رنگرز نايب رئيس کنفدراسيون کشتي آسيا شد

 


حسن رنگرز به نايب رئيس کنفدراسيون کشتي آسيا انتخاب شد.


 

بعد از ناکامي نمايندگان کشورمان در انتخابات هيئت رئيسه کنفدراسيون کشتي آسيا که همزمان با رقابت‌هاي قهرماني آسيا در هند برگزار شد، با رايزني‌هاي صورت گرفته با مسئولان فدراسيون آسيايي و جهاني قرار شد با توجه به جايگاه ايران در کشتي آسيا و جهان، جايگاهي در فدراسيون آسيايي به کشورمان تعلق گيرد.

به گزارش فارس، ‌به همين منظور قرار شد نايب رئيسي کنفدراسيون کشتي آسيا به ايران پيشنهاد شود که در حاشيه مسابقات کشتي قهرماني جوانان آسيا که در تايلند در حال برگزاري است حسن رنگرز از سوي مسئولان کشتي قاره کهن به اين سمت انتخاب شد.

رنگرز بعد از جلسه با دکتر کيم، رئيس شوراي کشتي آسيا از انتخابش در اين سمت خبر داد.


تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:رنگرز نايب رئيس کنفدراسيون کشتي آسيا شد, | 16:51 | نویسنده : فاطمه |

 

رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا از جعل تاريخي اماراتي‌ها حمايت کرد و آن را اقدامي درست دانست.


 

هفته‌ گذشته سران فدراسيون فوتبال امارات در اقدام تحريک آميز اسم ليگ اين کشور را به ليگ "خليج ع ر ب ي" تغيير دادند و دست به جعل تاريخي بزرگي زدند.

به گزارش ايسنا ، شيخ سلمان بن ابراهيم، رييس جديد کنفدراسيون فوتبال آسيا که در حال حاضر در امارات به سر مي‌برد از اقدام اماراتي‌ها حمايت کرد!

او گفت: فکر جالبي بود. امارات سرزمين چنين اقداماتي است. ما از تصميم آنها بسيار خوشحاليم. پيام اماراتي‌ها به همه کشورهاي منطقه رسيد. ما چنين اقدامي را ارج مي نهيم. اميدوارم که چنين اقداماتي ادامه يابد و باعث ايجاد اتحاد و همبستگي ميان کشورهاي منطقه شود.

بن سلمان بحريني که در رقابت‌ با يوسف سرکال اماراتي با اختلاف فاحشي به پيروزي رسيد و سکان هدايت AFC را بر عهده گرفت، درباره تغيير در برگزاري ليگ قهرمانان آسيا گفت: کميته‌ مسابقات در نظر دارد که تعداد کشورهاي شرکت کننده در اين رقابت‌ها را از 14 کشور به 23 کشور تغيير دهد. هنوز به نتيجه‌گيري و جمع بندي کاملي در اين زمينه نرسيده‌ايم. پس از توافق نهايي آن را اعلام خواهيم کرد.

او درباره جام ملت‌هاي آسياي 2015 که قرار است به ميزباني استراليا برگزار شود، گفت: استراليا بهترين رقابت قاره‌اي در جهان را برگزار خواهد کرد. ما در اين موضوع هيچ شکي نداريم، چرا که آنها در بازي‌هاي المپيک سيدني 2000 آزمون خود را به خوبي پس دادند و ميزبان خوبي بودند. جام ملت‌هاي آسيا بسيار کوچک‌تر از رقابت‌هاي المپيک است. ما آمادگي‌هاي استراليا را براي برگزاري اين رقابت‌ها از نزديک پيگيري مي‌کنيم. در اين شکي نداريم که ميزباني استراليا کامل خواهد بود و مشکلي به وجود نخواهد آمد.


تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:حمايت رييس AFC از جعل نام خليج فارس, | 16:47 | نویسنده : فاطمه |

 



ژوزه مورينيو اعلام کرد در زمان پيوستن به رئال مادريد تنها مشکلش رونالدو بود.


 

رونالدو در سال 2009، با قراردادي به ارزش حدود 90 ميليون يورو از منچستريونايتد انگليس به رئال مادريد پيوست و تحت هدايت مورينيو به موفقيت ها گلزني هاي خود براي رئال ادامه داد. مورينيو اوايل اين هفته رئال را به مقصد چلسي در انگليس ترک کرد.

مورينيو در مصاحبه با شبکه تلويزيوني اسپانيا درباره روابط خود با رونالدو گفت رونالدو انتقاد پذير نبود.

اين سرمربي پرتغال گفت:« من فقط با او يک مشکل داشتم که بسيار ساده اما بسيار مهم بود . زماني که سرمربي از بازيکني از نقطه نظر تاکتيکي انتقاد مي کند او بايد آن را بپذيرد و در جهت بهبود گام بردارد.»

مورينيو گفت:« در آن زمان او اين کار را به خوبي انجام نمي داد زيرا شايد او فکر مي کرد همه چيز را مي داند و مربي نمي تواند به او کمک کند تا عملکردش را بهبود بخشد. کريستيانو سه فصل خارق العاده را با من پشت سر گذاشت. نمي دانم آن دوران بهترين دوران حرفه اي او بود يا نه زيرا او در منچستر يونايتد نيز فصل هاي موفقي داشت.»

مورينيو گفت:« فکر مي کنم از نظر تاکتيکي ما شرايطي فوق العاده براي او فراهم کرديم که او از طريق آن مي توانست همه استعدادهاي بالقوه را به بالفعل تبديل و بسيار گلزني کند.»

به گزارش خبرگزاري رويترز از مادريد، ناکامي رئال در فتح جامي معتبر در فصل گذشته و گزارش هايي درباره بروز اختلافات در رختکن اين تيم اين گمانه زني ها را شدت بخشيد که رونالدو ممکن است در پي ترک سانتياگو برنابئو باشد. اين در حالي است که رونالدو تا ماه ژوئن 2015 با رئال قرارداد دارد.


تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:مشكلم در رئال انتقاد ناپذيري رونالدو بو, | 17:10 | نویسنده : فاطمه |

 

تيم ملي فوتبال ايران براي صعود مستقيم به جام جهاني 2014 بايد از دو ديدار لبنان و کره جنوبي چهار امتياز بگيرد و کمي هم خوش شانس باشد تا ازبکستان و کره به نتيجه مساوي برسد.


 

شب گذشته دو ديدار حساس از گروه A رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني برزيل در منطقه آسيا برگزار شد.

در مسابقه اول ايران يک بر صفر قطر را شکست داد تا اميد‌هايش براي صعود مستقيم به جام جهاني و بدون اما و اگر زنده شود. سه امتياز بازي با قطر روح تازه‌اي به فوتبال ملي ايران دميد.

به گزارش فارس، در ديدار دوم نيز نتيجه دلخواه ايران رقم خورد و کره جنوبي با وجود برتري مطلق در ميدان در بيروت متوقف شود تا با اين مساوي هم فاصله امتيازي ايران و کره جنوبي به يک امتياز برسد و هم لبنان ديگر هيچ شانسي براي صعود به جام جهاني نداشته باشد و روز سه‌شنبه آينده 21 خرداد با انگيزه‌اي کمتر مقابل ملي پوشان ايران به ميدان بيايد.

در حال حاضر تيم ملي ايران براي صعود مستقيم به جام جهاني 2014 برزيل بايد چهار امتياز از اين دو بازي بگيرد و اميدوار باشد که ديدار ازبکستان و کره جنوبي برنده‌اي نداشته باشد.

تيم ايران اگر به دنبال صعود مستقيم و بي‌دردسر به جام جهاني هستيم بايد لبنان را در تهران شکست بدهيم و در بازي آخر مقابل کره جنوبي يک امتياز بگيريم. آن به شرطي که کره جنوبي مقابل ازبکستان متوقف شود و بازي اين دو تيم برنده‌اي نداشته باشد.

حضور در پلي آف

تيم ملي ايران اگر لبنان را شکست بدهد و يا يک امتياز از اين حريف بگيرد حضورش در پلي آف قطعي مي‌شود. حتي اگر در ديدار آخر مقابل کره جنوبي شکست بخورد.

البته حضور در پلي آف معنايش پيمودن مسيري سخت براي رسيدن به برزيل است.

بهترين نتيجه کره و ازبکستان براي ايران

ديدار کره جنوبي و ازبکستان سه ‌شنبه آينده و در روز بازي ايران و لبنان برگزار مي‌شود. بهترين نتيجه در اين بازي براي ايران تساوي دو تيم است. اينکه ازبکستان بتواند در کره امتياز بگيرد در اين شرايط ايران در صورت پيروزي برابر لبنان 13 امتيازي و صدرنشين گروه خواهد شد.

در اين شرايط تيم ملي ايران براي صعود مستقيم فقط يک امتياز نياز دارد. البته کره براي برد مقابل ما به ميدان خواهد آمد.

بازي روز 28 خرداد جدال مرگ و زندگي براي رسيدن به جام جهاني است جدالي که ما يک امتياز مي‌خواهيم و کره جنوبي سه امتياز تا به طور مستقيم به جام جهاني برويم. البته پيش فرض اين است که لبنان را ما برده‌ايم وگرنه اگر به اين حريف امتياز بدهيم بايد فقط به پلي آف فکر کنيم.

* پيروزي کره جنوبي شرايط ما را سخت مي‌کند

در صورتيکه کره جنوبي برابر ازبکستان به پيروزي برسد و 14 امتيازي شود در آن صورت ما هم در صورت پيروزي بر لبنان 13 امتيازي خواهيم شد و براي صعود بدون اما و اگر بايد کره جنوبي را شکست بدهيم وگرنه امکان دارد ازبکستان با پيروزي مقابل قطر با ما هم امتياز شود و کار به تفاضل گل کشيده مي شود زيرا ديدار دو تيم در تهران و تاشکند مساوي شده‌اند. در اين صورت پيروزي با تعداد گل هاي زياد مقابل لبنان ارزشمند خواهد بود.

فوتبال ايران هفت روز پر هيجان را پيش رو دارد. اگر لبنان را سه‌شنبه ببريم حضورمان در پلي آف قطعي مي‌شود و به صعود مستقيم اميدوار مي شويم خوشبختانه نتيجه بازي ازبکستان و کره جنوبي را قبل از شروع بازي با لبنان مي‌دانيم زيرا آنها دو ساعت زودتر از ما بازي دارند. اين مسئله مي‌تواند از نظر روحي به سود مان باشد هرچند ما اگر مي‌خواهيم صعود مستقيم داشته باشيم بايد لبنان را شکست بدهيم.


تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:4 امتياز براي صعود مستقيم ايران به جام‌جهاني, | 17:5 | نویسنده : فاطمه |

 

تيم ملي فوتبال ايران در تازه‌ترين رنکينگ فيفا سقوط 10 پله‌اي را تجربه کرد.


 

سايت فيفا تازه‌ترين رده بندي رنکينگ تيم‌هاي ملي فوتبال در جهان را اعلام کرد.

به گزارش فارس،در اين رده بندي ، تيم تحت هدايت کارلوس کي‌روش با سقوطي 10 پله‌اي نسبت به ماه قبل و با 506 امتياز به رده شصت و هفتم نزول کرد. تيم ملي فوتبال کشورمان در قاره آسيا نيز با يک پله نزول، پس از تيم‌هاي ژاپن،‌ استراليا، کره جنوبي و ازبکستان رتبه پنجم قاره کهن را در اختيار گرفته است.

در صدر اين فهرست تيم‌هاي اسپانيا، آلمان، آرژانتين و کرواسي حضور دارند. تيم ملي فوتبال هلند با صعود چهار پله‌اي،‌ جاي پرتغال را در رده پنجم گرفت.


تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:ايران در رنکينگ فيفا 10 پله سقوط کرد, | 17:3 | نویسنده : فاطمه |

 

هافبک سابق تيم ملي فوتبال ايران در کنار بزرگان فوتبال جهان در بازي خداحافظي ميشاييل بالاک در آلمان به ميدان رفت.


 

ديدار نمادين تيم‌هاي منتخب جهان و ياران ميشاييل بالاک چهارشنبه شب در شهر لايپزيک آلمان و در ورزشگاه ردبول آره‌نا برگزار شد و مهدي مهدوي‌کيا بازيکن سابق تيم ملي ايران در کنار بزرگان و ستارگان دنياي فوتبال به ميدان رفت.

به گزارش فارس،اين بازي که به مناسبت خداحافظي بالاک يکي از ستارگان فوتبال آلمان تدارک ديده شده بود شاهد حضور ستارگان برتر دنياي فوتبال بود.

در تيم منتخب جهان که هدايت آن را ژوزه مورينيو سرمربي جديد چلسي بر عهده داشت، بازيکناني نظير شوچنکو، اسين، دروگبا، ينس لمن، لوتار ماتئوس، فيليپ لام، ندود، مهدوي‌کيا و ... حضور داشتند و در آن سوي ميدان در تيم ميشاييل بالاک که هدايت آن برعهده رودي فولر سرمربي سابق تيم ملي آلمان بود بازيکناني نظير رنه آدلر، ديتمار هامن، کريتسن ورنز، ميشاييل شوماخر (اسطوره فرمول‌يک)، حسن صالح حميدزيچ و ... حضور داشتند.

در اين بازي مهدي مهدوي‌کيا موشک ايراني 82 دقيقه در ترکيب تيم مورينيو به ميدان رفت و نشان داد که همچنان توانايي بازي پس از بازنشستگي را هم دارد.

هافبک سابق تيم ملي کشورمان در اين ديدار هم شماره 2 بر تن کرده بود. 

تيم منتخب جهان اين بازي را در نهايت با نتيجه 4 بر 3 به سود خود پايان داد تا هافبک ملي‌پوش ژرمن‌ها به طور رسمي از دنياي فوتبال کناره‌گيري کند.

بالاک در مدت حضورش در دنياي فوتبال، با بايرلورکوزن نايب قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شد و با تيم ملي فوتبال آلمان در جام‌ جهاني 2002 و جام ملت‌هاي اروپا 2008 به مقام نايب قهرماني رسيد.


تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:حضور مهدوي‌کيا درکنار بزرگان فوتبال جهان, | 17:0 | نویسنده : فاطمه |

 

تيم ملي واليبال ايران درحالي فردا در نخستين ديدار خود در رقابت‌هاي ليگ جهاني برابر روسيه قرار مي‌گيرد که ترکيب قهرمان المپيک هنوز مشخص نيست.


 

در حالي عصر فردا ساعت 19 و 30 دقيقه به وقت تهران نخستين رويارويي ايران و روسيه در ليگ جهاني در سالن يانتارني با گنجايش 7 هزار نفر تماشاگر برگزار خواهد شد که هنوز ترکيب تيم روسيه در اين بازي براي کادرفني تيم ملي ايران مشخص نيست.

به گزارش فارس،روس‌ها که عنوان قهرماني المپيک لندن را به يدک مي‌کشند با تيم ايران که اولين حضور خود را در ليگ جهاني تجربه مي‌کند، در زير يک سقف و در هتل راديسون به سر مي‌برند، معلوم نيست با همان ترکيب دو بازي دوستانه با برزيل قدم به ميدان مسابقه با ايران خواهند گذاشت و يا با توجه به حضور تمامي بازيکنان سرشناس‌شان از جمله موزرسکي و ميخائلوف در اردوي تيم با ترکيب المپيک و يا ترکيب جديد گام به بازي مي‌گذارند.

در حالي که تا قبل از حضور در کالينينگراد، تلاش کادر فني و آناليزور تيم ملي در يکي دو روز گذشته آناليز بازي تک‌تک بازيکنان روسيه در ديدار دوستانه با برزيل و آشنايي هر چه بيشتر بازيکنان با خصوصيات و ويژگي‌هاي آنان بوده در محل برگزاري مسابقه با در نظر گرفتن احتمال بازي کردن بازيکنان غايب با برزيل آناليز آنها هم در دستور کار قرار گرفته است. 


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:ترکيب احتمالي ايران مقابل روسيه, | 16:57 | نویسنده : فاطمه |

 

فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش به هر کدام از اعضاي تيم ملي فوتبال 10 هزار دلار پاداش دادند.


 

بازيکنان و کادر فني تيم ملي فوتبال، پس از پيروزي بر قطر هر کدام، مبلغ 10 هزار دلار پاداش دريافت کردند. از اين مبلغ پنج هزار دلار از سوي فدراسيون فوتبال و 5 هزار دلار نيز از طرف وزارت ورزش پرداخت شده است.

به گزارش ايسنا، اما ملي‌پوشان طبق وعده‌اي که قبلا داده بودند تمامي اين پاداش‌ها را به بهزيستي و موسسات خيريه که تعيين شده بود، اهدا کردند.

همچنين پيش از سفر تيم ملي به قطر، پيراهن ملي‌پوشان به برخي از کودکان بهزيستي داده شده بود و مسئولان فدراسيون تصاويري را از اين کودکان همراه با پيراهن تيم ملي همراه با صحبت‌هاي آنها که از ملي‌پوشان مي‌خواستند با تمام توانشان مقابل قطر بازي کنند گرفته شده بود و اين تصاوير در قطر پيش از عزيمت تيم ملي به ورزشگاه محل بازي براي آنها پخش شد.

پخش اين تصاوير احساسات ملي پوشان را برانگيخت و آنها را بيش از پيش متحد کرد.


تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:هديه ملي‌پوشان فوتبال به موسسات خيريه, | 16:53 | نویسنده : فاطمه |

 

مهاجم تيم فوتبال دورتموند جدايي‌اش از اين باشگاه در فصل تابستان را تاييد کرد.


 

بر اساس گزارشي که ديروز (چهارشنبه) در روزنامه «بيلد» آلمان به چاپ رسيده، روبرت لواندوفسکي، مهاجم لهستاني تيم فوتبال بورسيا دورتموند از جدايي‌اش از جمع زردپوشان خبر داده است.

به گزارش تسنيم،مهاجم 24 ساله دورتموند که در بازي رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ديدار مقابل رئال‌مادريد 4 گل به اين تيم اسپانيايي زد مي‌خواهد اين تيم آلماني را ترک کند و به طور رسمي خبر جدايي‌اش را به باشگاه داده است.

لواندوفسکي گفت: دورتموند هميشه تيمي بزرگ و قابل ستايش بوده ولي با اين وجود مي‌خواهم چالش‌هاي جديد را در آينده تجربه کنم. اميدوارم همه چيز طبق خواسته‌ام پيش برود تا با باشگاهي که در تابستان قصد رفتن به آن را دارم، بتوانم قرارداد امضا کنم.

مهاجم لهستاني زرد پوشان تا سال 2014 با اين تيم قرارداد دارد و در ماه‌هاي اخير شايعه حضور وي در بايرن‌مونيخ مطرح شده است. بر اساس اخبار منتشر شده وي علاقمند به حضور در جمع باورايايي‌هاست و علاقه‌اي به پيوستن به رئال مادريد يا چلسي ندارد.

لواندوفسکي به مدت 3 فصل در دورتموند بازي کرده و 2 قهرماني بوندس‌ليگا را با اين تيم تجربه کرده است.


تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:لواندوفسکي: مي‌خواهم از دورتموند بروم, | 16:51 | نویسنده : فاطمه |

 

مسئولان باشگاه منچستريونايتد بار ديگر براي به خدمت گرفتن کريستيانو رونالدو وارد عمل شده‌اند.


 

 منچستري‌ها حاضرند کريستيانو رونالدو را به مبلغ 65 ميليون پوند به خدمت بگيرند و حتي قبول کرده‌اند که يک بازيکن خود را هم به اضافه رقم قرارداد به مادريدي‌ها بدهند.

به گزارش مهر، آنگونه که از شنيده‌ها حاکي است خود رونالدو هم بي تمايل نيست به اولدترافورد بازگردد. حتي سان خبر داده که مهاجم پرتغالي رئال خانه خود در مادريد را به معرض فروش گذاشته است. اين بازيکن در بازي پاياني لاليگا مقابل اوساسونا به خاطر مشکلاتي که با خوزه مورينيو سرمربي اين تيم داشت در زمين حضور پيدا نکرد.

از سويي تيم رئال براي خريد گرث بيل از تاتنهام تلاش مي‌کند. تيم ليگ برتري بر روي مهاجم ولزي خود 80 ميليون پوند قيمت گذاشته است. رونالدو دو سال ديگر با رئال مادريد قرار دارد و حاضر نشده قرارداد خود را تمديد کند. از سويي رئالي‌ها نمي‌خواهند اين بازيکن به صورت بازيکن آزاد از تيمشان جدا شود.

کريستيانو رونالدو در سال 2008 با انعقاد قراردادي به ارزش 80 ميليون پوند از منچستريونايتد به رئال پيوست. وي با رئال موفق به فتح لاليگا و جام حذفي فوتبال اسپانيا شده است.


تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:رونالدو خانه‌اش در مادريد را به فروش گذاشت, | 16:49 | نویسنده : فاطمه |

 



کريم انصاري‌فرد پس از تعيين دو شرط براي پرسپوليس به مدت 6 روز از دسترس خارج شده است.


 

مسئولان باشگاه پرسپوليس با کريم انصاري‌فرد براي تمديد قرارداد وارد مذاکره شدند اما پس از 3 جلسه با او به توافق نرسيدند.

به نقل از فارس، انصاري‌فرد 2 شرط براي پرسپوليسي‌ها گذاشته بود که يکي از آنها دريافت 50 درصد از قراردادش در هنگام امضاي قرارداد با پرسپوليسي‌ها بود و ديگري هر زمان که پيشنهاد خوبي داشته باشد ترانسفر شود که اين موضوع مورد موافقت پرسپوليسي‌ها قرار نگرفت؛ اما مسئولان پرسپوليس سعي کردند که باز هم با انصاري‌فرد وارد مذاکره شوند و اين بازيکن 6 روز است که از دسترس خارج شده است.

شايعاتي مبني بر سفر اين بازيکن به خارج از کشور نيز وجود دارد.


تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:انصاري‌فرد از دسترس پرسپوليسي‌ها خارج شد, | 16:45 | نویسنده : فاطمه |

 

رييس کميته‌ حقوقي و تدوين مقررات فدراسيون فوتبال از شکايت عليه اماراتي‌ها به فدراسيون خبر داد.


 

هوشنگ نصيرزاده در واکنش به اقدام سياسي فدراسيون فوتبال امارات مبني بر نامگذاري مسابقات ليگ اين کشور به "خليج ع ر ب ي"، اظهار کرد: اقدام اماراتي‌ها در نامگذاري ليگشان به يک اسم مجعول، يک تخلف بوده و رفتارشان کاملا سياسي است.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: سازمان ملل متحد در سال 1995 بخشنامه اي را به تمام کشورهاي جهان فرستاد و تاکيد کرد که در مکاتباتشان و نيز نام‌هايي را که به ثبت مي‌رسانند، نام "خليج فارس" را به طور کامل استفاده کرده و حتي اگر قرار بود از نام اين خليج به دفعات استفاده کنند، در تمامي آنها از نام "خليج فارس" استفاده کنند.

وي افزود: اين بخشنامه براي 186 کشور جهان ارسال شده است و تمامي کشورها مکلف به تبعيت از آن هستند. بنابراين استفاده از نام ديگري به جاي نام "خليج فارس" نه تنها خلاف بخشنامه سازمان ملل است، بلکه تخلفي آشکار از اساسنامه فيفاست.

رييس کميته‌ حقوقي و تدوين مقررات فدراسيون، تاکيد کرد: در اساسنامه فيفا شرط شده است که اعضا به هيچ وجه نمي‌توانند وارد مسائل سياسي شوند. نام گذاري ليگ کشور يا هر چيز ديگري که رسميت دارد به اسم‌هايي که وجود ندارد هم تخلف است و هم بي احترامي به اساسنامه فيفا و فدراسيون ايران بر اساس قوانين بين‌المللي واکنش جدي در اين باره خواهد داشت.

نصيرزاده از شکايت فدراسيون عليه اماراتي‌ها به فيفا خبر داد و به ايسنا، گفت: فدراسيون فوتبال ايران ظرف دو روز آينده اعتراض خود را به اين نامگذاري مجعول خواهد داشت و با ارسال نامه‌اي، به کميته‌ اخلاقي فيفا شکايت مي‌کند و رفتار اماراتي‌ها را اقدامي سياسي و نژادپرستانه قلمداد خواهد کرد.


تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:شکايت ايران عليه امارات به فيفا, | 14:9 | نویسنده : فاطمه |

 



مهاجم تيم فولاد خوزستان روز گذشته با مسئولان اين تيم براي تمديد قرارداد به توافق رسيد.


 

باشگاه فولاد خوزستان طبق خواسته حسين فرکي سرمربي تيم خود در حال مذاکره با بازيکنان فصل گذشته‌شان است که قراردادشان با اين تيم به پايان رسيده است.

به گزارش فارس، در همين راستا روز گذشته آرش افشين در باشگاه فولاد خوزستان حضور پيدا کرد و با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيد و قرار است امروز قرارداد خود را با اين تيم امضا کند.

از سوي ديگر مدير برنامه هاي عبدالله کرمي نيز با مسئولان اهوازي به توافق رسيده و اين بازيکن هم قرار است امروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را امضا کند.

مهدي نوري نيز چهارشنبه هفته جاري به اهواز مي رود تا قراردادش را تمديد کند.

يک هافبک برزيلي هم مدنظر کادرفني فولاد است که هنوز به ايران نيامده است.

تيم فولاد از 16 خرداد تمرينات خود را آغاز مي کند.


تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:افشين با فولاد براي تمديد قرارداد به توافق رسيد, | 14:7 | نویسنده : فاطمه |

 

مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس طي حکمي، اميرعلي حسيني را به سمت مدير امور بين‌الملل باشگاه پرسپوليس منصوب کرد.


 

به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در بخشي از اين حکم که توسط محمد رويانيان صادر شد، آمده است؛ جناب آقاي اميرعلي حسيني، با توجه به تعهد و تجارب جنابعالي در فعاليت‌هاي بين‌المللي امور ورزش به موجب اين ابلاغ، شما را به سمت مدير امور بين‌الملل باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس منصوب مي‌نمايم.

اميد است با تلاش‌هاي مستمر و برنامه‌ريزي‌هاي مدون و اصولي و همفکري با متخصصين امر در جهت استمرار موفقيت‌هاي اين باشگاه اقدامات شايسته‌اي انجام گيرد.


تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:مدير جديد امور بين الملل پرسپوليس منصوب شد, | 14:4 | نویسنده : فاطمه |

 

تيتو ويلانووا سر مربي تيم فوتبال بارسلونا روز يکشنبه به نيمار بازيکن برزيلي سانتوس براي انتخاب اين تيم منطقه کاتالونيا با هدف ورزشي تبريک گفت.


 

ويلانووا به پيشنهاد مالي بالاتر رئال مادريد، رقيب بارسا اشاره کرد.

اين مربي بعد از پيروزي دو بر صفر بارسا مقابل اسپانيول گفت: « من به نيمار براي اين انتخاب ورزشي نه اقتصادي تبريک مي گويم. من يقين دارم که او به خوبي خود را با فوتبال اروپا وفق خواهد داد و به بهتر شدن تيم ما کمک خواهد کرد .»

بارسا روز يکشنبه به صورت رسمي اين مهاجم 21 ساله را به مدت پنج فصل به خدمت گرفت.

سر مربي بارسا همچنين از موفقيت بارسا با حضور نيمار سخن گفت: « نيمار همان بازيکني است که ما جستجو مي کرديم. ما از دو و نيم سال قبل نه ديروز استخدام او را مد نظر داشتيم .»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، قرارداد نيمار قرار است روز دوشنبه به صورت رسمي در برزيل امضا شود.

اين بازيکن اوايل ماه ژوئن در بارسلون به هواداران اين تيم معرفي خواهد شد.

نيمار سپس به اردوي آمادگي تيم ملي فوتبال برزيل براي جام کنفدراسيون ها خواهد پيوست.

اين جام از نيمه ژوئن در برزيل برگزار مي شود.


تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد, | 14:2 | نویسنده : فاطمه |

 

باشگاه‌هاي حاضر در ليگ برتر فوتبال از امروز مي‌توانند قرارداد بازيکنان و مربيان را به صورت رسمي ثبت کنند.


 

زمان نقل و انتقالات فصل سيزدهم ليگ برتر از 21 ارديبشهت‌ماه آغاز شده و تا 15 تير ادامه خواهد داشت، اما تاکنون برگه ثبت قرارداد بازيکنان و مربيان در اختيار باشگاه‌ها قرار نگرفته و تنها باشگاه‌ها مي‌توانند قرارداد داخلي با بازيکنان و مربيان امضا کنند. اين برگه براي فصل آينده دچار تغيير و تحولاتي شده است و اشکالاتي داشته که آنها برطرف شده و امروز قرار است اين برگه در فدراسيون فوتبال مورد تاييد مصطفي شهبازي مسئول نقل و انتقالات سازمان ليگ قرار بگيرد و براي باشگاه‌ها ارسال شود تا از اين پس قرارداد بازيکنان و مربيان را به صورت رسمي ثبت کنند.

به گزارش فارس، علي کاظمي، دبير سازمان ليگ با تاييد اين خبر گفت: اين برگه دچار اشکالاتي بود که با رفع آنها از امروز در اختيار باشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.


تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود, | 13:58 | نویسنده : فاطمه |

 



پيام صادقيان پس از جلسه‌اي با رويانيان به دليل مسائل مالي به توافق نرسيد.


 

پيام صادقيان مهاجم تيم فوتبال ذوب‌آهن يکي از بازيکناني بود که مورد توجه پرسپوليسي‌ها در فصل جاري قرار گرفت. 

به گزارش فارس، در همين راستا پس از صحبت‌هاي انجام شده صادقيان ديداري با محمد رويانيان داشت اما پس از صحبت‌هاي اوليه اين دو نفر به دليل اختلاف‌نظرهاي مالي با يکديگر به توافق نرسيدند و به همين دليل حضور صادقيان در پرسپوليس کمرنگ تر شد.


تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:صادقيان با رويانيان به توافق نرسيد, | 13:56 | نویسنده : فاطمه |

 

زين‌الدين زيدان مي‌گويد کريستيانو رونالدو جايي نمي‌رود و در رئال‌مادريد خواهد ماند.


 

در حالي که زمزمه‌هاي زيادي درباره بازگشت کريستيانو رونالدو به تيم سابقش منچستريونايتد يا حضورش در تيم متمول پاري‌سن‌ژرمن به گوش مي‌رسد، زين‌الدين زيدان معتقد است که رونالدو در تابستان جايي نمي‌رود و در رئال‌مادريد مي‌ماند.

به گزارش ايسنا ، زيدان که پس از رفتن ژوزه مورينيو به عنوان مدير ورزشي رئال‌مادريد محسوب مي‌شود، روز گذشته در گفت‌و‌گو با روزنامه‌ "اکيپ" فرانسه گفت: رونالدو در رئال‌مادريد خوشحال است. شايعات رفتن او از رئال مادريد جدي نيست. او براي تيم بسيار مهم است و فصل آينده جايي نمي‌رود.

رونالدو که با 12 گل بهترين گلزن ليگ قهرمانان اروپا شد، شب گذشته در بازي تيمش برابر سوسيداد به دليل محروميت بازي نکرد.


تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:زيدان: رونالدو در رئال مي‌ماند, | 13:53 | نویسنده : فاطمه |

 



3 بازيکن بايرن و 3 بازيکن يوونتوس همراه با کريس‌ رونالدو و مسي به تيم منتخب سال ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند.


 

پس از کسب پيروزي 2 بر يک بايرن در ديدار فينال ليگ قهرمانان مقابل بورسيادورتموند، کارشناسان اين جام، تيم منتخب ستارگان را برگزيدند.

به گزارش سايت يوفا،‌ بر همين اساس فيليپ لام (مدافع و کاپيتان) همراه با باستين شواين اشتايگر و آرين روبن (هر دو هافبک) از جمع باوارايي‌ها در اين تيم برگزيده شدند.

همچنين ماريو گوتسه که در بورسيا دورتموند درخشش زيادي داشت به عنوان هافبکي نمونه برگزيده شد.

در اين تيم همچنين کريس رونالدو از رئال و ليونل مسي از بارسلونا گزينش شدند.

دروازه‌بان:

ويلي کابايرو، مالاگا اسپانيا

خط دفاع:

مدافع راست: فيليپ لام، بايرن مونيخ

مدافع مياني: لئوناردو بونوچي، يوونتوس

مدافع مياني: تياگو سيلوا، پاري‌سن‌ژرمن

مدافع چپ:‌جيورجيو کيه‌ليني، يوونتوس ايتاليا

خط مياني:

هافبک مياني(لايه اول):‌باستين شواين اشتايگر، بايرن مونيخ

هافبک مياني(لايه اول)‌: آرتورو ويدال،‌ يوونتوس ايتاليا

هافبک راست(لايه دوم): آرين روبن، بايرن مونيخ

هافبک مياني(لايه دوم) : ماريو گوتسه، بورسيادورتموند

هافبک چپ: کريستيانو رونالدو، رئال مادريد

خط حمله:

مهاجم نوک: ليونل مسي، بارسلونا اسپانيا


تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:تيم منتخب سال اروپا انتخاب شد, | 13:46 | نویسنده : فاطمه |
  • اتومبیل زندگی
  • تنهای تنها
  • سایت هنری
  • Varzesh3.com ورزش سه