استاريج: آنري و رونالدو الگوهاي من هستند

پديده جديد فوتبال انگليس تيري آنري و کريستيانو رونالدو را الگوهاي خود معرفي کرد.


دانيل استاريج، مهاجم جوان انگليس در تيم ليورپول در اين فصل عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داده و در کنار لوئيس سوآرس توانسته است بار گلزني اين تيم را به دوش بکشد.

استاريج در گفت‌وگو با سايت ليورپول عنوان کرد:‌ از بچگي آرزو داشتم که مهاجم شوم. هميشه پيراهن شماره 10 را در کلکسيون خود جمع‌آوري مي‌کردم. در واقع ديدن بازي‌هاي تيري آنري و کريستيانو رونالدو باعث شد که علاقمند شوم که پست مهاجم را انتخاب کنم. هميشه دوست داشتم روزي بتوانم مثل آنها به مهاجم بزرگي تبديل شوم. آنها الگوهاي ورزشي من هستند.

مهاجم جوان ليورپول در ادامه گفت: هميشه دوست دارم چيز‌هاي جديدي ياد بگيرم. يادگيري براي من هيچوقت تمام نمي‌شود. هر روز در تمرين‌ها سعي مي‌کنم که نقاط ضعف خود را تقويت و بتوانم روز به روز پيشرفت کنم. از بازي در نوک خط حمله لذت مي‌برم. اکنون خيلي راحت هستم که در اين پست بازي ‌مي‌کنم.

ليورپول با 23 امتياز در رده دوم جدول ليگ برتر انگليس قرار دارد و شنبه در ديداري حساس در داربي بندر ليورپول با اورتون بازي خواهد کرد.


تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:استاريج: آنري و رونالدو الگوهاي من هستند, | 14:37 | نویسنده : فاطمه |

اين اقدام مهدي تاج را بايد کمکي به ارتقاي ورزش و سرگرمي مثبت مردم استانهاي مختلفي بدانيم که تيمهاي انها در ليگ دسته اول حضور دارند.


مهدي تاج نايب رييس فدراسيون فوتبال ايران و رييس سازمان ليگ در حمايت از تيمهاي ليگ دسته اول و استانهاي مربوطه طي يک نامه رسماً از معاونت اداري و مالي صدا و سيما خواستار اين شده که بازي هاي اين تيمها را بدون دريافت هزينه از شبکه هاي استاني پخش کنند.

به گزارش سايت گل مهدي تاج طي اين نامه از مسئولين صدا و سيما تقاضا کرده با توجه به اينکه تيمها هزينه خود را صرف گسترش ورزش مي کنند و در اين زمينه تلاش مي کنند و با توجه به مشکلات مالي اين تيمها وگستردگي تيمهاي دسته اول در استانهاي مختلف تدبيري اتخاذ گردد که شبکه هاي استاني نسبت به پخش زنده مسابقات در استانهاي محل برگزاري بازي ها بدون اخذ وجه انجام شود.

اميد است اين اقدام تاج با پاسخ مثبتي از سوي مسئولين محترم صدا و سيما مواجه شود.


تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:نامه تاج براي حق پخش تلويزيوني ليگ يک, | 14:37 | نویسنده : فاطمه |

ديدار امشب تيم ملي فوتبال ايران و لبنان بدون حضور تماشاگران در بيروت برگزار خواهد شد.


به گزارش ايسنا، پس از جلسه‌اي که با حضور سازمان تامين و امنيت لبنان، مسوولان فدراسيون فوتبال لبنان، نماينده فدراسيون ايران و ناظر کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) برگزار شد، AFC تصميم گرفت تا بازي تيم‌هاي ملي ايران و لبنان بدون حضور تماشاگران در بيروت برگزار شود.

اين اقدام در پي انفجار شديد امروز (سه‌شنبه) در نزديکي سفارت ايران در بيروت که نگراني‌هايي را در کاروان ايران ايجاد کرده بود، صورت گرفت. اين مسابقه ساعت 19 به وقت تهران آغاز مي‌شود.


تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:بازي لبنان- ايران بدون تماشاگر برگزار مي‌شود, | 14:35 | نویسنده : فاطمه |

مهرداد بيت‌آشور به عنوان يکي از برترين بازيکنان گلچين شده ليگ حرفه‌اي آمريکا انتخاب شد.


تيم‌هاي آمريکايي طبق سنت خود چندين بازيکن را از تيم‌هاي دانشگاهي و کالج‌هاي مختلف گلچين مي‌کنند. در بين اين بازيکنان گلچين شده، بازيکناني پيدا مي‌شوند که توانايي‌هاي بسيار زيادي دارند و همه را به وجد مي‌آورند. مهرداد بيت‌آشور يکي از 5 بازيکن گلچين شده در ليگ آمريکا در اين فصل بود که در بين بهترين‌ها قرار گرفته است.

سايت svenskafans پنج بازيکن برتر گلچين شده در ليگ آمريکا (MLS) را انتخاب کرد که مهرداد بيت‌آشور يکي از پنج بازيکن برتر آن بوده است.

سين جانسون از شيکاگو‌ فاير، گراهام زوسي از کانزاس سيتي، تيم ريم از نيويورک ‌رد‌ بويلز، مهرداد بيت‌آشور و جاستين مارو از سن‌خوزه ارث‌کوئيک پنج بازيکن برتر گلچين شده در ليگ آمريکا در اين فصل اعلام شدند.

اين سايت درباره مهرداد بيت‌آشور نوشت: مدافع ايراني سن‌خوزه در چند فصل گذشته توانسته است خود را به يکي از هجومي‌ترين مدافعان ليگ آمريکا تبديل کند. او که در سال 2010 به تيم اصلي سن‌خوزه راه يافت، چهارمين فصل حضور خود در اين تيم را سپري مي‌کند. بيت‌آشور پيش از اين در تيم دانشگاهي سن‌خوزه بازي مي‌کرد اما عملکرد خوب اين بازيکن باعث شد تا تيم اصلي سن‌خوزه او را برگزيند. او در اين فصل يکي از بهترين بازيکنان تيمش بوده و نسبت به فصل‌هاي قبل عملکرد بسيار خوبي را از خود نشان داده است. بيت‌آشور در اين فصل 6 پاس گل و فصل قبل 7 پاس گل را براي هم‌تيمي‌هايش فراهم کرد. همان‌طور که اسم اين بازيکن نشان مي‌دهد، بيت‌آشور بازيکني ايراني‌تبار است که در سن‌خوزه رشد کرده. او در چند سال گذشته اين فرصت را داشت که تيم ملي ايران يا آمريکا را براي خود انتخاب کند اما در نهايت تصميم گرفت تا تيم ملي ايران را همراهي کند. او در بازي ايران برابر تايلند در انتخابي جام ملت‌هاي آسيا براي اولين بار به طور ثابت براي ايران به ميدان رفت. تيم ملي آمريکا قطعا يکي از بهترين مدافعاني را که مي‌توانست در اختيار داشته باشد، از دست داد.


تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:بيت‌آشور يکي از 5 بازيکن برتر گلچين شده آمريکا, | 14:32 | نویسنده : فاطمه |

فوق‌ستاره آرژانتيني بارسلونا بار ديگر جايزه برترين گلزن فصل رقابت‌هاي اروپايي را دريافت خواهد کرد.


به گزارش مارکا، ليونل مسي، مهاجم آبي و اناري‌پوشان کاتالونيا فردا (چهارشنبه) کفش طلاي اروپا، به عنوان جايزه برترين گلزن ليگ‌هاي دسته اول قاره سبز در فصل 2013-2012 را دريافت خواهد کرد.

اين سومين بار است که مسي کفش طلاي اروپا را مي‌برد. او پيش از اين در فصول 2010-2009 و 2012-2011 توانست جايزه برترين گلزن اروپا را کسب کند. کاپيتان تيم ملي آرژانتين فصل گذشته در 32 بازي براي آبي و اناري‌پوشان به ميدان رفت و 46 گل به ثمر رساند تا با کسب 92 امتياز به عنوان برترين گلزن اروپايي فصل گذشته جايزه کفش طلا را از آن خود کند. به اين ترتيب مسي با هت‌تريک در کسب کفش طلا بالاتر از اوزه بيو، گرد مولر و کريستيانو رونالدو براي دريافت اين جايزه رکورددار شد.

مراسم اهداي کفش طلا فردا در بارسلونا توسط موسسه رسانه‌اي ورزش‌هاي اروپا، موسسه‌اي متشکل از نشريات و رسانه‌‌هاي معتبر ورزشي جهان همچون آبولا، فاناتيک، اِلف فوتبال، کيکر، اسپورت اکسپرس، اسپورت فوتبال، ورلد ساکر و مارکا اهدا خواهد شد.


تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:مسي فردا کفش طلايش را دريافت مي‌کند, | 14:29 | نویسنده : فاطمه |

بازيکن آلماني رئال مادريد پس از عمل جراحي اعلام کرد کاري که اکنون از دست همه برمي‌آيد، اين است که صبور باشند.


سامي خديرا پس از عمل جراحي در گفت‌و‌گو با روزنامه «SWR» آلمان اعلام کرد: پس از عمل همه‌چيز به آرامي در حال سپري شدن است و بنابراين کاري که از دست همه بر مي‌آيد اين است که صبور باشند.

هافبک 26 ساله شنبه گذشته در کلينيک هسينگ پارک در آگسبورگ تحت عمل جراحي قرار گرفت. وي در تساوي يک بر يک تيمش مقابل ايتاليا در ديداري دوستانه به شدت آسيب ديد.

خديرا در برخورد با آندرا پيرلو دچار مصدوميت شد. اين آسيب‌ديدگي باعث شد که فرصت‌هاي خديرا براي حضور در رقابت‌هاي جام‌جهاني در ترديد قرار بگيرد زيرا بايد 6 ماه از ميادين دور باشد.


تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:خديرا: حالا بايد صبور باشيم, | 14:28 | نویسنده : فاطمه |

مدير فني استقلال تاکيد کرد که قلعه‌نويي تهمت دلالي به فردوسي‌پور نزده است.


منصور پورحيدري اظهار داشت: به آينده استقلال در نيم‌ فصل دوم خوش‌بين هستم. دليلم اين است که استقلال با وجود اينکه ابتداي فصل آمادگي لازم را نداشت ولي نتايج خوبي کسب کرد و اگر موفق به شکست ملوان شويم با تيم صدر جدول هم امتياز خواهيم شد.

به گزارش تسنيم،وي افزود: استقلال با وجود مصدوميت‌ها و کمبودهايي که داشت از لحاظ کسب نتيجه ايده‌آل کار کرد. در نيم فصل دوم با بهبودي مصدومان و اضافه شدن بازيکنان جديدي که به خواست قلعه‌نويي بوده شرايط بهتر هم خواهد شد.

مدير فني استقلال در خصوص مهرداد اولادي و انتقاداتي که به جذب اين بازيکن مي‌شود، گفت: جذب اولادي تشخيص قلعه‌نويي بوده است. سرمربي تيم تعيين مي‌کند که چه بازيکني به تيم اضافه و چه بازيکني کنار گذاشته شود. علاوه بر اولادي قرار است يک بازيکن خارجي نيز تا چند روز در تمرينات شرکت کند و اگر تاييد شد در ميانه ميدان به استقلال کمک کند.

شب گذشته عادل فردوسي‌پور مجري برنامه نود اعلام کرد امير قلعه‌نويي و دوستانش اتهام دلالي به او را در جلسه با رئيس کميسيون اصل 90 مجلس مطرح کرده‌اند. پورحيدري درباره اين موضوع به تسنيم گفت: فکر نمي‌کنم قلعه‌نويي چنين چيزي گفته باشد. قلعه‌نويي درگير استقلال و پاسخگوي هواداران درباره وضعيت اين تيم است.

مدير فني استقلال اضافه کرد: بايد از مراجعه افراد به کميسيون اصل 90 که در زمينه ناپاکي در فوتبال صحبت مي‌کنند خوشحال باشيم. به نظرم قلعه‌نويي تهمت دلالي به فردوسي‌پور نزده و بعيد مي‌دانم او چنين مسئله‌اي را عنوان کرده باشد.

پورحيدري عنوان کرد: نمي‌دانم چرا فردوسي‌پور بحث قلعه‌نويي را در برنامه نود باز کرد ولي واقعيت اين است که بايد از رفتن افراد به کميسيون اصل 90 در خصوص مسائل اخير فوتبال کشورمان خوشحال شويم.

وي تصريح کرد: بحث و اختلاف سليقه بين قلعه‌نويي و فردوسي‌پور پيش از اين وجود داشته ولي دليلي نمي‌شود که چنين دلخوري‌ها به وجود بيايد. اميدوارم اين دلخوري‌ها بيشتر نشود.


تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:قلعه‌نويي به فردوسي‌پور تهمت دلالي نزده است, | 14:27 | نویسنده : فاطمه |

در صورت برگزاري ديدار بين ايران و لبنان ملي‌پوشان فوتبال براي حضور در اين مسابقه مشکلي نخواهند داشت.


انفجار بمبي قوي روبروي سفارت ايران در بيروت ديدار تيم‌هاي ملي ايران و لبنان از هفته پنجم رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا را که قرار است امشب از ساعت 19 به وقت تهران آغاز شود را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

به گزارش فارس،با اين حال روابط عمومي فدراسيون فوتبال در لبنان به سر مي‌برد با اعلام اين خبر که شرايط ملي‌پوشان خوب است و براي ديدار امشب مشکلي ندارند، افزود: خدا را شکر براي هيچ کدام از بازيکنان و همراهان تيم ملي کوچکترين مشکلي به وجود نيامده و آنها مي‌توانند بدون هيچ مشکلي در ديدار امشب مقابل لبنان به ميدان بروند.

روابط عمومي فدراسيون فوتبال ادامه داد: از طرف فدراسيون فوتبال اين اقدام را محکوم کرده و به بازماندگان شهداي اين واقعه ناگوار تسليت مي‌گوييم.


تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:ايران بدون هيچ مشکلي به مصاف لبنان مي‌رود, | 14:22 | نویسنده : فاطمه |

نايب‌رييس اول فدراسيون فوتبال از درخواست کارلوس‌ کي‌روش براي برگزاري 3 بازي تدارکاتي تا پايان امسال، احتمال تبرئه محسن قهرماني و ساير داوران در پرونده اتهام‌هاي داوري، روشن شدن تکليف کادر فني تيم‌هاي نوجوانان و جوانان تا جلسه چهارشنبه هفته آينده و... خبر داد.


سيدهادي آيت‌اللهي ابتدا درباره آخرين وضعيت کادر فني تيم‌هاي ملي نوجوانان، جوانان و اميد در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: بر اساس ابلاغيه‌اي که امروز (دوشنبه) انجام شد، از برخي مربيان تيم‌هاي ملي در رده‌هاي سني مختلف نوجوانان و جوانان (زير 14، زير 16 و زير 19 سال) برنامه خواستيم تا تکليف نهايي کادر فني اين تيم‌ها را تا سال آينده و مسابقات قهرماني آسيا مشخص کنيم. آنها برنامه‌شان را در ابعاد مختلف از جمله استعداديابي‌ها و ديدارهاي تدارکاتي درخواستي و... ارايه مي‌کنند و ما جمع‌بندي برنامه‌ها براي انتخاب مربيان را در کميته فني و توسعه انجام مي‌دهيم.


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:آيت‌اللهي: احتمال تبرئه قهرماني هست, | 18:31 | نویسنده : فاطمه |

فهرست 10 نفره نامزدهاي بهترين گل سال اعلام شد که در آن نام نيمار و ايبراهيموويچ نيز ديده مي‌شود.


گلي که نيمار در ترکيب تيم ملي فوتبال برزيل به ژاپن زد، يکي از نامزدهاي دريافت جايزه بهترين گل سال شده است.

به گزارش فارس،نيمار که اين روزها در ترکيب بارسلونا مي‌درخشد، در سال 2011 يک بار اين جايزه را از آن خود کرده بود و اميدوار است امسال نيز بار ديگر بتواند اين عنوان را به خود اختصاص دهد.

در قرعه کشي که سايت فيفا برگزار مي‌کند و تا 9 دسامبر (18 آذر) ادامه خواهد داشت، سه گل از اين 10 گل انتخاب شده تا برنده اين عنوان بار ديگر از طريق راي گيري طي مراسم گالا (انتخاب بهترين بازيکن سال) در 13 ژانويه (23 دي) انتخاب شود.

اين چهارمين مدل از جايزه پوشکاش است. اين جايزه به افتخار فرانس پوشکاش، کاپيتان و ستاره تيم ملي فوتبال مجارستان در دهه 50 ميلادي بنا گذاشته شده که کريستيانو رونالدو نخستين عنوان از ورژن جديد آن را در سال 2009 به دست آورد.

*فهرست 10 گل نامزد اين جايزه به شرح زير هستند:

1. پيتر آنکرسن - اسبرگ و آرهاس - ليگ دانمارک

2. ليزا دو وانا - اسکاي بلو و بوستون - ليگ زنان آمريکا

3. آنتونيو دي ناتاله - اودينزه و کيه‌وو - سري A ايتاليا

4. زلاتان ايبراهيموويچ - سوئد و انگليس - ديدار دوستانه

5. پاناجيوتيس کونه - ناپولي و بولونيا - سري A ايتاليا

6. دنيل لودوئنا - پاچوکا و تايگرز - ليگ مکزيک

7. نمانيا ماتيچ - بنفيکا و پورتو - ليگ پرتغال

8. لوييزا ناچيب - ليون و سنت اتين - ليگ فرانسه

9. نيمار - برزيل و ژاپن - جام کنفدراسيون‌ها

10. خوان مانوئل اوليورا - ناتيکو و رسيف - کوپا سودامريکانا


تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:فهرست نامزدهاي بهترين گل سال معرفي شدند, | 18:30 | نویسنده : فاطمه |

ستاره باشگاه بارسلوتنا به دليل آسيب ديدگي بين 6 تا 8 هفته نمي‌تواند در ترکيب تيمش به ميدان برود.


ليونل مسي صبح امروز در زمين تمريني بارسلونا حاضر شد اما باز هم در ناحيه همسترينگ پاي خود احساس درد کرد.

به گزارش فارس،او در ديدار بارسلونا و رئال بتيس دچار آسيب ديدگي شد و در نيمه نخست از ترکيب تيمش بيرون رفت. پس از معاينه‌هاي دقيقي که روي پاي وي به عمل آمد مشخص شد که به مدت 6 تا هشت هفته نمي‌تواند براي تيمش به ميدان برود.

اين چهارمين آسيب ديدگي ستاره آرژانتيني از ناحيه همسترينگ در سال 2013 است. او پيش از اين در ديدار ليگ قهرمانان اروپا مقابل پاري سن ژرمن در ماه آوريل، در سوپر جام باشگاه‌هاي اسپانيا در آگوست و مقابل آلمريا در سپتامبر نيز دچار همين آسيب ديدگي شده بود.


تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:دوري 6 تا 8 هفته‌اي مسي از ترکيب بارسلونا, | 18:29 | نویسنده : فاطمه |

نخستين تمرين تيم ملي فوتبال ايران در تايلند برگزار شد.


اولين تمرين تيم ملي فوتبال ايران در زمين چمن عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه ياماها شهر بانکوک معروف به "سي‌جي" برگزار شد.

به گزارش ايسنا، در اين تمرين از ساعت 17 به وقت محلي آغاز و تا ساعت 18:30 به طول انجاميد، تمام بازيکنان از جمله مهرداد بيت‌آشور که ديشب به جمع ملي‌پوشان اضافه شده بود، حضور داشتند. محمد نوري که کمي سرما خوردگي داشت با بهبودي کامل در تمرينات شرکت کرد.

البته دانيال داوري که امروز وارد بانکوک شد، به صلاحديد کارلوس کي‌روش استراحت کرد و در تمرين حضور نداشت.

برنامه اصلي ملي‌پوشان در اين تمرين پس از گرم کردن و تمرينات بدنسازي، بازي فوتبال بود، به طوري که مهاجمان اصلي تيم در يک تيم و مدافعان اصلي به همراه رحمان احمدي دروازه‌بان تيم ملي در تيم مقابل بودند.

در حال حاضر درجه حرارت هوا در شهر بانکوک حدود 28 است اما ميزان رطوبت بالاي 85درصد بود که همين وضع سبب سنگيني لباس بازيکنان مي‌شود.

بازيکنان امشب در هتل محل اقامت‌شان به استخر خواهند رفت.

اشکان دژاگه امشب راهي تايلند مي‌شود و ظاهرا بامداد فردا حدود ساعت 4 به بانکوک مي‌رسد.


تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:گزارش نخستين تمرين تيم ملي در تايلند, | 18:28 | نویسنده : فاطمه |

دبيرکل فدراسيون فوتبال در نامه‌اي نسبت به ميزباني و عدم همکاري مناسب فدراسيون فوتبال تايلند با کاروان تيم ملي ايران، به آلکس سوسي دبيرکل کنفدراسيون فوتبال آسيا اعتراض کرد.


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، در اين نامه آمده است: پيرو نامه ديروز 19 آبان 92 به کنفدراسيون فوتبال آسيا، در خصوص اقامت تيم ملي ايران در تايلند، به اطلاع مي‌رساند که فدراسيون فوتبال تايلند همکاري خوب و مناسبي با تيم ملي ايران نداشته است و در يک حرکت عجيب و غير حرفه‌اي و غير استاندارد يک هتل را براي اسکان دو تيم ايران و تايلند اختصاص داده بودند که خلاف عرف بين‌المللي بود. در حاليکه در بانکوک هتل‌هاي با استاندارد بالا وجود دارد که تيم‌ها را به صورت مجزا مي‌توان اسکان داد.


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:عتراض ايران به اي‌اف‌سي درباره ميزباني تايلند, | 18:27 | نویسنده : فاطمه |

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با علي فتح‌الله‌زاده درباره دريافت مطالباتش گفت‌وگو کرد.


کنار گذاشتن محمد مايلي‌کهن از صباي قم پس از تمرين امروز سوژه اصلي بازيکنان و پرسپوليسي‌ها شده بود که در اين باره با يکديگر گفت‌وگو مي‌کردند. همچنين سيد مهدي سيد صالحي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس نيز اعلام کرد که گفت‌وگويي با علي فتح‌الله‌زاده داشته تا مطالباتش را که از قبل مانده بود از اين باشگاه بگيرد.

به نقل از فارس، مديرعامل آبي‌پوشان نيز به وي اعلام کرده که مطالبات او را از محل درآمد‌هاي سازمان ليگ پرداخت خواهد کرد و به زودي به او از طرف باشگاه استقلال در قالب يک نامه مجوز لازم داده مي‌شود.

همچنين مارکو هافبک صربستاني پرسپوليس که در نيم‌فصل اول براي سرخپوشان هيچ تاثيري نداشت قرار است به زودي به چين سفر کند، او به دنبال دريافت برخي از مطالباتش است و به احتمال فراوان به زودي از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. البته هنوز طرفين با يکديگر در اين باره توافق نکرده‌اند.


تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:اخبار کوتاه از پرسپوليس, | 18:26 | نویسنده : فاطمه |

مديرحقوقي باشگاه راه‌آهن گفت:‌ ما خودمان در جلسه کميته انضباطي شکايت‌مان را از پرسپوليس پس گرفتيم.


رضا شاه‌منصوري در خصوص رأي کميته انضباطي مبني بر اينکه شکايت باشگاه راه‌آهن را از باشگاه پرسپوليس رد کرده است، گفت:‌ در واقع ما خودمان شکايت‌مان را استرداد کرديم. خودم در جلسه کميته انضباطي حضور داشتم و به علت اينکه باشگاه پرسپوليس در اين زمينه مقصر نبود ما درخواست خود را پس گرفتيم. اين شکايت بدون مشورت با من ثبت شده بود و شکايت از پرسپوليس از نظر حقوقي وجاهت نداشت.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: اين در حالي است که هنوز شکايت ما از ميلاد کمنداني پابرجاست. شکايت ما از او در دو بخش بود يکي مربوط به باشگاه پرسپوليس و ديگري مربوط به خود کمنداني بود که هنوز بخش دوم شکايت‌مان پابرجاست.

مدير حقوقي باشگاه راه‌آهن در مورد شکايتي که عاليشاه مبني بر طلبش از باشگاه راه‌آهن انجام داده يادآور شد: عاليشاه بازيکن تيم ما بود و روزهاي خوبي هم در کنار هم داشتيم اما متأسفانه او شکايتي از باشگاه کرده است. ما پس از بررسي اين موضوع متوجه شديم که او طلبکار نيست و مدارک و مستندات خود را به کميته انضباطي ارسال کرده‌ايم و منتظر هستيم تا رأي آنها صادر شود.


تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:راه آهن شکايتش را از پرسپوليس پس گرفت, | 18:25 | نویسنده : فاطمه |

مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از اول هم معلوم بود کار به اينجا مي‌کشد. گفته بوديم بايد مراجع ذيصلاح پيگير کارها شوند. آن همه حرف زده شد و اطلاعات دادند، تازه گفتند يک چيزهايي را نگفته‌اند، حالا نمي‌شود از بيخ و بن منکر همه چيز شد.


محمد پنجعلي در واکنش به صحبت‌هاي آيت‌اللهي گفت: من از روز اول هم که بحث‌هاي فساد در فوتبال راه افتاد، حدس مي‌زدم کار به اينجا بکشد که بخواهند همه چيز را جمع و جور کنند. گفته بودم ممکن است در پيگيري مسائل به يکسري افراد برسند که توانايي برخورد نداشته باشند و بخواهند همه چيز را از بيخ و بن منکر شوند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: به خاطر همين مثل خيلي‌هاي ديگر که خورده و برده‌اي در فوتبال ندارند، خواستم يکسري مراجع ذيصلاح بيايند و دخالت کنند و کار را به دست بگيرند چون در توان تشکيلات فوتبال نيست که بخواهد با مافياي فوتبال برخورد کند چون آنها همه جا نفوذ کرده‌اند.

مدير تيم پرسپوليس ادامه داد: روز اول صحبت از يک شخص بود اما آنچه مي‌خواستيم مقابله با جريان فساد بود. وقتي نمي‌توانند، بايد مراجع بالاتر بيايند که توانايي، قدرت، امکانات و ابزار لازم را داشته باشند. مگر مي‌شود پس از تمام اين حرف و حديث‌هايي که وجود داشت حالا بگويند اصلا هيچ چيز در کار نبوده است. يعني واقعا در فوتبال ما هيچ چيز وجود ندارد؟ اصلا مي‌توان کسي را پيدا کرد که اين را باور کند؟! مهم است که چه افرادي در چه جاهايي با چه همت و امکاناتي دنبال کار باشند.

مدير تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: آخر همه اين ماجراها که فقط شد ضرر و زيان و تنبيه پرسپوليس! چرا بايد اينطور باشد؟! پرسپوليس امتيازات بازي با سپاهانش را از دست داد. مولايي آن همه مسائل را گفت، تازه گفتند يک چيزهايي را نگفته‌اي. بعد حالا چطور مي‌شود که مي‌گويند همه تبرئه مي‌شوند و اصلا چيزي نبوده است؟ اين وسط امتياز پرسپوليس پريد. هوادار پرسپوليس خون به جگر شد، تازه بدنساز تيم ما را هم معلق کردند.

پنجعلي درباره شرايط پرسپوليس به سايت اين باشگاه گفت: چند روز قبل مي‌گفتند اينکه بازي استقلال - تراکتورسازي مساوي شد از خوش شانسي پرسپوليس بود. در حالي که خوش شانس، استقلال بود و ما بدشانس بوده‌ايم. هيچکس فکر نمي‌کرد تيمي که آنقدر مشکل داشت، بعد از چند ماه مدعي اول قهرماني بشود. بازيکنان و بويژه کادر فني، علي دايي و مديريت باشگاه زحمت زيادي کشيدند تا به اين نقطه رسيديم. ما در خيلي از بازي‌ها بدشانس بوديم. مثل بازي با سپاهان، صبا و همين بازي آخر که بايد با آن همه موقعيت مي‌برديم. در حالي که استقلال همين اواخر چه در بازي با تراکتورسازي و چه در بازي قبل از آن خوش شانس بود.

کاپيتان سابق تيم‌هاي ملي و پرسپوليس درباره ارزيابي خود از عملکرد بازيکنان در نيم فصل اول و پيش بيني خود از نيم فصل دوم، خاطرنشان کرد: در شروع فصل بچه‌ها تا حدي با هم غريبه بودند. يکسري براي اولين بار بود به پرسپوليس آمده بودند و جو اينجا برايشان خيلي سنگين بود. الان آن شرايط را پشت سر گذاشته‌ايم. آنها به اين فضا خو گرفته و جا افتاده‌اند. نسبت به هم شناخت بهتري دارند. خودباوري در تيم بوجود آمده است و من فکر مي‌کنم در يک روند طبيعي در نيم فصل دوم به مراتب، بهتر عمل خواهيم کرد.

پنجعلي درباره اينکه بازي‌هاي نيم فصل دوم دشوارتر خوانده مي‌شود، گفت: ما بازي‌هاي خارج از خانه زيادي داريم. اصفهاني‌ها به تهران مي‌آيند ولي ما بايد دو بار به تبريز و دوبار هم به اهواز برويم. کار سخت است ولي مي‌توانيم از همين موضوع به نفع خودمان استفاده کنيم. پرسپوليس الان در صدر جدول است و ممکن است اين امر باعث شود که بازيکنان خودشان را در تهران از پيش برنده فرض کنند و بازي‌ها را آسان بگيرند اما براي بازي‌هاي خارج از خانه، انگيزه‌ها فرق مي‌کند. حواس‌ها جمع‌تر است و هيچکس در ذهنش هم کار را ساده نمي‌گيرد.


تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:واکنش پنجعلي به اظهارات آيت‌اللهي, | 18:23 | نویسنده : فاطمه |

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کي روش گفته که تا مشخص نشدن قرعه کشي جام جهاني ديدار دوستانه با آمريکا قطعي نشود.


علي کفاشيان در گفت‌وگويي در رابطه با حضور سب‌‌ بلاتر رئيس فيفا به ايران اظهار داشت: بلاتر چهارشنبه به ايران مي‌آيد و پس از آن با سرپرست وزارت ورزش ديدار خواهد کرد. ايشان در ضيافت شام فدراسيون فوتبال که با حضور معاونان و رؤساي برخي هيئت‌ها برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

به گزارش فارس، وي افزود: رئيس فدراسيون جهاني فوتبال روز پنج‌شنبه با رئيس‌جمهور و احتمالاً رئيس مجلس ديدار خواهند کرد. ديدار با رئيس‌جمهور دولت‌ها به عنوان پروتکل فيفا محسوب مي‌شود و همه دولت‌ها موظف هستند که در صورت حضور رئيس فدراسيون جهاني فوتبال با وي ديدار کنند.

کفاشيان درباره ديدار تدارکاتي تيم ملي فوتبال ايران مقابل آمريکا اظهار داشت: ديدار مقابل آمريکا يک برنامه مشخص شده‌اي دارد اما اين ديدار هنوز قطعي نيست. کي‌روش گفته است تا زماني که قرعه‌کشي جام جهاني فوتبال انجام نشده هيچ چيزي قطعي نشود چون احتمال هم‌گروهي با آمريکا وجود دارد از طرفي بعد مسافت تا آن کشور زياد است و بايد يک برنامه‌ريزي خوبي در اين باره انجام بگيرد. در کل پيشنهاد برگزاري ديدار 4 جانبه و رويارويي با آمريکا در ماه ارديبهشت به ايران پيشنهاد شده است.

رئيس فدراسيون فوتبال در رابطه با پرداخت برخي از مطالبات فوتبال ايران توسط فيفا اظهار داشت: خوشبختانه در حدود 270 هزار دلار قرار است توسط فيفا به ايران پرداخت شود که اين مبلغ بابت بازي‌هاي ايران در مقدماتي راهيابي به جام جهاني و پاداش صعود به جام جهاني برزيل است. در کل ايران در حدود يک ميليون دلار از فيفا طلب دارد که اميدواريم در جلسه‌اي که با حضور بلاتر در ايران خواهيم داشت در اين باره گفت‌وگويي را با وي انجام خواهيم داد. البته در جلسه با بلاتر صحبت‌هايي در رابطه با پروژه‌هاي گل و ... انجام مي‌دهيم.

کفاشيان با تأييد حضور ميشل سالگادو مدافع هافبک سابق تيم ملي اسپانيا عنوان کرد: ايشان در ايران حضور خواهند داشت اما بحث انجام بازي دوستانه با تيم او در برنامه فدراسيون وجود ندارد البته اگر قبلا اين هماهنگي را انجام مي‌داديم قطعا بازي دوستانه هم با تيم او انجام مي‌گرفت. به هر حال برنامه‌اي براي اين ديدار وجود ندارد.


تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:کفاشيان:کي‌روش گفت ديدار با آمريکا قطعي نشود, | 17:5 | نویسنده : فاطمه |

حکم مشاور عالي سازمان ليگ برتر از سوي رئيس سازمان ليگ به ساکت رسيد.


مهدي تاج در حکمي محمدرضا ساکت را به عنوان مشاورعالي خويش منصوب کرد.

به نقل از فارس،در بخشي از حکم تاج آمده است :" با توجه به شايستگي ها و تجربيات ارزشمند حضرتعالي در طول سال هاي گذشته به عنوان عضو هيئت رئيسه سازمان ليگ فوتبال بدينوسيله جنابعالي به عنوان مشاور عالي اينجانب منصوب مي شويد."

محمدرضا ساکت سابقه رياست هئيت فوتبال استان اصفهان، مشاور وقت مدير ورزشگاه نقش جهان و مشاور مدير کل تربيت بدني اصفهان را در کارنامه خود دارد.

مهدي تاج در ادامه حکم خويش آورده است :"اميد است با همکاري يکديگر و مديران محترم باشگاه ها و پرسنل سازمان ليگ بتوانيم گام هاي موثر تري در جهت بهبود برنامه هاي آتي سازمان ليگ برداريم."


تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:حکم رسمي تاج براي ساکت ارسال شد, | 17:4 | نویسنده : فاطمه |

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌روم تا ادامه فوتبالم را در تيم‌هاي ديگر دنبال کنم اما قسمت شد يک روز ديگر به پرسپوليس برمي‌گردم.


غلامرضا رضايي پس از قطعي شدن جدايي‌اش در نيم فصل اظهار داشت: پس از اتفاقاتي که برايم افتاد و با توجه به اينکه مشکل من شايد با ديگران متفاوت بود در گفت‌وگوهايي دوباره درباره جدايي‌ام از پرسپوليس با رويانيان و دايي صحبت کردم و خوشبختانه خيلي دوستانه همه با هم کنار آمديم که جدايي من از جمع قرمزپوشان در نيم فصل قطعي شود.


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:رضايي: شايد يک روز به پرسپوليس برگشتم, | 17:3 | نویسنده : فاطمه |

رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال از دستور علي کفاشيان براي افزايش دستمزد 30 درصدي داوران در ليگ برتر خبر داد.


اصفهانيان در مورد شايعات دخالت در چيدمان داوري از سوي افراد غيرمسئول گفت: اصلا چنين چيزي درست نيست و اگر تغييري هم در فهرست داوران ليگ برتر داده مي‌شود کاملا با هماهنگي اين تغيير انجام مي‌شود. گاهي اوقات نيز مسائل غيرقابل پيش‌بيني مثل مصدوميت داور يا تصادف همسر يک داور پيش مي‌آيد که ديگر در اين مسائل کاري نمي‌توان کرد.

به گزارش فارس،وي در مورد اختلاف بين دپارتمان و کميته داوران گفت: نمي‌دانم چرا اين سوال‌ها پرسيده مي‌شود اصلا چنين چيزي نيست البته دوستانمان در دپارتمان بايد بيشتر کار کنند و حضور فعال‌تري در فدراسيون داشته باشند و وظايفشان را به نحو احسن انجام دهند.

اصفهانيان در مورد وضعيت پرونده محسن قهرماني گفت: بارها و بارها هم با خود قهرماني و هم با مسئولان فدراسيون فوتبال در اين باره صحبت کرده‌ايم. گفته‌ايم که هرچه سريعتر اين موضوع را روشن کنيم. عده‌اي ادعايي را مطرح کرده‌اند و بايد اين مسئله را ثابت کنند. ما نمي‌دانيم دنبال چه چيزي هستيم. مسئولان قول دادند ظرف دو هفته اين مسئله را پيگيري کنند که اين اتفاق تاکنون رخ نداده است.

رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال در مورد دستمزد داوران گفت: ما به کفاشيان نامه داديم و درخواست افزايش دستمزد کرديم که ايشان هم با افزايش 30 درصدي دستمزد داوران در ليگ برتر و افزايش 50 درصدي دستمزد داوران در ساير ليگ‌ها موافقت کردند به اين ترتيب داوري که در ليگ برتر 500 هزار تومان در ليگ برتر براي يک قضاوت مي‌گرفت در صورت اعمال اين دستور رقمي در حدود 650 هزار تومان را بابت قضاوت در هر بازي ليگ برتر دريافت خواهد کرد. در رده‌هاي پايين‌تر هم دستمزد داوران 50 درصد افزايش پيدا مي‌کند.


تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:دستور افزايش دستمزد 30 درصدي داوران ليگ, | 17:1 | نویسنده : فاطمه |

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال از محروميت دو ساله بازيکن تيم صباي قم به دليل استفاده از داوري استروئيد آنابوليک خبر داد.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، دکتر احمد هاشميان؛رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال گفت: با توجه به اتمام مهلت درخواست استيناف بازيکن متخلف از قوانين دوپينگ که تا پايان وقت اداري رو زگذشته دوازدهم آبان ماه بود؛ اين بازيکن بعدازظهر روز گذشته درخواستي را به کميته پزشکي تحت عنوان درخواست استيناف ارسال کرد که درخواست مذکور عليرغم توضيحات ارائه شده از سوي کارشناسان پزشکي به بازيکن و رعايت مفاد ذکر شده در آئين نامه مبارزه با دو پينگ، هيچ گونه تطبيقي با مفاد آئين نامه نداشت. بر همين اساس طي تماس با بازيکن مراتب اعلام و تا پيش از ظهر امروز نيز فرصتي برايش در نظر گرفته شد تا چنانچه مايل به ارائه درخواست استيناف در چهارچوب آئين نامه است، اقدام کند که متاسفانه اقدامي از سوي وي صورت نگرفت.

وي ادامه داد: بر اين اساس و به استناد آئين نامه ملي مبارزه با دوپينگ مشخصات کامل بازيکن و راي مربوطه قابل انتشار است. اين بازيکن سيد مهدي حسيني بازيکن تيم بزرگسالان از باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم است که در ديدار بين دو تيم داماش گيلان و صباي قم در تاريخ 22/6/92 مورد نمونه گيري کنترل دوپينگ قرار گرفته بود. بر اساس اعلام آزمايشگاه کنترل دوپينگ ماده ممنوعه يافت شده در نمونه بازيکن از دسته داروهاي استروئيد آنابوليک است.

هاشميان يادآور شد: بر اساس راي اعلام شده از سوي کميسيون بدوي رسيدگي به تخلفات دوپينگ فوتبال بازيکن ياد شده از تاريخ 1/8/92 به مدت دو سال از حضور در کليه فعاليت‌هاي رسمي در فوتبال محروم بوده و اين حکم قطعي است.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در پايان گفت: به بازيکنان حاضر در ليگ‌هاي حرفه‌اي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي اعم از بانوان و آقايان مجددا و عليرغم اينکه بارها و بارها بر اين موضوع تاکيد شده، اعلام مي‌کنم که بازيکن ياد شده معتقد است مکمل‌هاي مورد استفاده وي عامل مثبت شدن نمونه وي شده و همانگونه که قبلا اعلام شد اين عذر به هيچ عنوان پذيرفتني نيست و لازم است که بازيکنان در استفاده از مکمل‌ها حداکثر دقت را داشته باشند. از آنجائي که گزارش کميته پزشکي فيفا بيش از 30 درصد از مکمل‌هاي مورد استفاده در ورزش را آغشته به استروئيد‌هاي آنابوليک و محرک‌ها اعلام کرده و بنابراين لازم است حداکثر دقت در اين خصوص توسط بازيکنان صورت گيرد.


تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:نام بازيکني دوپينگي اعلام شد, | 17:0 | نویسنده : فاطمه |

ابراهيموويچ خود را شايسته توپ طلاي فوتبال جهان نمي داند. او مسي، رونالدو و ريبري را سه نامزد نهايي معرفي کرد.


هر چند نام زلاتان ابراهيموويچ در فهرست 23 نفره فيفا براي کسب توپ طلاي فوتبال جهان در سال 2013 قرار گرفت، ‌اما اين مهاجم سوئدي معتقد است که هيچ شانسي براي کسب اين افتخار ندارد.

به گزارش ايسنا،ابراهيموويچ روزهاي بسيار خوبي را با پاري سن ژرمن پشت سر مي‌گذارد و حتي آرسن ونگر، سرمربي آرسنال معتقد است که او بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان است، اما با اين حال خود "ايبرا" معتقد است که مسي ، ريبري و کريستيانو رونالدو از او بهتر هستند.

مهاجم ملي‌پوش پاري سن ژرمن گفت: از نظر من سه بازيکن نامزدهاي نهايي توپ طلا هستند. مسي که همواره پايه ثابت اين سه نفر است. ريبري هم فصل درخشاني را با بايرن‌ مونيخ پشت سر گذاشت. کريستيانو رونالدو هم بازيکن بسيار خوبي است. اين سه نفر نامزدهاي نهايي توپ طلاي فوتبال جهان در سال 2013 خواهند بود. از اين که بازي‌هاي خوبي را براي پاري سن ژرمن به نمايش مي‌گذارم و سطحم کيفي‌ام در حال بالا رفتن است خوشحال هستم، اما خودم را جزو سه نامزد نهايي نمي‌دانم، چرا که سه نفري که در بالا ذکر کردم بهتر از من کار کرده‌اند.

ابراهيموويچ در ادامه سخنان خود در پاسخ به اين سوال که بهترين زوج خط حمله ليگ برتر انگليس را چه بازيکناني مي‌دانيد؟ پاسخي داد که به نوعي به سخره گرفتن مهاجم ليورپول بود. او سوال خبرنگاري را که آيا زوج فان پرسي و روني بهتر است يا سوآرس و استاريج ، گفت: استاريج چه کسي است؟ من او را نمي‌شناسم!

استاريج، مهاجم 24 ساله ليورپول فصل بسيار خوبي را با اين تيم پشت سر مي‌گذارد. او در چند بازي که سوآرس محروم بود مرد اول خط حمله تيمش بود.


تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:سه نامزد نهايي توپ طلا از نگاه زلاتان, | 16:58 | نویسنده : فاطمه |

مديران باشگاه پرسپوليس در تدارک انجام يک بازي دوستانه با لس‌آنجلس گالکسي هستند.


به گزارش ايسنا، باشگاه پرسپوليس با ارسال نامه از طريق يک شرکت هلندي به باشگاه لس‌آنجلس گلکسي خواستار بازي دوستانه با اين تيم شده است.

مديران پرسپوليس اين درخواست خود را ابتدا به باشگاه لس‌آنجلس بلوز رساندند تا علي منصوري، مديرعامل اين باشگاه که ارتباط خوبي با مديران باشگاه‌هاي ليگ MLS دارد، پيام پرسپوليس را به آنها برساند.

به گفته رويانيان در حال حاضر ديدار دوستانه پرسپوليس با ستارگان ميلان قطعي شده و بايد ديد پاسخ باشگاه آمريکايي به درخواست پرسپوليس چه خواهد بود.


تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:درخواست پرسپوليس براي بازي باتيم سابق بکام, | 16:57 | نویسنده : فاطمه |

چهار تيم منچستر‌يونايتد، بايرن‌مونيخ، رئال مادريد و پاري‌سن ژرمن اميدوار هستند با پيروزي در بازي هاي خود در ليگ قهرمانان اروپا صعودشان را به مرحله بعد قطعي کنند.


رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاري 8 ديدار در گروه هاي مختلف ليگ قهرمانان اروپا ادامه مي‌يابد.


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:منچستر، بايرن، رئال و سن‌ژرمن به دنبال صعود, | 16:55 | نویسنده : فاطمه |

پرونده دور سوم بازي‌‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا با شکست يوونتوس در خانه رئال مادريد و پيروزي قاطعانه تيم‌هاي بايرن مونيخ و پاري سن ژرمن بسته شد.


 به گزارش ورزش سه و به نقل از خبرگزاري تسنيم، در دومين شب از بازي‌هاي دور سوم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب 8 ديدار در گروه‌هاي A،B،C و D برگزار شد که در مهم‌ترين آنها در گروه B جدال تيم‌هاي رئال مادريد اسپانيا و يوونتوس ايتاليا در ورزشگاه سانتياگو برنابئوي شهر مادريد با نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رساند.

در اين بازي نايب قهرمان فصل گذشته لاليگا خيلي زود از قهرمان فصل گذشته سري A پيش افتاد و آن زماني بود که کريستيانو رونالدو با پاسي از آنخل دي‌ماريا در دقيقه 4 دروازه بانوي پير را گشود. فرناندو يورنته در دقيقه 22 از روي دفع نامناسبي که ايکرکاسياس، سنگربان و کاپيتان رئال مادريد براي ضربه سر پل پوگبا داشت، توپ را به تور دروازه کهکشاني‌ها چسباند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:پيروزي‌مدعيان اصلي در شب‌دوم ليگ‌قهرمانان‌ اروپا, | 10:25 | نویسنده : فاطمه |

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به نحوه قضاوت داور ديدار تيمش مقابل پديده گفت: چه بگويم، به غير از اينکه داور جوان بود.


محسن بنگر پس از برتري 5 بر يک تيمش مقابل پديده مشهد اظهار داشت: بازي خوبي بود و ما عملکرد بدي نداشتيم. متاسفانه در نيمه دوم کمي بازي را شل گرفتيم و گل مساوي را دريافت کرديم که باعث شد بازي به وقت‌هاي اضافه کشيده شود. حالا بايد پس از يک بازي 120 دقيقه‌اي در کمتر از 4 روز ديگر به مصاف راه‌آهن برويم.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين پرسش که آيا با اين شرايط پرسپوليس مقابل راه‌آهن با مشکل مواجه نخواهد شد، گفت: مشکلي نيست. ما به خوبي بدنسازي کرده‌ايم و با آمادگي کامل مقابل راه‌آهن قرار خواهيم گرفت.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص عملکرد داور ديدار اين تيم مقابل پديده مشهد در چارچوب مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي اظهار داشت: داور، داوري خوب و جوان بود. چه بگويم، به غير از اينکه داور جوان بود.

بنگر در خصوص صحنه به ثمر رسيدن گل تيم پديده گفت: داور مي‌خواست سوت زده و به بازيکن ما کارت زرد بدهد اما در تصميم خود تجديدنظر کرد. ما در اين بازي گل خورديم که به ثمر رسيدن اين گل يا تقصير منِ بازيکن است يا داور.


تاريخ : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:بنگر: چه بگويم جز اينکه داور جوان بود, | 10:22 | نویسنده : فاطمه |

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فوتبالي که دايي روي نيمکت تيم نباشد برايم مزه ندارد.


محمد دايي در مورد پيروزي پرسپوليس برابر پديده شانديز اظهار داشت: بازي خوبي بود و توانستيم پيروز شويم. خدا را شکر با گل‌هاي زياد به پيروزي رسيديم و اميدوارم در ادامه همين راه را ادامه دهيم.

به نقل مربي پرسپوليس در مورد عدم حضور برادرش روي نيمکت به دليل محروميت انضباطي گفت: براي من ديداري که علي دايي روي نيمکت آن نباشد اصلا مزه ندارد.

به گزارش تسنيم، وي در مورد حضور باقري در کنار زمين نيز عنوان کرد: آقا کريم يک روز پيش از بازي توانست کارت مربي‌گري‌اش را بگيرد و اين اتفاق به موقع افتاد تا او بتواند برابر پديده شانديز تيم را هدايت کند.

محمد دايي همچنين در گفت‌و‌گو با خبرنگاران درباره دلخوري برادرش از برنامه 90 گفت: من هم جاي علي دايي بودم با برنامه 90 قهر مي‌کردم. کساني را در اين برنامه رودروي دايي قرار دادند که در شأن و شخصيت او نبودند. وقتي 2 مديرعامل در حال صحبت هستند نبايد يک عکاس را روي خط بياورند. من اين کار عادل را قبول نداشتم و همين موضوع علي دايي را ناراحت کرده است.

وي افزود: در مورد مرتضي کريمي نيز که آنقدر در برنامه 90 صحبت کرد پيشينه مشخصي وجود دارد. اگر به کار دايي اعتقاد داريم نبايد خودمان اسطوره‌مان را نابود کنيم. احساس ما اين بود که عادل خودش هم دارد خط و خطوطي را از طريق برنامه‌اش منتقل مي‌کند.

مربي پرسپوليس تصريح کرد: اکنون به حرف‌هاي قلعه‌نويي درباره 90 ايمان مي‌آورم. رسانه‌ها رسالتي دارند و بايد کار خود را درست انجام دهند و شئونات را رعايت کنند. نبايد اينگونه باشد که رسانه‌ها آشوب به پا کنند و سپس خود را کنار کشيده و آن را تماشا کنند. براي رسيدگي به فساد در فوتبال بايد از رسانه‌ها شروع کرد.


تاريخ : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:محمد دايي: فوتبال بي دايي براي من مزه ندارد, | 10:21 | نویسنده : فاطمه |

تيم ملي فوتسال ايران در دومين بازي خود در رقابت هاي جام جهاني کوچک فوتسال مقابل ژاپن به برتري رسيد.


شاگردان خسوس کاندلاس در دومين ديدار خود در هشتمين دوره رقابت هاي جام جهاني کوچک بامداد امروز به وقت تهران به مصاف ژاپن رفتند که در پايان توانستند با نتيجه 3 بر يک به پيروزي برسند.

به نقل از فارس، در اين ديدار ايران با ترکيب مجتبي نصيرنيا، عليرضا وفايي، مجتبي حسن نژاد، فرهاد توکلي و حسين طيبي وارد ميدان شد.

تيم ملي از همان ابتدا بازي هجومي را در دستور کار خود قرار داد و توانست در حالي که 2 دقيقه 26 ثانيه از زمان بازي گذشته بود به گل برسد. اين گل روي اشتباه بازيکن ژاپن که گل به خودي زد به دست آمد.

در ادامه شاگردان خسوس به حملات خود افزودند و در دقيقه 18 توسط حسين طيبي به گل دوم رسيدند و در پايان 20 دقيقه ابتدايي 2 بر صفر به رختکن رفتند.

در نيمه دوم نيز تيم ملي ايران به حملات خود ادامه داد و در حالي که 3 دقيقه به پايان بازي زمان باقي مانده بود توسط جواد اصغري مقدم به گل سوم رسيد.

20 ثانيه پس از اين گل موراکامي يکي از گل هاي ژاپن را جبران کرد. ايران در اين بازي 2 بار نيز تيرک دروازه ژاپن را به لرزه در آورد. در پايان شاگردان خسوس توانستند با نتيجه 3 بر يک به برتري دست يابند و با 4 امتياز در رده دوم گروه اول قرار گرفتند.

در ديگر ديدار اين گروه برزيل با نتيجه پرگل 11بر يک مقابل آرژانتين به برتري رسيد و با 6 امتياز در صدر جدول اين گروه باقي ماند. آرژانتين با يک امتياز در رده سوم و ژاپن بدون امتياز در رده چهارم قرار دارند.

در گروه ديگر روسيه 7 بر صفر پاراگوئه را شکست داد و با 6 امتياز صدرنشين ماند و گواتمالا 7 بر 4 صربستان را شکست داد و در رده دوم قرار گرفت. پاراگوئه با 3 امتياز و تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت و صربستان هم بدون امتياز در قعر جدول است.

تيم ملي فوتسال ايران در آخرين ديدار مرحله گروهي امروز (پنجشنبه)ساعت 23 و 45 دقيقه به وقت تهران به مصاف برزيل قهرمان جهان و 6 دوره گذشته اين رقابت ها مي رود. همچنين آرژانتين هم به مصاف ژاپن خواهد رفت. تفاضل گل ايران +2 است و تفاضل گل آرژانتين -10. ايران براي صعود يا به کسب امتياز مقابل برزيل احتياج دارد و يا شکست با اختلاف کم که در صورت پيروزي آرژانتين مقابل ژاپن اختلاف 12 گل جبران نشود.


تاريخ : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:ژاپن برابر فوتسال ايران زانو زد, | 10:20 | نویسنده : فاطمه |

تيم پارسه در يک بازي با برنامه و هدف دار و با دوندگي و پرس توانست تيم نفت و گاز گچساران را مغلوب کند تا شاگردان امامي فر در ششمين گام باز هم به جمع مدعيان بپيوندند .


به گزارش سايت رسمي باشگاه پارسه، تيم فوتبال پارسه ديروز در ورزشگاه خانگي خودش برابر نفت و گاز گچساران صف آرايي کرد.

پارسه در شروع بازي و در دقيقه 3 با گل زيباي محمد پروين که در اين بازي فيکس بود از حريفش پيش افتاد . محمد پروين در حالي اين گل را به ثمر رساند که علي پروين از روي سکو نظاره گر بازي پسرش بود .

در ادامه پارسه اي ها موقعيت هاي زيادي روي دروازه حريف خلق کردند که از آن جمله سه موقعيت صد در صد گل بود که دو تاي آن توسط پورصف شکن و ديگري هم توسط سيد پيمان ميري به هدر رفت تا پارسه اي ها نشان دهند تيم برتر ميدان هستند .

در دقايق پاياني تماشاگران تيم گچساران با محمد حسين ضيايي ، سرمربي اين تيم درگيري لفظي پيدا کردند و به او معترض بودند .

پارسه با اين پيروزي خانگي 9 امتيازي شد و پس از ايرانجوان بوشهر در رده دوم جدول ايستاد . پارسه اي ها با اين برد روحيه اي مضاعف گرفتند تا روز دوشنبه در رقابتهاي جام حذفي به مصاف تيم قدرتمند و ليگ برتري نفت تهران بروند .


تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:گلزني 3 امتيازي محمد پروين در حضور پدرش, | 20:19 | نویسنده : فاطمه |

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با انتخاب وزير ورزش در روز يکشنبه اميدوارم ورزش ايران، پرسپوليس و استقلال، فدراسيون‌ها و ادارات کل استان‌ها از بلاتکليفي خارج شوند.


محمد رويانيان اظهار داشت: با توجه به اينکه روز يکشنبه روز حساسي براي ورزش کشور است به همين دليل من و علي دايي سکوت کرديم تا انشاالله با آرامش هر چه تمامتر نمايندگان محترم راي‌هاي سفيد خود را براي انتخاب وزير ورزش به صندوق بياورند.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما مشتاقانه منتظر اين هستيم مثل خيلي از ورزشي‌هاي ديگر تا صالح اميري به عنوان وزير ورزش انتخاب شود و ورزش کشور، استقلال و پرسپوليس، فدراسيون‌ها و ادارات استانها از اين بلاتکليفي که شايد خدايي نکرده به ورزش در آينده لطمه بزند خلاص شود، به نظر تا به امروز کارهاي خوبي در اين چندمدت در ورزش شده و بايد سرپرست ورزش حمايت شود.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا عملکرد صالحي اميري مثبت بوده يا خير گفت: ايشان با آوردن مديراني قدرتمند نشان داد که مدير توانمندي است، ما هم به احترام وزارت ورزش و انشاالله يک انتخاب حداکثري سکوت کرديم تا وزير ورزش با خيال راحت راي خود را از نمايندگان بگيرد. من اميدوارم نمايندگان محترم که هميشه دلسوزانه نگاه ويژه‌اي به ورزش داشته‌اند با انتخاب صالح اميري مشکلات را از بين ببرند تا ورزش ما در يک سراشيبي براي رسيدن به موفقيت آينده گام بردارند. بالاخره در چند مدت اخير ديده‌ايم همه مديران و اکثر فوتبالي‌ها حمايت خود را نشان داده‌اند و خيلي دوست داريم با راي قاطع روز يکشنبه صالح اميري مجلس را براي ادامه کارش ترک کند.

مديرعامل قرمزپوشان خاطر نشان کرد: قطعا با انتخاب در روز يکشنبه ورزش کشور ما به ساحل آرامش مي‌رسد و خيلي از مشکلات از جمله در فوتبال حل خواهد شد، به اميد روزي که نمايندگان ما با يک فضاي خوب به صالح اميري اعتماد کنند تا تحولي اساسي در ورزش شاهد باشيم البته در چند وقت اخير هم ديده‌ايد که ايشان کارهاي خوبي انجام داده است.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا از صالحي اميري حمايت مي‌کند، گفت: افرادي مثل دادکان، يزداني خرم و پهلوان رسول خادم و خيلي هاي ديگر نظرات خود را دربار ايشان داده‌اند، پس او رابطه خوبي با جامعه ورزش برقرار کرده، اميدواريم که نمايندگان روز يکشنبه کاري کنند که همه ما آنها را دعا کنيم.

رويانيان در پايان درباره صحبت‌هاي آذري مبني بر اينکه اسم بازيکنان توافق شده بين دو تيم تا نيم فصل مطرح نخواهد شد، گفت: اين حرف کاملا درست است و ما در يک فضاي خوب با يکديگر گفتگو کرديم اما الان ورزش چشم انتظار روز يکشنبه است تا تکليفش روشن شود. الان به نظرم مهمترين موضوع است و همه ما چشم انتظار راي‌هاي مثبت و پربرکت نمايندگان هستيم.


تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:رويانيان: اميدوارم روز يکشنبه از بلاتکليفي دربياييم, | 20:18 | نویسنده : فاطمه |

کارشناس داوري فوتبال گفت: بازيکنان پديده با توجه به اينکه بازيکني روي زمين افتاده بود، حق نداشتند بازي را شروع کنند و گل اين تيم به پرسپوليس مردود بود.


هوشنگ نصيرزاده در خصوص گل پديده مشهد به پرسپوليس اظهار داشت: در آن صحنه داور بازي در صورتي مي‌توانست بازي را ادامه دهد که مطمئن باشد بازيکن به سرعت از روي زمين بلند شده و مي‌تواند به بازي ادامه دهد.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: چون بازيکن پديده پس از صحنه خطا روي زمين ساکن بود و براي بازيکنان حاضر در ميدان ايجاد خطر مي‌کرد، داور ابتدا بايد از وضعيت بازيکن کاملا مطمئن مي‌شد و بعد بازي را ادامه مي‌داد.

اين کارشناس داوري گفت: اين موضوع که ضربات ايستگاهي را مي‌توان سرعتي آغاز کرد، ارتباطي با صحنه‌اي که بازيکن پديده روي زمين افتاده بود پيدا نمي‌کرد و بازيکنان پديده حق نداشتند بازي را شروع کنند. گلي که پديده در اين بازي به ثمر رساند مردود بود.

بازي پرسپوليس و پديده در پايان 90 دقيقه با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد و به وقت‌ اضافه کشيده شد.


تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:نصيرزاده:گل پديده به پرسپوليس مردود بود, | 20:17 | نویسنده : فاطمه |

آنتونيو کونته سرمربي تيم فوتبال يوونتوس ايتاليا در آستانه ديدار تيمش در برابر تيم رئال مادريد اسپانيا در دور گروهي رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان باشگاههاي اروپا گفت:بازي دشواري را مقابل اين تيم پيش رو دارد.


کونته در کنفرانسي خبري در مادريد گفت: ما بايد سه بازي ديگر انجام دهيم تا نتيجه نهايي اين گروه را ببينيم. ما در روز چهارشنبه در خانه تيم رئال مادريد به ميدان مي رويم و در برابر تيمي به ميدان مي رويم که در دو بازي نخست اين گروه ده گل به ثمر رسانده است. اين به اين معناست که ما در برابر يک تيم درجه دو به ميدان نمي رويم و آنها تيم بزرگي هستند و مي دانيم که ديداري دشوار را پيش رو خواهيم داشت.

وي افزود:امروز براي برگزاري ديدار خود وارد برنابئو شديم و همانطور که مي دانيد ما برابر تيمي قدرتمند بازي خواهيم کرد.تيمي که قادر است يکصد ميليون يورو براي خريد تنها يک بازيکن(گرت بيل) هزينه کند.آنها حتي امکان فروش بازيکناني چون اوزيل به مبلغ پنجاه ميليون يورو و هيگواين به مبلغ سي و هفت ميليون يورو را دارند .

جورجيو کيه ليني بازيکن يوونتوس هم در اين کنفرانس خبري گفت:اينکه شما در تيمي چون رئال مادريد تنها درباره کريستيانو رونالدو و گرت بيل صحبت کنيد کار درستي نيست زيرا اين تيم بازيکنان خوب زيادي دارد که همه آنها خطرناکند.ما قصد داريم تا بهترين بازي خود را ارائه دهيم و آنها را کنترل کنيم زيرا مي دانيم که هر کدام از بازيکنان اين تيم از کيفيت بالايي برخوردارند.

گفتني است تيم هاي رئال مادريد اسپانيا و يوونتوس ايتاليا در چارچوب بازيهاي گروه دوم رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان باشگاههاي اروپا امروز چهارشنبه در مادريد به ديدار هم مي روند.در ديگر ديدار اين گروه هم گالاتاساراي ترکيه ميزبان کوپنهاگن دانمارک خواهد بود.

در جدول رده بندي اين گروه رئال مادريد با کسب شش امتياز در صدر است و تيم يوونتوس با دو امتياز در رده دوم جاي دارد.


تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:کونته: بازي دشواري برابر رئال پيش رو داريم, | 20:14 | نویسنده : فاطمه |

ستاره پرتغالي رئال مادريد اظهارات اخير آقاي خاص درخصوص دشمني مردم اسپانيا با پرتغالي‌ها را نفي کرد.


چندي پيش ژوزه مورينيو در گفت‌وگو با يکي از رسانه‌هاي انگليسي ادعا کرد اگر برخي از مردم انگليس به او با برخي الفاظ رکيک توهين مي‌کنند خيلي نبايد آن را جدي گرفت، چون اين الفاظ در ميان مردم انگليس نوعي تکيه کلام محسوب مي‌شود اما در اسپانيا وي استفاده شدن از چنين الفاظي را توهيني جدي مي‌دانسته، چرا که مردم اين کشور واقعاً چنين نيتي دارند.

به گزارش تسنيم، کريستيانو رونالدو اما حرف هموطنش را نفي کرد و گفت برخلاف آقاي خاص مشکلي با مردم اسپانيا ندارد. وي گفت: من علاقه‌اي به وارد شدن به اين مبحث ندارم. درست است که اخيراً شعارهايي اهانت‌آميزي عليه من سر داده شده است اما من آن را نوعي نژادپرستي نمي‌دانم. به نظر من در اسپانيا نژادپرستي وجود ندارد. آنهايي که شعار مي‌دهند با اين کار فقط مي‌خواستند مرا به هم بريزند.

رونالدو ادامه داد: من در اسپانيا زندگي خوبي دارم و بسيار راحتم. مردم مادريد مرا تحسين مي‌کنند اما اين تحسين‌ها تنها به مادريدي‌ها محدود نمي‌شود و مردم شهرهاي ديگر هم مرا دوست دارند. اينجا به هيچ وجه حس نمي‌کنم که قرباني نژادپرستي و چيزي شبيه اين شده‌ام. من واقعاً اسپانيا و مردم آن را دوست دارم و از شرايطم راضي هستم.


تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:رونالدو: در اسپانيا نژادپرستي وجود ندارد, | 20:14 | نویسنده : فاطمه |

مهاجم پرسپوليس گفت: پديده تيم کوچکي نبود و توانستيم مقابل اين تيم پيروزي شيريني کسب کنيم.


سيدمهدي سيدصالحي پس از برتري 5 بر يک پرسپوليس مقابل پديده مشهد گفت: خوب بازي کرديم و مستحق پيروزي بوديم اما متأسفانه در 90 دقيقه غافلگير شديم. با اين حال معتقدم اگر تيم حريف 10 نفره يا حتي 9 نفره هم نمي‌شد مي‌توانستيم نتيجه دلخواه را کسب کنيم.

به نقل از فارس، وي افزود: پديده تيم کوچکي نبود و مقابل اين تيم برد شيرني را رقم زديم، بازيکنان مطرح و بيشتر ليگ برتري بودند.

سيدصالحي يادآور شد:‌ بايد جام حذفي را جدي بيگريم تا در آينده با خيالي راحت مقابل حريفان به ميدان برويم.

وي در پايان گفت: به نظرم استارت خوبي بود تا در روزهاي آينده در ليگ برتر هم به نتايج دلخواه برسيم.


تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:سيدصالحي: پديده تيم کوچکي نبود, | 20:12 | نویسنده : فاطمه |

تيم ملي فوتسال ايران در اولين بازي خود در رقابت‌هاي جام‌جهاني کوچک مقابل آرژانتين به تساوي رسيد.


تيم ملي فوتسال ايران بامداد امروز (چهارشنبه) به وقت تهران به مصاف آرژانتين رفت که اين ديدار در پايان با تساوي 2 بر 2 خاتمه يافت.

به گزارش فارس، شاگردان خسوس با ترکيب ابتدايي عليرضا عباسيان، عليرضا وفايي، حسين طيبي، علي اصغر حسن زاده و فرهاد توکلي وارد ميدان شدند. در ابتداي نيمه اول دروازه ايران باز شد، اما در ادامه توسط فرهاد توکلي و وحيد شفيعي به گل رسيد تا در 20 دقيقه ابتدايي با پيروزي به رختکن برود.

در نيمه دوم آرژانتيني ها به دنبال جبران گل بودند و در حالي که 5 دقيقه به پايان بازي زمان باقي مانده بود توانستند گل دوم را وارد دروازه ايران کنند و يک امتياز از اين بازي کسب کنند. خسوس در دقايق پاياني از سيستم 5 نفره استفاده کرد اما در پايان، بازي با تساوي 2 بر 2 خاتمه يافت.

در ديگر ديدار اين گروه برزيل با نتيجه 7 بر 2 مقابل ژاپن به برتري رسيد.

همچنين از گروه دوم روسيه 4 بر صفر گواتمالا را شکست داد و پاراگوئه نيز 2 بر يک صربستان را از پيش رو برداشت.

به اين ترتيب در پايان روز اول مسابقات جام جهاني کوچک در گروه اول برزيل صدرنشين شد و ايران و آرژانتين با يک امتياز در رده هاي بعدي قرار گرفتند. ژاپن هم بدون امتياز در رده چهارم قرار دارد.

در گروه دوم نيز روسيه صدرنشين است و پاراگوئه، صربستان و گواتمالا در رده هاي بعدي قرار دارند.

تيم ملي فوتسال ايران در دومين بازي خود از ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد فردا (پنجشنبه) به وقت تهران به مصاف ژاپن خواهد رفت.

شاگردان خسوس با اين تساوي همچنان رکورد شکست ناپذيري خو را با اين سرمربي حفظ کردند.


تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:فوتسال ايران و آرژانتين هم به تساوي رضايت دادند, | 20:11 | نویسنده : فاطمه |

پرسپوليس با برتري در وقت اضافه مقابل تيم پديده مشهد حريف الوند همدان در يک هشتم نهايي جام حذفي شد.


در ادامه مرحله يک شانزدهم نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي، پرسپوليس از ساعت 16:45 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادي ميزبان پديده مشهد بود که اين ديدار در پايان 90 دقيقه با تساوي يک بر يک خاتمه يافت و در وقت اضافه با برتري 5 بر يک پرسپوليس به پايان رسيد.

به نقل از تسنيم، مجيد نورمحمدي (دقيقه 48 - گل به خودي)، رضا نورمحمدي(92)، يونس شاکري(111)، ميلاد غريبي (114) و هادي نوروزي (117) براي پرسپوليس و بهمن طهماسبي دقيقه 86 براي پديده گلزني کردند. حسين بادامکي از پديده با دريافت کارت زرد دوم در دقيقه 90 اخراج شد. امجد شکوه مقام هم در دقيقه 115 دومين اخراجي پديده بود. در اين ديدار برخي بازيکنان از جمله عليرضا حقيقي براي نخستين بار در فصل جاري فرصت بازي براي پرسپوليس را پيدا کرده و نفرات اصلي چون نيلسون و جلال حسيني روي نيمکت حضور داشتند.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:پرسپوليس با شکست پديده به الوند رسيد, | 20:10 | نویسنده : فاطمه |
  • اتومبیل زندگی
  • تنهای تنها
  • سایت هنری
  • Varzesh3.com ورزش سه