سيدصالحي: بايد بجنگم تا روسياه نشوم

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من و انصاري فرد و يا هر مهاجم ديگري به دنبال رفاقت و رقابت هستيم.


 

سيد مهدي سيد صالحي اظهار داشت: به نظر من قرعه خوبي به پرسپوليس افتاده است و ما بالاخره بايد با همه تيم هاي ليگ برتري بازي کنيم و حالا قسمت من و پرسپوليس اين بوده که هفته اول ميزبان تراکتورسازي باشيم.

به گزارش اوج ، وي افزود: سال بسيار خوبي را با تراکتورسازي داشتم و خاطرات آن تيم را فراموش نمي‌کنم اما امسال در پرسپوليس حضور دارم و به دنبال اين هستم تا بهترين بازي‌هايم را براي اين تيم به نمايش بگذارم و مؤثر باشم.

سيد صالحي ادامه داد: به نظر من امسال تراکتورسازي با حضور جلالي که مربي بزرگ است و کارش را هم به خوبي بلد است تيم خوبي بسته و ما کار سختي در تهران مقابل اين تيم داريم.

مهاجم قرمز پوشان در پاسخ به اين سؤال که آيا استرس داري يا خير گفت: به نظر نمي‌رسد که اينطور باشد الان استرس و اين حرف‌‌ها در فوتبال حرفه‌اي معني نمي‌دهد. من به دنبال اين هستم امسال مقابل هواداران پرسپوليس رو سفيد باشم و بايد براي روسياه نشدن بجنگم. ما تيم بسيار خوبي را در فصل جديد دور يکديگر جمع کرديم و از طرف ديگر اردوها و بازي‌هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم. اوضاع از آن چيزي که فکر مي‌کنيم خيلي بهتر است.

سيد صالحي در پايان درباره حضور انصاري فرد در پرسپوليس نيز گفت: ما همه به دنبال سربلندي پرسپوليس هستيم، من با انصاري فرد يا هر مهاجم ديگر به دنبال رقابت و رفاقت سالم هستيم قطعا در کنار اين رفاقت‌ها يکدلي و موفقيت نيز پديدار خواهد شد و انشاء الله که پرسپوليس سربلند مي‌شود من هم هميشه عاشق رقابت بوده‌ام.


تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:سيدصالحي: بايد بجنگم تا روسياه نشوم, | 23:26 | نویسنده : فاطمه |

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: بايد در خصوص کريم انصاري‌فرد با علي دايي صحبت کنم.


 

  محمد رويانيان درباره موضوع کريم انصاري‌فرد و باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: کريم انصاري‌فرد پسري دوست‌داشتني و با غيرت و با تعصب است و در هر شرايطي يا در هر تيمي که باشد مثل پسرم علاقه‌اي معنوي به اين جوان با ارزش و برومند دارم.

به نقل از فارس، وي افزود: اخلاق کريم انصاري‌فرد هميشه من را جذب خودش کرده و به همين دليل علاقه‌اي پدرانه به اين بازيکن خوب و ملي‌پوش دارم. کريم انصاري‌فرد عزيز من است.

رويانيان ادامه داد: اما بايد چند نکته درباره ايشان اعلام کنم، من خيلي ناراحتم که کار انصاري‌فرد و پرسپوليس به خبرهايي که امروز در رسانه‌ها اعلام شده کشيده است، نمي‌دانم آيا انصاري‌فرد تصميم اشتباه گرفته يا خير اما اي کاش او به موقع به درخواست دايي پاسخ مي‌داد و ما را بي‌خبر نمي‌گذاشت. اگر هم انصاري‌فرد بي‌تفاوت در اين خصوص بوده باشد نمي‌توانيم او را مقصر قلمداد کنيم چون او جوان است و شايد نياز به استراحت داشت اما ما هم مطيع تصميم کادر فني خودمان و علي دايي هستيم.

مديرعامل قرمزها تأکيد کرد: به هر حال همه در زندگي اشتباه مي‌کنند، شايد کريم هم اشتباه کرده باشد اما اشکالي ندارد.

وي افزود: من بايد شهادت دهم که دايي اولين بار که من را ديد و ليست خود را معرفي کرد روي کريم انصاري‌فرد تأکيد زيادي داشت. او مي‌گفت انصاري‌فرد را نگه دارم و نبايد اجازه بدهيم جاي ديگري برود. من خودم شاهد بودم اما با توجه به اينکه ما از 7 خرداد تمرينات‌مان را شروع کرديم و حدود 40 روز انصاري‌فرد را نداشتيم قطعاً اين موضوع کمي نياز به بررسي بيشتر دارد که چرا کريم نيامد و يا چه مسائل ديگري اتفاق افتاد.

رويانيان ادامه داد: بايد به اين مسئله توجه کرد که دايي علاقه‌ ويژه‌اي به انصاري‌فرد دارد و همين‌طور هم انصاري‌فرد علاقه زيادي به دايي دارد پس من در خصوص رفتن انصاري‌فرد حرفي نمي‌زنم و قطعاً بايد موضوع را بررسي و سپس با سرمربي محترم تيم صحبت و سپس حرفم را بزنم. اين را بدانيد بنده به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهم شأن و شئون انصاري‌فرد زير سؤال برود او فرزندخوانده پرسپوليس و دايي است و مسائلي که به وجود آمد با يک گفتمان ساده حل مي‌شود و نبايد آن را بزرگش کرد تا ديگران سوءاستفاده کنند


تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:رويانيان:بايد با دايي درباره انصاري‌فرد صحبت‌کنم, | 23:23 | نویسنده : فاطمه |

بازپرس پرونده فرار مالياتي ليونل مسي اعلام کرد که اين ستاره آرژانتيني تاييد کرده که اين کلاهبرداري توسط پدرش صورت گرفته است.


 

ستاره آرژانتيني بارسا متهم است که بين سال هاي 2006 تا 2009 حدود 4 ميليون يورو از مالياتش را پرداخت نکرده است؛ اتهامي که علاوه بر او، پدرش را هم شامل مي شد.

به گزارش گل، در همان زمان روزنامه آ.اس گزارشي منتشر کرد که براساس آن، از نظر دادگاه قضايي، خورخه اوراسيو مسي پرس، پدر ليونل ، برنامه ريز و ايدئولوگ اين فساد مالي بوده و در زماني که سن مسي کمتر از سن قانوني بوده او با بهره گيري از اجاره حق تصاوير او درآمدزايي اقتصادي زيادي داشت.

دادگاه براين باور است زماني که مسي به سن قانوني رسيده، که او نيز تاکتيک پدرش را دنبال کرده و در طول سالهاي 2006 تا 2009 اختلاس مالياني داشته و سران باشگاه بارسلونا، بانک سابادل، کمپاني دانون، آديداس، پپسي کولا، تلفونيکا، کويت فود کمپاني و برخي ديگر از کمپاني هايي که با مسي همکاري داشتند، مي دانستند که او به خاطر حق تصاويرش، هيچ مالياتي نمي پردازد.

در واقع آنها با انتقال پول حاصل از اين درآمدها به کشورهاي بليز و اروگوئه که شرايط مالياتي متفاوت و آزادتري دارند،  از پرداخت ماليات به دولت اسپانيا خودداري مي کردند.

اکنون بازپرس مدعي شده که مسي تاييد کرد که اين کار با ايده پدرش صورت گرفته است.

قرار است مسي و پدرش روز 17 سپتامبر براي پاسخگويي به اين اتهامات در دادگاه حاضر شوند.


تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:مسي تاييد کرد؛ کلاهبرداري کار پدرم بود, | 23:12 | نویسنده : فاطمه |

 

مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر هرجا و هرکجاي دنيا بازي کنم آرزويم اين است که يک بار ديگر پيراهن پرسپوليس را بپوشم.


 

کريم انصاري‌فرد که هنوز تکليف خود را با پرسپوليس مشخص نکرده در گفت‌وگويي کوتاه با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: با وجود برخي نوشته ها من هيچ وقت به دنبال بازار‌گرمي و اينگونه مسائل نيستم و به همين دليل سعي مي‌کنم کار خودم را دنبال کنم.

به نقل از فارس،وي افزود: من چهار جلسه با پرسپوليسي‌ها برگزار کردم و همه جوره کوتاه آمدم اما شرايط مهيا نشد و هرگونه سعي کردم اما اين اتفاق نيفتاد که با پرسپوليس قرارداد امضا کنم.

انصاري‌فرد در پاسخ به اين سوال که آيا امکان دارد به سپاهان، تراکتور‌سازي يا استقلال بروي گفت: من به استقلال نمي‌روم البته احترام خاصي براي اين تيم خوب ايراني قائلم.

وي يادآور شد: باور کنيد من هواداران پرسپوليس را دوست دارم و هرگز يادم نمي‌رود که چطور در شرايط سخت من را حمايت کردند و مثل کوه پشت سر من بودند. مگر مي‌شود آن حمايت‌ها را فراموش کنم.

وي افزود: هرجايي که بروم آرزويم اين است تا خدا به من اين عزت را بدهد که يک بار ديگر پيراهن پرسپوليس را بپوشم. هرکجاي دنيا چه داخل و چه خارج از کشور بروم اين آرزو را دارم.

وي در جواب به اين پرسش که بالاخره مي‌خواهي در کدام تيم بازي کني گفت: همه چيز دست خداست و من هم گذاشته‌ام تا تکليف مشخص شود بعد اعلام کنم اما اين احتمال وجود دارد که به خارج از کشور بروم. انشاءالله همه چيز در چند روز آينده مشخص خواهد شد و بايد ببينيم خدا براي من چه مي‌خواهد.


تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:انصاري‌فرد: به استقلال نمي‌روم, | 19:28 | نویسنده : فاطمه |

 

 

بازيکن جديد تيم فوتبال فولاد‌خوزستان مي گويد هميشه به دنبال آقاي گلي بوده ام و هدف‌هاي بزرگي در سر دارم.


 

مهدي نيايش اظهار‌کرد: براي پيشرفت و باتوجه به اين که فولاد، تيم بزرگي است و امکانات خيلي خوبي دارد، به اين تيم آمدم. به نظرم امکانات باشگاه فولاد با هيچ باشگاهي قابل قياس نيست و معتقدم اگر کسي بخواهد در فوتبال پيشرفت کند، باشگاهي بهتر از فولاد پيدا نمي‌کند. در اين جا جو خوبي هم حاکم است.

به گزارش ايسنا ، وي که سابقه آقاي گلي ليگ اميد کشور را دارد، گفت: هميشه و در همه حال به دنبال آقاي گلي هستم و دوست دارم بهترين باشم. به هدف‌هاي بزرگي فکر مي‌کنم و تلاش مي‌کنم به آن‌ها برسم. همچنين تلاش مي‌کنم جاي افشين را به خوبي پر کنم و از هواداران مي‌خواهم براي موفقيت تيم مانند هميشه از فولاد حمايت کنند.

خريد جديد سرخ پوشان اهوازي درباره شرايط اين تيم گفت: فولاد شرايط خوبي دارد و مطمئن باشيد ما در فصل جديد نسبت به سال قبل، عملکرد بهتري خواهيم داشت و جايگاه بالاتري به دست خواهيم آورد.

وي درخصوص سابقه خود نيز بيان کرد: متولد سال 1370 از شهرستان بهبهان هستم و فوتبالم را از مدرسه فوتبال همين شهر شروع کردم. پس از آن به نيروي زميني اهواز آمدم و سپس به مدت پنج سال در تيم هاي رده هاي سني نوجوانان تا بزرگسالان استقلال اهواز بازي کردم.

نيايش ادامه‌ داد: امسال سومين سالي است که در تيم‌هاي فولاد حضور دارم و سال گذشته نيز توانستم عنوان آقاي گلي ليگ‌ برتر اميد کشور را کسب کنم.


تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:مهاجم جديد فولاد: به دنبال آقاي گلي هستم, | 19:23 | نویسنده : فاطمه |

 

محمد رويانيان قبول دارد که امير عابديني جاي او به پرسپوليس بيايد چرا که مي‌توانند با يکديگر همکاري داشته باشند.


 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه امضاي تفاهمنامه همکاري با وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات، اظهار کرد: اگر عابديني به جاي من بيايد قبول دارم. ما مي‌توانيم با هم کار کنيم. ايشان مي‌تواند در بخش توسعه باشگاه کار کند و من هم به کارهاي اقتصادي مي‌پردازم، اما فکر نمي‌کنم که ايشان را بياورند.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:رويانيان: حاضرم با عابديني کار کنم, | 19:20 | نویسنده : فاطمه |

 

کاپيتان تيم ملي فوتبال بعد از جلسه کوتاه با علي فتح‌الله‌زاده جلسه را بدون نتيجه‌ ترک کرد.


 

جواد نکونام، از نيم ساعت پيش در دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر شد و در حالي که گفته مي‌شود براي ثبت قراردادش آمده است، دقايقي پيش دفتر لارستان را بدون نتيجه‌ ترک کرد.

او در گفت و گوي کوتاه با خبرنگاران از تمديد نکردن قراردادش گفت و اطمينان داد که وضعيتش ظرف چند روز آينده مشخص مي‌شود.

به گزارش ايسنا ، تنها چند دقيقه بعد از ورود جواد نکونام بود که سيد مهدي رحمتي جلسه را ترک کرده بود.


تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:نکونام باز هم با استقلال تمديد نکرد, | 19:18 | نویسنده : فاطمه |

 

تيم ملي ايران پس از صعود به جام جهاني گران شد.


 

بخش آلماني سايت ترانسفر مارکت ارزش تيم ملي ايران بعد از صعود به جام جهاني را 24 ميليون و 550 هزار يورو تخمين زده است.

به گزارش اوج نيوز، اين ارزشيابي بر اساس قيمت بازيکنان تيم ملي به دست آمده است.

گرانترين بازيکن تيم ملي از نظر ترانسفر مارکت، اشکان دژاگه است که 3.5 ميليون يورو مي ارزد.

ارزانترين بازيکنان تيم ملي هم محمد نوري و مهرداد اولادي هستند که از نظر اين سايت هر باشگاهي بخواهد آنها را جذب کند بايد 300 هزار يورو پرداخت کند.


تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:تيم ملي گران شد, | 19:16 | نویسنده : فاطمه |

 

سايت "الاتحاد" امارات از نهايي شدن قرارداد محمد رضا خلعتبري با عجمان خبر داد.


 

چندي پيش مسئولان برگزاري ليگ امارات در اقدامي تحريک آميز و سياسي دست به جعل تاريخ زدند و نام ليگ اين کشور را از ليگ برتر امارات به ليگ خليج "ع .ر. ب. ي" تغيير دادند.

به گزارش ايسنا ، اين اقدام بي پايه و اساس اماراتي‌ها به نوعي به حضور بازيکنان ايراني در ليگ اين کشور پايان داد. با اين حال محمدرضا خلعتبري، مهاجم تيم ملي فوتبال ايران اين خط قرمز را دور زد و با عجمان قرارداد امضا کرد هر چند خود خلعتبري مي‌گويد که قرارداد با عجمان قبل از تغيير نام ليگ امارات بوده است. مسئولان باشگاه سپاهان و خود خلعتبري در مصاحبه‌هاي متعدد از تلاش براي فسخ قرارداد با عجمان سخن گفتند، اما از امارات خبر مي‌رسد که قرارداد خلعتبري با سبزپوشان عجمان نهايي شده و پرونده‌ او بسته شده است.

سايت الاتحاد امارات نوشت: پرونده‌ بازيکنان خارجي عجمان بسته شد. آنها محمدرضا خلعتبري را به عنوان تنها بازيکن آسيايي خود جذب کردند، هم چنان که با سه بازيکن خارجي به نام‌هاي سيمون، کابي و ادريس فتوحي قرارداد امضا کردند تا فعاليت اين تيم با جذب اين چهار بازيکن رسما در فصل نقل و انتقالات به پايان برسد.

عجمان براي حضور مقتدرانه در فصل جديد ليگ امارات قرار است بعد از ماه مبارک رمضان در اتريش اردو مي‌زند.


تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:سرانجام تکليف خلعتبري مشخص شد, | 19:14 | نویسنده : فاطمه |

 

اولين شعبه رستوران هاي زنجيره اي باشگاه پرسپوليس در تهران افتتاح خواهد شد.


 

اولين شعبه رستوران هاي زنجيره اي باشگاه پرسپوليس در تهران افتتاح خواهد گرديد. مرکز رستوراني پايتخت خيابان ستارخان شاهد اولين شعبه رستوران هاي زنجيره اي باشگاه پرسپوليس در تهران خواهد بود.

به گزارش اول نيوز ، اکثر همسايگان تجاري اين شعبه از افتتاح اين رستوران اظهار خوشنودي نمودند و اعلام کردند افتتاح اين رستوران رونق بي سابقه اي به مغازه هاي همسايه و خيابان ستارخان خواهد داد.

با توجه به استقبال بي نظير مردم و ثبت نام آنها براي حضور در شب افتتاحيه اين شعبه تاکنون ، پيش بيني مي گردد در شب افتتاحيه اين شعبه با حضور ستارگان تيم پرسپوليس و سردار رويانيان حداقل 2000 نفر حضور داشته باشند.

طبق اعلام مسئولين ، همه علاقه‌مندان نيز مي توانند از طريق ارسال عدد 1 به شماره 10007181 هم براي حضور در شب افتتاحيه ثبت نام نمايند و هم در قرعه کشي يک سال غذاي رايگان براي يک نفر شرکت نموده و برنده خوش شانس رستوران هاي زنجيره اي باشگاه پرسپوليس باشند.


تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:افتتاح اولين شعبه رستورانهاي پرسپوليس در تهران, | 19:11 | نویسنده : فاطمه |

 

بازيکنان بارسلونا روز جمعه تحت عمل جراحي قرار خواهند گرفت.


 

باشگاه بارسلونا شب گذشته اعلام کرد که نيمار و جوردي آلبا روز جمعه براي برداشتن لوزه تحت عمل جراحي قرار مي‌ گيرند.

به گزارش فارس، باشگاه توضيح داد که عمل جراحي لوزه هر دو بازيکن قرار است به محض پايان يافتن رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها انجام شود.

دوره نقاهت پس از عمل حدود 10 روز است. اين عمل جراحي براي نيمار در ريودوژانيروي برزيل انجام خواهد شد؛ در حالي که جوردي آلبا در مرکز کلينيک آپتيما در ترسا تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت.


تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:نيمار و آلبا جمعه زير تيغ جراحي مي‌روند, | 19:9 | نویسنده : فاطمه |

 

مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: من اگر توانستم وضعيت باشگاه داماش را سر وسامان دهم بايد کلاهم را به هوا بيندازم و ديگر فرصت مديرعاملي در يک باشگاه ديگر راندارم.


 

امير عابديني با اشاره به صحبت‌هاي صبح امروز محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه اگر عابديني به عنوان مديرعامل باشگاه انتخاب شود بنده هم در کنار ايشان خواهم بود،‌گفت: خدا پدر رويانيان را بيامرزد اما من نگفتم مي‌خواهم مديرعامل پرسپوليس شوم. شما خود شاهد بوديد روز گذشته عنوان کردم که اگر از من بخواهند به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس انتخاب شوم آن را مي‌پذيرم. بحث تعارف و اين حرف‌ها که نيست اما رويانيان بزرگواري کرده است. من هم بارها در شرايط بحراني اعلام کردم بايد به وضعيت باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس رسيدگي شود و به آنها کمک کنيم.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:بعد از من رويانيان بهترين مديرعامل پرسپوليس بود, | 19:5 | نویسنده : فاطمه |

 



تاريخ : یک شنبه 2 تير 1392برچسب:روزنامه ÷رس÷ولیس, | 14:49 | نویسنده : فاطمه |

 

دبيرکل فدراسيون، گزارش عملکرد کميته هاي مختلف فدراسيون فوتبال در خرداد 1392 را به تفکيک کميته ها اعلام کرد.


 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال ، شرح کامل اين اقدامات در ذيل آمده است:

عملکرد تيم هاي ملي


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 2 تير 1392برچسب:گزارش اقدامات فدراسيون فوتبال در خردادماه 92, | 14:43 | نویسنده : فاطمه |

 

بازيکنان تيم ملي فوتبال اسپانيا مي گويند در زماني که آنها در حال بازي مقابل تيم اوروگوئه در رسيف در چارچوب رقابت هاي جام کنفدراسيون ها در برزيل بودند از اتاق هايشان در هتل مقاديري پول سرقت شده است.


 

اين در حالي است که پليس برزيل اين سرقت را تأييد نکرده است.

روزنامه اسپانيايي مارکا گزارش داد شش بازيکن تيم ملي اسپانيا از جمله خرار پيکه گزارش دادند برخي اشياء از جمله پول از اتاق هايشان سرقت شده است.

گفته مي شود اين بازيکنان يک روز پس از پيروزي دو بر يک مقابل اوروگوئه و زماني که در حال ترک رسيف بودند متوجه اين سرقت شدند.

پکا اودريوزولا سخنگوي فدراسيون بين المللي فوتبال - فيفا - گفت:« مي دانيم دراين باره به پليس گزارش شده است و مقامات مربوطه آن را بررسي خواهند کرد.»

او همچنين گفت:«ما همچنين با مقامات تيم ها در تماس هستيم.»

پليس در رسيف اعلام کرد هيچ يک از بازيکنان تيم ملي اسپانيا رسما به مقامات در اين باره شکايت نکرده اند.

کارلوس ليته سخنگوي پليس اعلام کرد مأموران تحقيق پس از ادعاي دزدي به هتل محل اقامت بازيکنان اسپانيايي رفتند اما نمي تواند وقوع يک سرقت راتأييد کنند.

او گفت مسئولان هتل نيز نمي توانند اين موضوع را تأييد کنند.

موضوعات امنيتي همواره از مشکلات بزرگ در برزيل بوده است ، جايي که سرقت هاي مسلحانه بخشي از زندگي روزانه است.

روز چهارشنبه نيز همسر خوليو سزار دروازه بان تيم ملي برزيل اعلام کرد در فورتالزا از او سرقت شده است .

در برازيليا نيز هفته گذشته اتاق دست کم يک خبر نگار سرقت شد.


تاريخ : یک شنبه 2 تير 1392برچسب:سرقت از بازيکنان تيم ملي اسپانيا در برزيل, | 14:39 | نویسنده : فاطمه |

 

آنچلوتي سرمربي رئال مادريد شد


رسانه هاي فرانسوي از نهايي شدن پيوستن کارلو آنچلوتي به رئال مادريد خبر دادند.


 

سرانجام پس از کش و قوس هاي زياد باشگاه پاري سن ژرمن به در خواست رئال مادريد براي بستن قرار داد با کارلو آنچلوتي پاسخ مثبت داد تا اين مربي ايتاليايي جانشين ژوزه مورينيو در سانتياگو برنابئو شود.

به گزارش ايسنا ، روزنامه اکيپ فرانسه نوشت: رئال مادريد با آنچلوتي به توافق رسيد و با پرداخت 4.5 ميليون يورو به پاري سن ژرمن او را جذب کرد.

روزنامه لو پاريسين فرانسه هم با تاييد نهايي شدن پيوستن آنچلوتي به رئال مادريد نوشت: آنچلوتي به حقوق ماهانه 7 الي 8 ميليون يورو به رئال مادريد پيوست.قرارداد او به خاطر مسائل مالياتي تا اول ژوئيه امضا نمي شود.


تاريخ : یک شنبه 2 تير 1392برچسب:آنچلوتي سرمربي رئال مادريد شد, | 14:32 | نویسنده : فاطمه |
  • اتومبیل زندگی
  • تنهای تنها
  • سایت هنری
  • Varzesh3.com ورزش سه