شوت محسن مسلمان را محمدباقر صادقي دروازه‌ بان سايپا به خوبي مهار کرد.

در دقيقه 75 شوت پيام صادقيان به تيرک درواز‌ه سايپا برخورد کرد.

با اين برد پرسپوليس 36 امتيازي صدرنشيني را حفظ کرد و و سايپا 25 امتيازي باقي ماند. پرسپوليس با اين برد شکست يک بر صفر را جبران کرد.

*ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، ميثم حسيني، حسين ماهيني، رضا حقيقي، مهرداد کفشگري ، محسن مسلمان، پيام صادقيان( از دقيقه 90+ 3 محمد نوري)، سيدمهدي سيدصالحي( از دقيقه 64 فرزاد حاتمي) و محمدرضا خلعتبري( از دقيقه 90+1 حميد علي عسگر).

سرمربي: علي دايي



*ترکيب سايپا:

محمدباقر صادقي، مجيد ايوبي، سجاد مشکل‌پور، بابک حاتمي، ابراهيم شکوري، حامد شيري، روزبه شاه‌علي‌دوست، مهدي جعفرپور( از دقيقه 55 ابراهيم‌ صادقي)، محمدرضا ناصحي( از دقيقه 69 محسن ارزاني)، کاوه رضايي و سجاد شهباززاده( از دقيقه 77 علي يونسي)

سرمربي: انگين فيرات


تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:تداوم صدرنشيني پرسپوليس باپيروزي مقابل سايپا, | 10:24 | نویسنده : فاطمه |

دارنده مدال نقره کشتي آزاد بازي‌هاي المپيک لندن در آستانه وداع با دنياي قهرماني قرار گرفت.


صادق گودرزي دارنده مدال نقره کشتي آزاد باز‌ي‌هاي المپيک لندن که با تيم خونه به خونه بابل در فصل جاري ليگ برتر کشتي آزاد شرکت مي‌کرد در مرحله مقدماتي اين رقابت‌ها تنها در يک ديدار براي اين تيم به ميدان رفت و به دليل مصدوميت نتوانست تيمش را در ساير مسابقات همراهي کند. در آن زمان اين احتمال مطرح شد که شايد گودرزي ديگر نتواند به تشک کشتي برگردد اما حالا بعد از گذشت چند هفته از اعلام اين خبر به نظر مي‌رسد موضوع جدي شده است و آسيب‌ديدگي اجازه کشتي گرفتن را از دارنده چهار مدال جهاني و المپيک خواهد گرفت.

صادق گودرزي با تأييد اين خبر به خبرنگار فارس، گفت: ابتدا فکر نمي‌کردم که آسيب‌ديدگي‌ام جدي باشد اما پس از مراجعه به پزشک و معاينات فراوان پزشکم اين آسيب‌ديدگي را خطرناک توصيف کرد و حتي گفت که ‌ديگر نمي‌توانم به تشک کشتي باز گردم چرا که در صورت آسيب‌ديدگي مجدد از ناحيه مهره گردن شايد حتي فلج شوم.

وي خاطرنشان کرد: البته هنوز اميدوارم تا بلکه با بررسي‌ها و معاينات دقيق‌تر و اعلام نظر نهايي پزشکان بار ديگر بتوانم روي تشک کشتي براي کشورم افتخارآفريني کنم.


تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:وداع قريب‌الوقوع صادق‌گودرزي از دنياي قهرماني, | 19:24 | نویسنده : فاطمه |

سرمربي منچستر‌سيتي با اعلام اين که مهار ليونل مسي غيرممکن نخواهد بود، مي‌گويد بارسلونا ديگر تيم شکست‌ناپذير 2 سال قبل نيست.


قرعه‌کشي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برگزار شد و شانزده تيم راه‌ يافته به اين مرحله حريفان خود را شناختند که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها منچسترسيتي بايد با بارسلونا رقابت کند.

به نقل از ايسنا،سرمربي منچسترسيتي پس از مشخص شدن بارسلونا به عنوان رقيب اين تيم در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان گفت: بارسلونا ديگر تيم دو سال قبل نيست. نمي‌دانم چه اتفاقاتي در بارسلونا رخ داده است. آنها در سه سال سه مربي داشتند. به نظر مي‌رسد عملکرد بازيکنان بارسلونا نسبت به قبل تغيير کرده است. شايد اين به خاطر بالا رفتن سن بازيکنان اين تيم باشد.

مانوئل پيگريني در ادامه گفت: دلايل زيادي براي افت فوتبال بارسلونا وجود دارد. آنها سال‌ها تيمي طراز اول در جهان بودند اما دو سالي است که ديگر طراوت قبل را ندارند. آنها پيش از اين شکست‌ناپذير بودند اما در اين دو سال تغييرات زيادي رخ داده است.

سرمربي منچسترسيتي در پايان درباره مهار ليونل مسي گفت: مهار مسي غيرممکن نبوده و امکان‌پذير است. نبايد فراموش کنيم فصل قبل مسي برابر بايرن‌مونيخ بازي کرد اما نتوانست مانع شکست سنگين تيمش شود.


تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:پيگريني: بارسا تيم دو سال پيش نيست, | 19:23 | نویسنده : فاطمه |

هافبک اسپانيايي چلسي به ستايش از ديديه دروگبا پرداخت و او را اسطوره باشگاه چلسي لقب داد. ماتا گفت همه در استمفوردبريج از دروگبا استقبال خواهند کرد.


چلسي در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بايد به مصاف گالاتاسرايي برود که دست به شگفتي زد و با شکست تيم بزرگ و پرمهره‌اي چون يوونتوس جواز صعود به مرحله يک هشتم نهايي را کسب کرد.

به گزارش ايسنا،رويارويي چلسي - گالاتاسراي براي يک بازيکن از جذابيت زيادي برخوردار است و او ديديه دروگباست که سال‌ها با پيراهن چلسي درخشيد و موفق شد با اين تيم قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا در فصل 2011-2012 را کسب کند.

خوآن ماتا در گفت‌وگويي با سايت رسمي باشگاه چلسي به ستايش از دروگبا پرداخت و او را اسطوره استمفوردبريج لقب داد. هافبک اسپانيايي چلسي گفت: رويارويي با گالاتاسراي اين فرصت را به ما مي‌دهد که با يکي از بهترين بازيکنان تاريخ باشگاه چلسي ديدار کنيم. از اين که دروگبا را در زمين مي‌بينيم، بسيار خوشحال هستم و خود را خوش شانس مي‌بينم.

ماتا فصل گذشته عملکرد بسيار خوبي در چلسي داشت و يکي از بهترين بازيکنان ليگ جزيره بود. با اين حال با آمدن ژوزه مورينيو به نيمکت ذخيره‌ها منتقل شده و جايگاه خود را در ترکيب اصلي از دست داده است.

او گفت: دروگبا اسطوره باشگاه چلسي است. همه ما از بازگشت او به استمفوردبريج خوشحال خواهيم شد؛ همچنان‌ که معتقدم او نيز از اين بازگشت خوشحال خواهد شد. دروگبا در چند سالي که در چلسي بازي کرد عملکرد خيره‌کننده‌اي داشت و بارها با پيراهن اين تيم گلزني کرد. او بازيکن بزرگي است و همه در چلسي به او احترام مي‌گذارند.

دروگبا، مهاجم گالاتاسراي هم که روي تک گل تيمش برابر يوونتوس تاثيرگذار بود، از رويارويي با چلسي در اين مرحله بسيار خوشحال است. او در صفحه اجتماعي خود در توييتر نوشت: من خوشبخت‌ترين فرد ليگ قهرمانان اروپا هستم؛ چرا که در هر دو ديدار رفت و برگشت در خانه‌ام به ميدان مي‌روم.

ديدار رفت دو تيم چهارشنبه 26 فوريه و ديدار برگشت سه‌شنبه 18 مارس خواهد بود.


تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:دروگبااسطوره است وهمه از اواستقبال مي‌کنيم, | 19:22 | نویسنده : فاطمه |

اسطوره فوتبال آرژانتين معتقد است که ستاره پرتغالي رئال مادريد بايد برنده توپ طلاي 2013 شود.


ديگو آرماندو مارادونا در گفت‌و‌گو با روزنامه الجزيره‌اي «Le Buteur» اظهار داشت: مسي امسال خيلي مصدوم شد و کريستيانو رونالدو بايد برنده توپ طلا شود.

به گزارش فارس،مارادونا براي شرکت در مراسم انتخاب بهترين‌ فوتباليست الجزيره همراه با خاوير زانتي، ريوالدو و په‌په رينا در اين کشور به سر مي‌برد.

ريوالدو، بازيکن سابق بارسلونا نيز اظهار داشت: شخصا اميدوارم مسي برنده شود اما بايد تأييد کرد که رونالدو لياقت آن را دارد.

سفير تايدر (اينترميلان)، اسلام سليماني (اسپورتينگ ليسبون)، سوفيان فگولي (والنسيا)، هلال سوداني (دينامو زاگرب)، ياسين براهيمي (گرانادا) و اسايد بلکالم (واتفورد) نامزدهاي کسب جايزه بهترين بازيکن الجزيره هستند.


تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:مارادونا: رونالدو بايد برنده توپ طلا شود, | 19:21 | نویسنده : فاطمه |

با وجود روبه‌رو شدن با يکي از بهترين تيم‌هاي مرحله گروهي، سرمربي ميلان ادعا کرد به نتيجه جدال مردانش با قرمزوسفيدپوشان پايتخت اسپانيا در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا خوشبين است.


قرعه‌کشي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، ميلان تنها بازمانده کالچو در اين رقابت‌ها که به عنوان تنها نماينده ايتاليا از مرحله گروهي صعود کرد را برابر اتلتيکومادريدي قرار داد که از گروه خود با اقتدار تمام و به عنوان صدرنشين صعود کرد. اتلتيکومادريد نه تنها در ليگ قهرمانان بلکه در رقابت‌هاي داخلي نيز در اوج بوده و پابه‌پاي بارسلوناي صدرنشين نتيجه گرفته و اکنون هم تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اين تيم در رده دوم جدول قرار دارد.

به گزارش تسنيم،با وجود قرار گرفتن برابر چنين حريف سرسختي، ماسيميليانو آلگري ادعا کرد به صعود تيمش به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا اميدوار است. وي در گفت‌وگو با شبکه اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: من به آينده ميلان در اين رقابت‌ها خوشبينم و به بازيکنانم اعتماد دارد. ما اکنون در ميان 16 تيم پاياني هستيم که اين خود يک هدف بسيار مهم است. متاسفانه ما تنها تيم ايتاليايي هستيم که توانسته اين موفقيت را کسب کند.

آلگري افزود: اتلتيکومادريد اين روزها کارهاي فوق العاده‌اي انجام مي‌دهد. اين تيم فصل گذشته در ليگ اروپا بدون شکست بود و اکنون هم در لاليگا جزو صدرنشينان است. با اين حال هنوز زمان زيادي تا موعد برگزاري اين بازي مانده است و در اين 2 ماه باقي‌مانده نه تنها شرايط ما مي‌تواند بهتر شود بلکه شرايط آنها هم ممکن است افت کند. بازي 2 قسمتي است پس هر اتفاقي ممکن است در آن رخ دهد.

بازي رفت تيم‌هاي ميلان و اتلتيکومادريد چهارشنبه 30 بهمن در ورزشگاه سن سيرو و بازي برگشت آنها نيز سه‌شنبه 20 اسفند در ورزشگاه ويسنته کالدرون مادريد برگزار مي‌شود.


تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:به نتيجه بازي مقابل اتلتيکومادريد خوشبينم, | 19:20 | نویسنده : فاطمه |

مديرعامل باشگاه پرسپوليس و وکيل علي دايي در نشست با اعضاي کميته استيناف مدارک جديدي را ارائه کردند.


محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس به همراه بهمن دهقان، وکيل علي دايي از ساعت 16:30 امروز (سه‌شنبه) در نشست با مسئولان کميته استيناف فدراسيون فوتبال شرکت کردند.

به گزارش تسنيم،در اين نشست که تمامي اعضاي کميته استيناف نيز حضور داشتند، مدارک و مستندات جديد باشگاه پرسپوليس در دفاع از علي دايي ارائه شد. اين مدارک در قالب جزوه‌اي قطور از سوي بهمن دهقان تحويل اعضاي کميته استيناف شد.

اين نشست از ساعت 16:30 آغاز شده و همچنان ادامه دارد.


تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:ارائه‌مستندات‌جديدرويانيان‌و وکيل‌دايي‌به‌استيناف, | 19:19 | نویسنده : فاطمه |

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: من از کميته استيناف عذرخواهي کردم و علي دايي هم قدرت عذرخواهي دارد.


محمد رويانيان پس از حضور در جلسه کميته استيناف در جمع خبرنگاران گفت: کميته استيناف جايگاه بسيار رفيع و بالايي دارد و اگر آنها احساس کردند جايگاهشان خدشه‌دار شده است از آنها عذرخواهي مي‌کنم و در کميته استيناف هم عذرخواهي کردم. از آنها خواهش کردم در حکم محروميت دايي تخفيف بدهند و مشکل ما را حل کنند زيرا محروميت‌هاي پي در پي به تيم ما ضربه مي‌زند.

به نقل از فارس،وي ادامه داد: فکر مي‌کنم نظر دايي هم نسبت به کميته استيناف همين باشد. اگر کميته استيناف احساس کرده اهانتي به آنها شده علي دايي هم قدرت عذرخواهي دارد و نظرش با نظر من يکي است و درخواست بخشش دارم و اميدوارم اين دو جلسه محروميت بخشيده شود.

وي در مورد اينکه عليپور گفته است محروميت دايي قابل خريد است، گفت: من حرفم را زدم.


تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:رويانيان: علي دايي قدرت عذرخواهي دارد, | 19:18 | نویسنده : فاطمه |



تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, | 19:14 | نویسنده : فاطمه |



تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, | 19:11 | نویسنده : فاطمه |

امير علي اکبري به دليل مثبت شدن تست دوپينگش، مادام العمر از کشتي محروم شد.


 فدراسيون جهاني کشتي اعلام کرد دوپينگ امير علي اکبري که در مسابقات جهاني 2013 قهرمان 120 کيلوگرم جهان شد، مثبت بوده و محروميت مادام العمر براي وي صادر شده است. به دليل اين که علي اکبري براي دومين بار متهم به دوپينگ شده است، محروميت مادام العمر برايش صادر شده است.

فيلا ماده ممنوعه موجود در تست علي اکبري را استروئيد آنابوليک اعلام کرده است.

با اين وضعيت مدال طلاي وي در مسابقات جهاني بوداپست پس گرفته مي شود و کشتي ايران يکي از سرمايه هاي ارزشمندش را از دست مي دهد.

به گزارش ايسنا، در فهرست جديد کشتي گيران دوپينگي که از سوي فيلا اعلام شده نام 10 کشتي گير به چشم مي خورد که پنج نفر آن از روسيه هستند اما به جز علي اکبري، ساير دوپينگي ها چهره سرشناسي نيستند.


تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:امير علي اکبري مادام العمر محروم شد, | 13:4 | نویسنده : فاطمه |

با دستور مديرعامل باشگاه پرسپوليس سرپرست اين تيم به فدراسيون فوتبال رفت.


پس از راي کميته استيناف مبني بر محروميت علي دايي با دستور محمد رويانيان، سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس به فدراسيون فوتبال رفت و اعتراض خود را به مسئولان اين فدراسيون بابت راي صادره اعلام کرد.

به گزارش فارس، سعيد شيريني اعلام کرد که باشگاه اين راي را قبول ندارد.


تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:شيريني براي اعتراض به فدراسيون فوتبال رفت, | 13:3 | نویسنده : فاطمه |

رئيس سازمان ليگ گفت: مي‌توانيم با يک برنامه فشرده‌تر ليگ برتر را تا آخر اسفند به پايان برسانيم تا بازيکنان بيشتر در اختيار تيم ملي باشند.


مهدي تاج در مورد درخواست کي‌روش براي در اختيار داشتن بازيکنان ملي‌پوش باشگاه‌ها اظهار داشت: ما به فدراسيون فوتبال نامه‌اي نوشتيم و اعلام کرديم مي‌توانيم ليگ را با يک برنامه فشرده‌تر تا آخر اسفند به پايان برسانيم تا بازيکنان ملي‌پوش در سه ماه فروردين، ارديبهشت و خرداد به طور کامل در اختيار کادر فني تيم ملي باشند.

به گزاش فارس، وي ادامه داد: پيشنهاد ديگر ما به فدراسيون اين بود که مي‌توانيم 20 فروردين ليگ را به پايان برسانيم در هر دو مورد تصميم‌گيري را به فدراسيون فوتبال واگذار کرده‌ايم تا فدراسيون فوتبال و کادر فني تيم ملي بعد از جمع‌بندي نظر نهايي خود را به سازمان ليگ اعلام کنند.

رئيس سازمان ليگ در مورد وضعيت برگزاري جام حذفي گفت: 8 تيم اکنون در جام حذفي صعود کرده‌اند، مي‌توانيم جام حذفي را برگزار نکنيم ولي اعتقاد سازمان ليگ اين است که جام حذفي را صد درصد برگزار کنيم.

تاج در مورد وضعيت باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا و همچنين تداخل آن بازي‌ها با اردوهاي تيم ملي گفت: اين مسئله به خود فدراسيون مربوط مي‌شود و فدراسيون فوتبال بايد با اين چهار باشگاه حاضر در ليگ قهرمانان آسيا جلسه بگذارد و اين موضوع را به نوعي حل کند. هر تصميمي که بگيرند سازمان ليگ آن را اجرايي مي‌کند.

وي در مورد اينکه باشگاه‌ها براي جذب بازيکنان ملي‌پوش هزينه کرده‌اند و مي‌خواهند از آن استفاده کنند، ‌گفت: بايد اين مشکل را به نوعي حل کنيم. من يک طرح خام دارم. اينکه از 9 ميليون دلاري که بابت صعود به جام جهاني مي‌گيريم بخشي از قرارداد بازيکنان ملي‌پوش پرداخت شود که با توجه به بي‌پولي باشگاه‌ها مي‌تواند راه حل مناسبي باشد.

تاج در مورد محروميت علي دايي گفت: با توجه به اينکه زمان ابلاغ محروميت دايي به پرسپوليس کمتر از 72 ساعت است، دايي مي‌تواند در ديدار با مس کرمان تيمش را هدايت کند و اين رأي پس از هفته هجدهم اعمال خواهد شد.


تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:تاج: شايد جام حذفي را هم برگزار نکنيم, | 13:1 | نویسنده : فاطمه |

جلسه رويانيان با مسئولان باشگاه عجمان امارات شب گذشته برگزار شد.


محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از سفر به امارات شب گذشته جلسه‌اي را با مسئولان باشگاه عجمان در خصوص پرداخت قسط دوم رضايت‌نامه محمدرضا خلعتبري برگزار کرد.

به گزارش فارس،در اين جلسه که به مدت 90 دقيقه به طول انجاميد رويانيان با مسئولان عجمان درباره دلايل دير شدن پرداخت اين پول گفت‌وگو کرد و سپس در تماسي تلفني از باشگاه عجمان با حسين هدايتي به صورت کنفرانس تلفني عابربانک فوتبال ايران پرداخت قسط دوم خلعتبري را نيز به عهده گرفت.

هدايتي به مسئولان عجمان امارات اعلام کرد امروز با حضور در يکي از صرافي‌هاي امارات که از دوستان نزديک او است مي‌توانند دومين قسط رضايت‌نامه خلعتبري را دريافت کنند.

اين در شرايطي است که اگر پرسپوليسي‌ها به وعده خود عمل نمي‌کردند مسئولان عجمان قصد داشتند اين پرونده را به جاهاي باريک بکشند و خطر در کمين قرمزپوشان بود،اما با پرداخت اين پول مشکل خلعتبري حل و او مي‌تواند با خيال راحت براي پرسپوليس بازي کند.


تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:جلسه رويانيان با عجماني‌ها برگزار شد, | 12:59 | نویسنده : فاطمه |

روزنامه انگليسي ميرر اعلام کرد کاربران اينترنتي در ايران اقدام به تشکيل گروهي کرده‌اند تا از اين طريق از فوق‌ستاره آرژانتيني بارسلونا به خاطر مورد اهانت قرار گرفتن از سوي برخي کاربران ايراني عذرخواهي کنند.


روزنامه ميرر چاپ لندن با انعکاس تلاش کاربراني اينترنتي در ايران براي نشان دادن محبوبيت اين ستاره آرژانتيني که چندي پيش صفحه‌ شخصي‌اش در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي از سوي برخي کاربران ايراني هدف انواع و اقسام جملات توهين آميز شد، نوشت: فوتبالدوستان ايراني اقدام به تشکيل گروهي در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي کرده‌اند تا مراتب تاسف خود را از اهانت‌هاي اخيري که برخي از هموطنان‌شان به ليونل مسي کرده‌اند ابراز کنند.

به گزارش تسنيم،در ادامه اين خبر، ميرر با اشاره به هجوم بيش از 30 هزار کاربر اينترنتي به صفحه شخصي ليونل مسي که در آن در پيام‌هايي اهانت‌آميز و اکثراً به زبان فارسي خطاب به ستاره آرژانتيني بارسلونا نوشته شد، آمده است: ايراني‌ها اکنون صفحه‌اي جديدي با عنوان «مسي متاسفيم» در اينترنت ساخته‌‌اند که هدف از ايجاد آن آن محکوم کردن اقدام کساني که برترين بازيکن 4 سال اخير فوتبال دنيا را مورد اهانت قرار داده‌اند.

حمله کاربران ايراني به صفحه شخصي ليونل مسي، کاپيتان تيمي که در جام جهاني 2014 بايد برابر تيم ملي ايران قرار بگيرد، بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي جهان داشته است هرچند که خود اين بازيکن 26 ساله هنوز اظهارنظري در اين خصوص نکرده است.


تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:ايراني‌ها از مسي عذرخواهي کردند, | 12:57 | نویسنده : فاطمه |

تيم فوتبال گالاتاسراي با گل دقايق پاياني هافبک هلندي خود به دور حذفي ليگ قهرمانان اروپا راه يافت.


در يک ديدار عقب افتاده از دور آخر مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، تيم فوتبال گالاتاسراي در ورزشگاه خانگي خود در حالي به مصاف يوونتوس ايتاليا رفت که شب گذشته ديدار اين دو تيم تا دقيقه 35 بدون گل مساوي بود و با تصميم داور به دليل بارش سنگين برف نيمه کاره مانده بود.

گالاتاسراي در اين ديدار که از دقيقه 35 آغاز شده بود، براي صعود به دور دوم تنها به پيروزي نياز داشت و بانوي پير با يک تساوي هم به دور حذفي صعود مي‌کرد.

اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود گالاتاسراي به پايان رسيد تا شاگردان مانچيني 7 امتيازي شده و به عنوان تيم دوم به مرحله حذفي راه يابند و يوونتوس با 6 امتياز سوم شده و راهي ليگ اروپا شود.

تنها گل اين ديدار را اسنايدر بازيکن هلندي گالاتاسراي روي پاس گل دروگبا وارد دروازه بانوي پير کرد تا شاگردان کونته به عنوان سومي و ليگ اروپا قناعت کنند.


تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:اسنايدر گالاتاسراي را به دور حذفي رساند, | 12:55 | نویسنده : فاطمه |

با صعود تيم هاي شالکه، آرسنال ، دورتموند، زنيت و ميلان جمع تيم هاي راه يافته به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تکميل شد.


 دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا با برگزاري 8 ديدار به پايان رسيد و چهره 16 تيم صعود کننده به مرحله يک هشتم نهايي مشخص گرديد.


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, | 12:53 | نویسنده : فاطمه |

تيم ملي فوتسال ايران به دنبال کسب نتيجه مناسب مقابل روسيه در جديدترين رنکينگ جهاني يک پله صعود کرد.


جديدترين رده بندي تيم هاي ملي فوتسال دنيا اعلام شد و تيم ملي ايران با 1589 امتياز در رده ششم قرار گرفت. شاگردان خسوس کاندلاس يک هفته پيش در دو ديدار دوستانه مقابل تيم ملي روسيه به يک برد و يک تساوي سدت يافته بودند و همين اتفاق کافي بود تا آن ها بعد از مدت ها آرژانتين را در رده بندي جهاني جاي بگذارند.

به گزارش ايسنا ، تيم ملي فوتسال ايران به دنبال نتايج ضعيف خود در جام جهاني 2012 تايلند از رده ششم به جايگاه هشتمي تنزل پيدا کرده بود اما اين رتبه بعد از حدود يک سال دوباره به دست سلاطين فوتسال آسيا افتاد. ايران در حال حاضر تنها با يک اختلاف امتياز نسبت به آرژانتين در رده ششم قرار گرفته است اما در آسيا همچنان با اقتدار در صدر قرار دارد.

همچنين در اين رده بندي که امروز از طريق سايت futsalworldranking اعلام شده، اسپانيا بالاتر از برزيل در صدر تيم هاي دنيا قرار دارد و ژاپن هم دوباره به جمع 10 تيم برتر بازگشته است.

رده بندي 10 تيم برتر به ترتيب زير است:

1-اسپانيا 1975 امتياز

2- برزيل 1946 امتياز

3- ايتاليا 1757 امتياز

4- روسيه 1725 امتياز

5- پرتغال 1616 امتياز

6- ايران 1589 امتياز

7- آرژانتين 1586 امتياز

8- اوکراين 1468 امتياز

9- پاراگوئه 1407 امتياز

10- ژاپن 1396 امتياز


تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:صعود يک پله‌اي فوتسال ايران در رنکينگ جهاني, | 12:48 | نویسنده : فاطمه |

در تيمي که سرمربي ايتاليايي کهکشاني‌‌ها به عنوان تيم رويايي تمام ادوار تاريخ فوتبال دنيا انتخاب کرده، حتي يک بازيکن از ستار‌ه‌هاي پيشين و فعلي تيمي که او اکنون هدايت آن را بر عهده دارد ديده نمي‌شود.


کارلو آنچلوتي در گفت‌وگو با نشريه تايمز لندن، اسامي 11 بازيکن تيم منتخب خود را اعلام کرد. او در اين گفت‌وگو به خبرنگار تايمز گفت تنها به يک شرط حاضر است فهرست بازيکنان تيم رويايي خود را اعلام کند که در آن هيچ بازيکني از تيم فعلي‌اش، ‌رئال مادريد حضور نداشته باشد.

به گزارش تسنيم، در تيمي که کارلتو به عنوان تيم منتخب خود انتخاب کرد، جان لوئيجي بوفون سنگربان و کاپيتان يوونتوس و تيم ملي ايتاليا درون دروازه قرار دارد و کافو، کاپيتان و ستاره پيشين ميلان و تيم ملي برزيل، ‌تياگو سيلوا، کاپيتان و مدافع برزيل و باشگاه پاري‌سن‌ژرمن، پائولو مالديني، کاپيتان پيشين ايتاليا و ميلان و جان تري کاپيتان انگليسي چلسي در خط دفاع مي‌ايستند.

در خط مياني تيم منتخب آنچلوتي، فرانک لمپارد، هافبک انگليسي چلسي، آندره‌آ پيرلو، هافبک ايتاليايي يوونتوس و زين‌الدين زيدان اسطوره فرانسوي رئال مادريد حضور دارند. شوچنکو، مهاجم اوکرايني پيشين ميلان، زلاتان ابراهيموويچ، مهاجم سوئدي پاري‌سن‌ژرمن و کاکا، ستاره برزيلي ميلان نيز مهاجمان منتخب آنچلوتي هستند.

روي نيمکت تيم منتخب آنچلوتي هم بازيکناني مانند پيتر چک، دروازه‌بان چک‌تبار چلسي، اشلي کول، مدافع چلسي، آلساندرو نستا، مدافع پيشين ميلان، کلارنس سيدورف، هافبک هلندي پيشين ميلان، ديديه دروگبا، مهاجم ساحل عاجي پيشين چلسي و مهاجم حال حاضر گالاتاسراي و فيليپو اينزاگي، مهاجم پيشين ميلان مي‌نشينند.

آنچلوتي تمامي بازيکنان تيم منتخب‌اش را در از ميان ستاره‌‌هاي تيم‌هايي که هدايت آنها را برعهده داشته، شامل تيم‌هاي پارما، يوونتوس، ميلان، چلسي و پاري‌سن‌ژرمن انتخاب کرده است.


تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:تيم رويايي کارلتو يک رئالي هم ندارد!, | 15:35 | نویسنده : فاطمه |

مسئولان باشگاه پرسپوليس به نفتي‌ها اعلام کردند در صورتي رضايتنامه هادي نوروزي را مي‌دهند که آنها نيز پولي به باشگاه پرسپوليس پرداخت کنند.


يکي از اهداف باشگاه پرسپوليس در نيم فصل ليگ برتر جذب رضا نوروزي مهاجم تيم فوتبال نفت تهران بود.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپوليس با اين مربي به توافقات لازم هم رسيدند. اما با وجود ميل باطني يحيي گل محمدي مسئولان نفت اعلام کردند که حاضر نيستند نوروزي را به قرمزپوشان بدهند. پس از اين ماجرا در شرايطي تصميم گرفته شد هادي نوروزي از پرسپوليس جدا شود سريعا نفتي‌ها با اين بازيکن مذاکره و به توافقاتي نيز رسيدند. اما مسئولان باشگاه پرسپوليس به درخواست نفت و هادي نوروزي جواب منفي دادند و اعلام کردند که در صورتي رضايتنامه اين بازيکن را صادر خواهند کرد که پولي به حساب باشگاه پرسپوليس و همچنين گفت و گويي دوباره انجام شود.

پرسپوليسي‌ها اعلام کردند در صورتي که نفتي‌ها به قرمزپوشان پولي ندهند اجازه نخواهند داد که نوروزي به نفت برود حتي اگر به تيم ديگري اضافه شود.


تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:پرسپوليس رفتار نفت را تلافي کرد؛, | 15:34 | نویسنده : فاطمه |

يک روزنامه انگليسي از علاقه باشگاه تاتنهام براي جذب موراتا ستاره جوان رئال مادريد خبر داد.


يک روزنامه انگليسي از علاقه باشگاه تاتنهام براي جذب آلوارو موراتا مهاجم جوان رئال مادريد خبر داد و نوشت که اين باشگاه لندني قصد دارد انتقام پيوستن گرت بيل را به رئال مادريد با جذب موراتا جوان بگيرد.

اين روزنامه انگيسي نوشت: عملکرد خوب موراتا باعث شده تا دانيل ليفي رييس باشگاه تاتنهام به او علاقمند شود. موراتا هربار که به جاي بنزما در رقابت‌هاي ليگا به ميدان رفته عملکرد خوبي داشته است. بنزما در فصل جديد ليگا عملکرد خوبي نداشته و موراتا مي‌تواند در کنار رونالدو زوج خط حمله کهکشاني‌ها را تشکيل دهد. تاتنهام قصد دارد براي جذب ستاره جوان رئال مادريد در يکي، دو روز آينده پيشنهاد رسمي خود را ارائه دهد.

تاتنهام در فصل جابجايي تابستاني سرانجام پس از کش و قوس‌هاي زياد با فروش گرت بيل به رئال مادريد موافقت کرد. با جدايي بيل از سفيد‌پوشان وايت هارت لين عملکرد اين تيم در خط حمله ضعيف شده است و سران اين باشگاه قصد دارند با جذب موراتا خط حمله خود را تقويت کنند.

تاتنهام در هفته دوازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس متحمل شکست سنگيني شد و با نتيجه 6 بر صفر برابر منچستر سيتي تن به شکست داد تا انتقاد از وياش بواش و تيمش بسيار زياد شود. تاننهام با اين شکست سنگين 20 امتيازي باقي ماند و به رده نهم جدول رده‌بندي سقوط کرد.

در جدول رده‌بندي آرسنال با 28 امتياز در صدر قرار دارد. ليورپول با 24 امتياز و گل زده بيشتر نسبت به چلسي در جايگاه دوم قرار دارد.


تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:تاتنهام به دنبال انتقام از رئال‌, | 15:33 | نویسنده : فاطمه |

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:من نفرات مورد نظرم را با شناخت کافي جذب مي کنم و زماني که مي خواهيم بازيکن جذب کنيم هم توانايي ها و ويژگي هاي بازيکن را در نظر مي گيريم و هم نيازهاي تيم را.


علي دايي در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس به سوالات متعدد درباره علل صدرنشيني تيم فوتبال پرسپوليس در نيم فصل اول ، نقل و انتقالات روزهاي اخير ، بازي با تراکتورسازي تبريز ، ديدار پرسپوليس و آث ميلان ، برنامه هاي مدنظر براي نيم فصل دوم ، مسائل مالي و البته برخي اتفاقات مرتبط با کميته انضباطي فدراسيون فوتبال و تخلفات و ناپاکي هاي فوتبال پاسخ داد. علي دايي همچون گذشته به صراحت و بدون پرده پوشي نظراتش را مطرح کرد.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:مطمئنم مسلمان و حاتمي به ما کمک مي کنند, | 15:31 | نویسنده : فاطمه |

مهاجم سابق رئال‌مادريد دليل افت ليونل مسي را حضور ستاره‌اي به نام نيمار دانست.


ليونل مسي در روزهاي خوبي به سر نمي‌برد. او براي سومين بار در فصل جاري آسيب ديد و چند هفته ديگر هم نمي‌تواند در ترکيب تيمش به ميدان رود. ستاره آرژانتيني بارسلونا قبل از آسيب‌ديدگي هم در شرايط خوبي نبود او در چهار بازي ليگا پايش به گلزني باز نشد تا همه از افت او سخن به ميان آورند.

به گزارش ايسنا،گوتي، ستاره سابق رئال مادريد دليل افت ليونل مسي را آسيب ديدگي‌هاي پياپي او نمي‌داند. او گفت: براين باورم که در فصل جاري دليل افت مسي آسيب‌ديدگي‌هاي پياپي او نيست که آمدن نيمار است. حضور نيمار در بارسلونا به نوعي به يکه‌تازي مسي پايان داده است. الان هماهنگي بازيکناني چون اينيستا، فابرگاس، پدرو و آلکسيس سانچس با نيمار بسيار زياد شده است و اين بازيکن برزيلي روز به روز در حال اثبات شايستگي‌ها خود در تيم جديدش است.

مهاجم سابق رئال مادريد افزود: مسي حتي قبل از آسيب ديدگي هم افت کرده بود و در چهار ديدار موفق به گلزني نشد. او حتي در پيروزي‌هاي تيمش هم تاثير چنداني نداشت برعکس نيمار و سانچس که بسيار خوب بودند.

در روزهايي که ليونل مسي از سکوها شاهد هنرنمايي هم‌تيمي‌هايش است کريستيانو رونالدو در اوج آمادگي خود به سر مي برد و از شانس هاي اصلي کسب توپ طلا است البته نبايد فرانک ريبري را هم ناديده گرفت. اين بازيکن فرانسوي در اوج دوران آمادگي خود به سرمي‌برد و در کسب سه‌گانه تيمش در فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا تاثير بسزايي داشت.


تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:گوتي:‌ نيمار دليل افت مسي است, | 15:30 | نویسنده : فاطمه |

اميد عاليشاه ديدار با تراکتورسازي تبريز را از دست داد.


تيم فوتبال پرسپوليس در هفته شانزدهم ليگ برتر روز جمعه اين هفته در تبريز به مصاف تراکتورسازي مي‌رود و با توجه به حضور هر دو تيم در رتبه‌هاي بالاي جدول، حساسيت اين بازي بيشتر از هر زماني شده است.

به نقل از ايسنا،بيش از اين غيبت پيام صادقيان به دليل محروميت در اين بازي قطعي بود اما امروز هم مشخص شد که اميد عاليشاه به دليل مصدوميت نمي‌تواند سرخپوشان پايتخت را در اين بازي همراهي کند.

عاليشاه در تمرين سه‌شنبه پرسپوليس با دويدن دور زمين تمرينات اختصاصي را انجام داد و با نظر کادرپزشکي تا بهبودي کامل چند روز ديگر زمان نياز دارد.

در آن سو غيبت مرتضي اسدي و محمد ابراهيمي به دليل مصدوميت و محمد نصرتي و حبيب گرداني هم به دليل محروميت نمي‌توانند تراکتورسازي را مقابل پرسپوليس همراهي کنند. اخباري هم درباره غيبت احتمالي علي کريمي در اين بازي وجود دارد که هنوز به طور صددرصد اين موضوع مشخص نشده است.


تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:عاليشاه بازي با تراکتورسازي را از دست داد, | 15:28 | نویسنده : فاطمه |

اسطوره سابق باشگاه رئال مادريد به انتقاد از رفتار بلاتر در خصوص ستاره تيم ملي فوتبال پرتغال پرداخت.


آلفردو دي استفانو درباره کريستيانو رونالدو اظهار داشت:‌ او پديده، شماره يک و بازيکني خارق‌العاده است. واقعا تماشايي و بازيکني بسيار کامل با قدرت فراوان است. حريفان از او مي‌ترسند. رونالدو بهترين است.

به گزارش فارس،وي درخصوص تمسخر رونالدو از سوي رئيس فيفا ادامه داد: بلاتر تلاش مي‌کرد بامزه باشد و نتيجه معکوس داد.

اسطوره سابق رئال مادريد ترديدي ندارد که چه کسي بايد امسال برنده توپ طلا شود. وي خاطرنشان کرد: توپ طلا بايد به کريستيانو رونالدو داده شود. او کارش را واقعا عالي انجام مي‌دهد. تنها کسي که توانست توپ طلا را از دست او بگيرد مسي است که شيطاني با توپ است!

دي استفانو اضافه کرد: رئال مادريد هنوز هم وضعيت خوبي دارد و با بازيکنان اصلي و ذخيره‌اش به پيروزي مي‌رسد. بازگشت ژابي آلونسو همه‌ چيز را در زمين به تعادل رساند. آنچلوتي تيم را به پيروزي مي‌رساند.


تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:دي‌استفانو:‌ رونالدو بهترين است, | 15:25 | نویسنده : فاطمه |

مديرعامل باشگاه استقلال در تمرين تيم پيشکسوتان پرسپوليس حاضر شد.


علي فتح‌الله‌زاده امروز در تمرين تيم فوتبال پيشکسوتان پرسپوليس در مجموعه کارگران حاضر شد. هواداران پرسپوليس هم با ديدن مديرعامل استقلال شعار 6 تايي‌ها سر دادند.

به گزارش تسنيم،فتح‌الله‌زاده با همه پيشکسوتان پرسپوليس خوش‌وبش کرد.

تمرينات تيم پيشکسوتان پرسپوليس در مجموعه کارگران انجام مي‌شود که علاوه بر فتح‌الله‌زاده، منصور ابراهيم‌زاده سرمربي راه‌آهن، بهرام افشارزاده، کريم باقري و محمود خوردبين امروز حضور يافتند.

تيم پيشکسوتان پرسپوليس روز پنج‌شنبه هفتم آذر در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ستارگان ميلان خواهد رفت.


تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:حضورفتح‌الله‌زاده درتمرين پيشکسوتان پرسپوليس, | 15:25 | نویسنده : فاطمه |

هفته پنجم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در حالي آغاز مي‌شود که آرسنال در خانه برابر مارسي به ميدان مي‌رود و دورتموند براي پس گرفتن جايگاه دومي خود از ناپولي پذيرايي خواهد کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:نبرد حساس دورتموند و ناپولي در ايدونا پارک, | 15:23 | نویسنده : فاطمه |

در دومين شب از دور پنجم رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا يوونتوس براي بقا در رقابت‌‌ها، خود را محکوم به برد مي‌بيند و منچستريونايتد براي حفظ صدرجدول گروه نخست به سرزمين ژرمن‌ها مي‌رود.


دور پنجم رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) با برگزاري مسابقات 4 گروه ابتدايي پيگيري خواهد شد.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:تلاش يوونتوس براي فرار از ناکامي بزرگ, | 15:21 | نویسنده : فاطمه |
  • اتومبیل زندگی
  • تنهای تنها
  • سایت هنری
  • Varzesh3.com ورزش سه