شيطان ميگويد

 



تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:شيطان ميگويد, | 19:26 | نویسنده : فاطمه |

 

هافبک تيم ملي فوتبال اظهار اميدواري کرد که با پيروزي در سه بازي پيش رو کار به اما و اگر کشيده نشود.


 

محمد نوري در آستانه بازي تيم ملي فوتبال ايران و عمان گفت: شرايط سختي را پيش رو داريم، بازي‌هاي مهمي مقابل قطر و عمان داريم بايد پيروز باشيم اين مسابقه‌ها براي آينده فوتبال ايران خيلي مهم است ان شاءالله از هر سه مسابقه سربلند بيرون بياييم که کار به اما و اگر کشيده نشود.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: حريفان ما دست به هر کاري مي زنند که به ايران امتياز ندهند واقعا مهم است که با روحيه به مصاف آنها برويم عمان تيم خوبي است و مطمئنا بازي سختي با آن‌ها خواهيم داشت. در اين شرايط فکر مي کنم که بايد با تمام وجود براي تيم ملي مبارزه کنيم.


تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:نوري: اميدوارم کار به اما و اگر نکشد, | 19:13 | نویسنده : فاطمه |

 

سرمربي 67 ساله پرتغالي سابق پرسپوليس در زادگاهش تقدير شد.


 

مانوئل ژوزه در مراسمي که توسط شهرداري ويلا رئال د سانتو آنتونيو برايش ترتيب داده شد،مدال شايستگي را دريافت کرد.

به گزارش اوج نيوز، وي ضمن ابراز خوشحالي از اينکه اين مدال را دريافت کرده است اظهار داشت:براي من برگزاري چنين مراسم و دريافت اين مدال با ارزش باعث افتخار است.اين مساله احساس من را نسبت به کشورم بيشتر مي کند.

ژوزه افزود:من با توجه به اينکه به 70 کشور جهان سفر کردم يک شهروند جهاني محسوب مي شوم اما پرتغال خانه اول من است.


تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:سرمربي سابق پرسپوليس در زادگاهش تقدير شد, | 19:8 | نویسنده : فاطمه |

 

سرمربي تيم ملي روسيه خواستار الگوبرداري کشورش از اسپانيا و انگليس در مبارزه با نژادپرستي شد.


 

هفته‌ گذشته در جريان بازي ميلان و رم در سري A که با تساوي بدون گل به پايان رسيد، شعارهاي نژادپرستانه هواداران عليه ماريو بالوتلي باعث توقف بازي براي چند دقيقه‌ شد.

به گزارش ايسنا ، سرمربي 66 ساله تيم ملي روسيه با انتقاد از گسترش نژادپرستي در فوتبال ايتاليا در گفت‌وگو با "راي اسپورت" عنوان کرد: فوتبال ايتاليا بايد از اسپانيا انگليس الگوبرداري کند. در اسپانيا و انگليس تصميم‌هايي گرفته شد که باعث شد نژادپرستي در آن کشورها از بين برود. در فوتبال اسپانيا بازيکنان سياهپوست خيلي راحت بدون هيچ دغدغه‌اي بازي خود را انجام مي‌دهند و هواداران هرگز صداي ميمون درنمي‌آورند.

کاپلو ادامه داد: سال‌ها درباره گسترش نژادپرستي در فوتبال ايتاليا هشدار داده بودم. تصميم‌هاي غيرفوتبالي باعث شده است تا نژادپرستي در ايتاليا گسترش پيدا کند.


تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:کاپلو: ايتاليا بايد از اسپانيا و انگليس الگو بگيرد, | 19:4 | نویسنده : فاطمه |

 

به گفته رئيس فدراسيون فوتبال عربستان، زنان سعودي به زودي در ورزشگاه‌ها به تماشاي بازي‌هاي فوتبال خواهند نشست.


 

احمد عيد، رييس فدراسيون فوتبال عربستان در خبري جالب اعلام کرد که به زودي به زنان اجازه داده مي‌شود که در ورزشگاه‌ها فوتبال حضور يابند.

به گزارش ايسنا ، او گفت: در ورزشگاه عبدالله الفيصل در شهر جده مکاني را درست ‌کرده‌ايم که در آن زنان مي‌توانند از نزديک بازي‌هاي فوتبال را نگاه کنند. همچنين مکاني را براي خبرنگاران و عکاسان زن در نظر گرفته‌ايم که جدا از خبرنگاران و عکاسان مرد است.

در رقابت‌هاي قهرماني هندبال آسيا که چهارشنبه هفته‌ گذشته در عربستان برگزار شد، براي نخستين بار به زنان اجازه داده شد تا در سالن حضور يابند و بازي‌ها را از نزديک نگاه کنند.


تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:زنان عربستاني به ورزشگاه‌هاي فوتبال مي‌روند!, | 18:59 | نویسنده : فاطمه |

 

توماس مولر با حمايت از هم‌تيمي فصل آينده خود گفت: حضور گوتسه در فينال ليگ قهرمانان اروپا هيجان بازي را بالا مي‌برد.


 

بايرن‌مونيخ و بوروسيادورتموند چهارم خرداد در فينال ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلي به مصاف هم مي‌روند.

به گزارش ايسنا ، توماس مولر، مهاجم بايرن‌ روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: ماريو گوتسه را دوست دارم. از اين که او سال آينده به بايرن‌ مي‌آيد، خوشحالم. اين باعث مي‌شود، هيجان فينال ليگ قهرمانان اروپا بالا برود. هيجان زيادي در فوتبال وجود دارد. من هيجان را دوست دارم. بازي با دورتموند در فينال ليگ قهرمانان اروپا را دوست دارم، زيرا مي‌دانم هيجانش بالا خواهد بود.

توماس مولر درباره شرايط بايرن‌ براي فينال ليگ قهرمانان اروپا گفت: اکنون زمان قهرماني در اروپاست. اگر در فينال شکست بخوريم، براي هميشه برچسب شکست‌خوردگي روي ما خواهد ماند. شکست ما برابر چلسي و اينتر ربطي به بازي ما با دورتموند ندارد؛ هر چند امسال نسبت به سال گذشته قوي‌تر هستيم.

بايرن و دورتموند با شکست بارسلونا و رئال‌مادريد راهي فينال ليگ قهرمانان اروپا شدند.


تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:مولر: گوتسه مي‌تواند هيجان فينال را بالا ببرد, | 18:53 | نویسنده : فاطمه |

 



محمد رويانيان مي‌گويد ، سرمربي پرسپوليس تا جمعه معرفي مي‌شود .


 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه نشست تخصصي "اخلاق در رسانه‌هاي ورزشي"، اظهار کرد: ما جلسه‌اي داشتيم، درباره "اخلاق در ورزش" و مي‌خواستيم خودمان را درست کنيم. محور ما هم فرمايشات مقام معظم رهبري است. بايد از اين گونه جلسات بيشتر برگزار شود تا مسير ورزش ما درست باشد.

به گزارش ايسنا ، وي درباره انتخاب سرمربي پرسپوليس گفت: ما در حال حاضر سه گزينه اصلي داريم مايلي کهن، درخشان و دايي گزينه‌هاي ما هستند و در کنار آنها با برانکو هم صحبت مي‌کنيم. خيلي ها مي‌گويند که چرا با مربيان مختلف حرف مي زنيد. اين اشکالي ندارد پرسپوليس بزرگ است. روز گذشته هم دو گزينه ديگر به اين جمع اضافه کرديم.

رويانيان در حالي که نمي خواست از دو گزينه جديد نامي ببرد گفت: صحبت‌هايي با برانکو داشته‌ايم و اين که رييسه هيات مديره گفته است با برانکو صحبت نشده تداخلي در کار هيات مديره و مديرعامل ايجاد نمي‌کند . وظيفه مدير عامل است هر چه که فکر مي‌کند درست است، انجام دهد. سال گذشته انتخاب سرمربي طول کشيد و پرسپوليس از اين بابت ضرر کرد، اما امسال به هواداران قول مي‌دهم که سرمربي زودتر معرفي شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اين که سرمربي تيم حداکثر تا جمعه انتخاب مي‌شود گفت: يک وقت‌هايي من مي خواستم از پرسپوليس بروم، اما به من گفتند که بمان. حالا که مي‌خواهم بمانم مي‌گويند که بايد بروي. قبل از اين که به اينجا بيايم در جايي بودم که براي من ارزش زيادي داشت و به من گفته شد تا هر زماني که فکر مي کني مي تواني به پرسپوليس کمک کني، در اين تيم بمان.

رويانيان در واکنش به اين صحبت وزير ورزش و جوانان که گفته بود هر کس نمي‌تواند کار کند مي‌تواند برود گفت: منظور او من نبوده‌ام. ضمن اين که اگر با من بود هم جواب قانع کننده اي داشتم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره خصوصي شدن اين باشگاه هم گفت: باور کنيد که پرسپوليس و استقلال بايد خصوصي شوند. حالا که مجلس تصميم گرفته و قانون مربوط به آن را تصويب کرده است بايد عملي شود. پيشنهاد من اين است که اجازه بدهيد فردا صبح 49 درصد از سهام پرسپوليس به هواداران واگذار شود. ما 200 ميليون سهم در نظر مي گيريم ، هر کدام 100 هزار تومان که وقتي آنها فروخته شوند، به عدد 200 ميليارد تومان مي رسيم. بعد از آن مي‌توانيم يک پرسپوليس قدرتمند و ثروتمند بسازيم و کل هزينه هايش را هم به همه دنيا نشان مي‌دهيم ، حتي به بان کي مون .

وي افزود: باور کنيد که پرسپوليس و استقلال بايد خصوصي شوند. اما يک سيستم‌ بورکراسي خراب اجازه نمي‌دهد کار به اين عظمت انجام شود. وزير محترم اقتصاد ، ديوان محاسبات کشور، همه اجازه بدهيد که 200 ميليون سهم به هواداران واگذار شود. وقتي پرسپوليس خصوصي شود، يکي از شرکت‌هايي که صلاحيت دارد ، شرکت پيشکسوتان پرسپوليس است که مي تواند با سرمايه‌گذاري با يک بانک کار بزرگي را انجام دهد.

وي درباره منتشر شدن قرارداد يعقوب کريمي با پرسپوليس گفت: من براي باشگاه نفت متاسفم و نمي‌دانم که چرا اين جنجال‌سازي‌ها را انجام مي‌دهد.

رويانيان درباره مذاکره با علي دايي هم گفت: ما با دايي صحبت مي‌کنيم و مطمئن باشيد که او هم دوست دارد به پرسپوليس بيايد، اما ديگران دوست ندارند.

وي در پايان درباره حفظ بازيکنان اين فصل پرسپوليس براي سال بعد هم گفت: اکثر آنها در پرسپوليس مي‌مانند،‌ من سال قبل هم تيم خوبي بستم، اما خيلي‌ها من را اذيت کردند


تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:سرمربي پرسپوليس تا جمعه معرفي مي‌شود, | 18:48 | نویسنده : فاطمه |

 

ترکيب تيم فوتبال استقلال برابر الشباب اعلام شد.


 

ترکيب اصلي تيم فوتبال استقلال در ديدار امشب برابر الشباب امارات از سوي کادر فني اعلام شد.

به گزارش ايسنا ، تيم فوتبال استقلال در بازي امشب (چهارشنبه) برابر الشباب امارات در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با اين بازيکنان به ميدان مي‌رود:

سيد مهدي رحمتي، خسرو حيدري، جي‌لويد ساموئل، اميرحسين صادقي، جواد نکونام، مجتبي جباري، هاشم بيک‌زاده، پژمان منتظري، علي حمودي، سياوش اکبرپور و فرهاد مجيدي.

همچنين آرش برهاني، حسن اشجاري، حسين حسيني، فرزاد حاتمي، ويسنته آرزه، ايمان موسوي و حنيف عمران‌زاده روي نيمکت ذخيره‌هاي استقلال خواهند نشست.


تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:ترکيب استقلال برابر الشباب اعلام شد, | 18:46 | نویسنده : فاطمه |

 



سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران با کسب 7871 امتياز همچنان در رده دوازدهم بهترين‌ مربيان جهان قرار دارد.


 

در تازه‌ترين رده‌بندي مربيان ملي جهان که توسط سايت رنکينگ مربيان دنيا انجام شده، کارلوس کي‌روش با کسب امتياز فوق مقام دوازدهمي خود را حفظ کرد و بالاتر از پائولو بنتو، هموطن خويش که هدايت تيم ملي پرتغال را برعهده دارد(7669 امتياز، رده سيزدهم) و پايين‌تر از خوزه لاتوره، مسئول فني تيم ملي مکزيک (8305 امتياز،‌ رده يازدهم ) جاي گرفت.

به گزارش فارس، در اين فهرست ويسنته دل‌بوسکه، يواخيم لو، برت‌فان‌مارويک،‌اسکار تابارس،‌باب برادلي، راي‌نالدو روئدا، فابيو کاپلو، مورتن اولسن، کلاديو چزارو پراندلي، سزار فارياس و دولاتوره بالاتر از مربي خارجي ايران قرار گرفتند.


تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:کي‌روش در پله دوازدهم بهترين مربيان جهان, | 18:44 | نویسنده : فاطمه |

 

موافقت با حضور سردار در جمع قرمز‌پوشان


ستاد نيروهاي مسلح موافقت خود را با حضور رويانيان به مدت يک سال ديگر در پرسپوليس اعلام کرد.


 

با توجه به اينکه محمد رويانيان زيرمجموعه ستاد نيروهاي مسلح است بايد ماموريت او هر يک سال در پرسپوليس تمديد شود.

به گزارش فارس، در همين راستا به دليل اينکه اين اتفاق نيفتاده بود چند روزي دچار مشکل شد و حتي برخي‌ها خبر از کنار گذاشتن او دادند اما صبح امروز ستاد نيروهاي مسلح موافقت خود را براي حضور رويانيان به مدت يک سال ديگر در پرسپوليس اعلام کرد و قرار است ابلاغيه مربوطه امروز يا فردا به دست او برسد.

رويانيان ضمن تشکر از مسئولان ستاد کل نيروهاي مسلح اعلام کرد که اميدوار است در پرسپوليس بتواند با خدمتگزاري شايسته به هواداران گام‌هاي مثبتي را براي خدمت به اين باشگاه بزرگ با توجه به اعتماد مجددي که به او شده بردارد.


تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:رويانيان در پرسپوليس ماندني شد, | 18:40 | نویسنده : فاطمه |

 



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:مهدي رحمتي,, | 14:43 | نویسنده : فاطمه |

 



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:33 | نویسنده : فاطمه |

 



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:29 | نویسنده : فاطمه |

 

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا از شرايط ايکر کاسياس در رئال‌مادريد ابراز نگراني و اعتراف کرد که جايگاه او در تيم ملي به خطر افتاده است.


 

ايکر کاسياس روزهاي خوبي را در رئال مادريد سپري نمي‌کند. اين موضوعي است که نزديکان به او در رئال‌مادريد هم آن را تاييد مي‌کنند. اختلاف او با ژوزه مورينيو باعث شده است تا پس از 10 سال طعم نيمکت‌نشيني در رئال‌مادريد را بچشد و حتي در آستانه از دست دادن موقعيتش در تيم ملي قرار گيرد.

ويسنته دل‌بوسکه با توجه به شرايط نامناسب کاسياس در رئال اعتراف کرد که نمي‌داند وضعيت دروازه‌ تيم ملي اسپانيا چگونه خواهد بود.

دل‌بوسکه که در حال حاضر در کلمبيا به سر مي‌برد، گفت: بايد اين موضوع را با جديت بررسي کنيم. کاسياس 143 بار درون دروازه تيم ملي فوتبال اسپانيا قرار گرفته است. شرايط کاسياس خطرناک بوده و به خاطر اختلاف با مورينيو جايگاهش را در درون دروازه رئال از دست داده است. چيز زيادي درباره مشکلات رئال‌مادريد نمي‌دانم. نمي‌خواهم در اين زمينه هم صحبت کنم؛ چرا که اين مشکلي است که به خود خانواده رئال مربوط است.

سرمربي تيم ملي اسپانيا که سابقه قهرماني با اين تيم در جام‌جهاني و جام ملت‌هاي اروپا را در کارنامه دارد، درباره درخشش بايرن‌مونيخ و بوروسيادورتموند در ليگ قهرمانان اروپا گفت: صعود دو تيم آلماني به فينال ليگ قهرمانان اروپا بيانگر قدرت فوتبال اين کشور است. قدرت فوتبال آلمان حاصل برنامه‌ريزي بلندمدت اين کشور است. فوتبال آلمان بسيار قدرتمند است. آنها تيم ملي خوب و مربي کاربلد و شاخصي دارند. فوتبالي که آلماني‌ها به نمايش مي‌گذارد، نظام‌مند و هدف‌دار است.

دل‌بوسکه درباره فوتبال کلمبيا و رادامل فالکائو مهاجم سرشناس اين کشور گفت: کلمبيا به جام‌جهاني برزيل صعود خواهد کرد اما کار آساني در بازي‌هاي انتخابي پيش‌رو نخواهد داشت. کلمبيا براي هر تيمي رقيبي سخت خواهد بود. درباره فالکائو هم بايد بگويم که بازي‌هاي زيباي او ستايش تماشاگران اسپانيايي را برانگيخته است او به همراه ليونل مسي و کريستيانو رونالدو از شاخص‌ترين ستاره‌هاي کنوني در ليگا هستند.


تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:دل بوسكه,اسپانيا,كاسياس, | 14:27 | نویسنده : فاطمه |

 الخريطيات در يک هشتم نهايي جام امير قطر موفق شد در ضربات پنالتي برابر تيم پر ستاره الغرافه به پيروزي رسيد و به دور يک چهارم نهايي راه يابد.

به گزارش ايسنا ، باشگاه الغرافه پس از پايان بازي به خاطر استفاده الخريطيات از چهار بازيکن خارجي به کميته‌ انضباطي فوتبال قطر اعتراض کرد که نهايت حکم به نفع زردپوشان الغرافه اعلام شد و الخريطيات با وجود پيروزي کنار رفت.

الخريطيات در غياب آندرانيک تيموريان در ديدار برابر الغرافه از "فيفان کواسي" ساحل عاجي استفاده کرد که اين غير قانوني به حساب مي‌آيد، چرا که دو بازيکن خارجي ديگر هم در ترکيب اين تيم بازي مي‌کردند.

در جام امير قطر و ديگر رقابت هاي فوتبال قطر يک تيم تنها مي تواند از سه بازيکن خارجي و يک بازيکن آسيايي استفاده کند. الخريطيات که سه بازيکن خارجي را در ديدار برابر الغرافه در ترکيب خود مي ديد در غياب تيموريان هم يک بازيکن خارجي ديگر را به ميدان فرستاد که اين غيرقانوني است و تاوان اشتباه خود را پس داد.



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:تيموريان,الخرطيات, | 14:23 | نویسنده : فاطمه |

 

امير عابديني درباره استعفاي يحيي گل محمدي از هدايت پرسپوليس، اظهار کرد: براي استعفاي سرمربي، اکنون بهترين موقع است، اما به نظرم او در پرسپوليس بد نتيجه‌ نگرفته است. حالا هم ممکن است باشگاه استعفاي او را قبول نکند.

به گزارش ايسنا ، وي در ادامه با انتقاد شديد از محمد حسين نژاد فلاح، عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس که خواستار استعفاي گل محمدي شده بود، گفت: کسي که اين حرف را مي‌زند نه مديريت را مي‌شناسد و نه از فوتبال شناخت دارد. نمي‌دانم چرا اين حرف را مي‌زند و چه توقعي از تيم داشته است. پرسپوليسي که گل محمدي آن را تحويل گرفت چندم جدول بود و حالا چندم است؟ ضمن اين که کسي فکر نمي‌کرد پرسپوليس بتواند خودش را پيدا کند.

عابديني در ادامه درباره صحبت‌هاي نژاد فلاح درباره رويانيان هم گفت: نزديک به دو ميليون نفر در نظرسنجي برنامه «90» شرکت کردند و به جز 25 درصد ، باقي آنها به مديريت رويانيان راي مثبت دادند. شايد آن 25 درصد هم که مديريت و هيات مديره را مقصر ناکامي‌ها دانستند، منظورشان فقط هيات مديره بوده، نه مديرعامل. درست است که از رويانيان دل خوشي ندارم، اما او راي 75 درصد هواداران پرسپوليس را در سبدش دارد و اين يعني مردم به مديريت او و گروهش راي مثبت داده‌اند.

وي افزود: اکنون که نزديک به پايان فصل هستيم، گل محمدي از هدايت تيم استعفا کرده است. اگر مديرعامل استعفاي او را نپذيرد که مي‌تواند با قدرت به کارش ادامه دهد و تيم را در فصل بعد هدايت کند. اگر هم استعفاي او را بپذيرد، وقت کافي دارد که مربي جديد بياورد. اگر در اين زمان ، ‌مديرعامل هم استعفا دهد همه چيز بر هم مي‌ريزد.

عابديني در ادامه بار ديگر به لزوم ثبات مديريت در پرسپوليس تاکيد کرد و گفت: چرا بايد رويانيان استعفا دهد؟ به نظرم مديريت بايد در پايان فصل پايدار باشد. مگر در 10 سال گذشته که 12 مدير عوض کرديم نتيجه‌ گرفتيم؟ دست‌کم رويانيان با بخش زيادي از کار آشنا شده است. اين که من و رويانيان با هم خوب نيستيم به خودمان مربوط است، اما اگر وجدان کاري و انصاف را ملاک قرار دهيم، مشخص است که عملکرد رويانيان خوب بوده است. آن عضو هيات مديره پرسپوليس هم بداند که با روي موج سوار شدن و هر حرفي را گفتن، نمي‌توان تصميم گرفت.

مديرعامل سال‌هاي نه چندان دور پرسپوليس درباره فينال جام حذفي و خداحافظي مهدوي‌کيا هم اظهار کرد: معتقدم که يحيي در حق مهدي بي‌انصافي کرد. مهدوي‌کيا بايد زودتر به ميدان مي‌رفت که هواداران هم فرصت داشته باشند که وداع خوبي با او بکنند. اينگونه که فقط ارباب جرايد و رسانه‌ها او را بدرقه کردند خيلي غريبانه بود. حتي يک حلقه گل بر گردن او نينداختند.

وي ادامه داد: در حق مهدوي‌کيا ظلم شد، ولي همين که همه بفهمند در حق کسي ظلم شده، شايد شيرين باشد. ممکن است اين گونه خداحافظي مهدي بيشتر در يادها بماند و اگر خداحافظي‌اش کليشه‌اي بود شايد در ذهن کسي باقي نمي‌ماند.

عابديني همچنين خداحافظي علي کريمي را حاصل يک تصميم احساسي دانست و گفت که کريمي در حال حاضر نبايد از فوتبال کناره بگيرد.

مديرعامل باشگاه داماش درباره وضعيت اين باشگاه گيلاني هم گفت: به جز آن که خيلي خيلي بي‌پوليم، مشکل ديگري نداريم! وضعيت ما طوري است که ممکن است پس از پايان فصل، بازيکنانمان کرايه ماشين براي برگشت به منزل نداشته باشند. بدترين شرايط مديريتي را در طول دوران ورزشي‌ام تجربه مي‌کنم. وضعيت از اين بدتر نمي‌شود.

وي درباره وضعيت خريداران داماش هم گفت: يکي از خريداران جدي باشگاه محجوب است. او سه‌شنبه حرفي زد که استنباط کردم مشکل درست مي‌کند ولي شب همان روز يکي از دوستان مشترک ما تماس گرفت و گفت که نگران نباشيم. حالا هم از او ضمانت بانکي خواسته‌ايم و او هم فکر مي‌کند براي گرفتن تخفيف ضرورت دارد لابي‌هايي انجام دهد.

داماش در هفته‌ پاياني ليگ دوازدهم با استقلال ديدار مي‌کند. عابديني در اين رابطه گفت: اين بازي تشريفاتي است، اما به احترام استقلال و هوادارانش بازي خوبي انجام مي‌دهيم تا هواداران از بازي لذت ببرند و آخر هم جشن بگيرند.

 



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:عابديني,استعفا,رويانيان, | 14:19 | نویسنده : فاطمه |

 

امير عابديني درباره استعفاي يحيي گل محمدي از هدايت پرسپوليس، اظهار کرد: براي استعفاي سرمربي، اکنون بهترين موقع است، اما به نظرم او در پرسپوليس بد نتيجه‌ نگرفته است. حالا هم ممکن است باشگاه استعفاي او را قبول نکند.

به گزارش ايسنا ، وي در ادامه با انتقاد شديد از محمد حسين نژاد فلاح، عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس که خواستار استعفاي گل محمدي شده بود، گفت: کسي که اين حرف را مي‌زند نه مديريت را مي‌شناسد و نه از فوتبال شناخت دارد. نمي‌دانم چرا اين حرف را مي‌زند و چه توقعي از تيم داشته است. پرسپوليسي که گل محمدي آن را تحويل گرفت چندم جدول بود و حالا چندم است؟ ضمن اين که کسي فکر نمي‌کرد پرسپوليس بتواند خودش را پيدا کند.

عابديني در ادامه درباره صحبت‌هاي نژاد فلاح درباره رويانيان هم گفت: نزديک به دو ميليون نفر در نظرسنجي برنامه «90» شرکت کردند و به جز 25 درصد ، باقي آنها به مديريت رويانيان راي مثبت دادند. شايد آن 25 درصد هم که مديريت و هيات مديره را مقصر ناکامي‌ها دانستند، منظورشان فقط هيات مديره بوده، نه مديرعامل. درست است که از رويانيان دل خوشي ندارم، اما او راي 75 درصد هواداران پرسپوليس را در سبدش دارد و اين يعني مردم به مديريت او و گروهش راي مثبت داده‌اند.

وي افزود: اکنون که نزديک به پايان فصل هستيم، گل محمدي از هدايت تيم استعفا کرده است. اگر مديرعامل استعفاي او را نپذيرد که مي‌تواند با قدرت به کارش ادامه دهد و تيم را در فصل بعد هدايت کند. اگر هم استعفاي او را بپذيرد، وقت کافي دارد که مربي جديد بياورد. اگر در اين زمان ، ‌مديرعامل هم استعفا دهد همه چيز بر هم مي‌ريزد.

عابديني در ادامه بار ديگر به لزوم ثبات مديريت در پرسپوليس تاکيد کرد و گفت: چرا بايد رويانيان استعفا دهد؟ به نظرم مديريت بايد در پايان فصل پايدار باشد. مگر در 10 سال گذشته که 12 مدير عوض کرديم نتيجه‌ گرفتيم؟ دست‌کم رويانيان با بخش زيادي از کار آشنا شده است. اين که من و رويانيان با هم خوب نيستيم به خودمان مربوط است، اما اگر وجدان کاري و انصاف را ملاک قرار دهيم، مشخص است که عملکرد رويانيان خوب بوده است. آن عضو هيات مديره پرسپوليس هم بداند که با روي موج سوار شدن و هر حرفي را گفتن، نمي‌توان تصميم گرفت.

مديرعامل سال‌هاي نه چندان دور پرسپوليس درباره فينال جام حذفي و خداحافظي مهدوي‌کيا هم اظهار کرد: معتقدم که يحيي در حق مهدي بي‌انصافي کرد. مهدوي‌کيا بايد زودتر به ميدان مي‌رفت که هواداران هم فرصت داشته باشند که وداع خوبي با او بکنند. اينگونه که فقط ارباب جرايد و رسانه‌ها او را بدرقه کردند خيلي غريبانه بود. حتي يک حلقه گل بر گردن او نينداختند.

وي ادامه داد: در حق مهدوي‌کيا ظلم شد، ولي همين که همه بفهمند در حق کسي ظلم شده، شايد شيرين باشد. ممکن است اين گونه خداحافظي مهدي بيشتر در يادها بماند و اگر خداحافظي‌اش کليشه‌اي بود شايد در ذهن کسي باقي نمي‌ماند.

عابديني همچنين خداحافظي علي کريمي را حاصل يک تصميم احساسي دانست و گفت که کريمي در حال حاضر نبايد از فوتبال کناره بگيرد.

مديرعامل باشگاه داماش درباره وضعيت اين باشگاه گيلاني هم گفت: به جز آن که خيلي خيلي بي‌پوليم، مشکل ديگري نداريم! وضعيت ما طوري است که ممکن است پس از پايان فصل، بازيکنانمان کرايه ماشين براي برگشت به منزل نداشته باشند. بدترين شرايط مديريتي را در طول دوران ورزشي‌ام تجربه مي‌کنم. وضعيت از اين بدتر نمي‌شود.

وي درباره وضعيت خريداران داماش هم گفت: يکي از خريداران جدي باشگاه محجوب است. او سه‌شنبه حرفي زد که استنباط کردم مشکل درست مي‌کند ولي شب همان روز يکي از دوستان مشترک ما تماس گرفت و گفت که نگران نباشيم. حالا هم از او ضمانت بانکي خواسته‌ايم و او هم فکر مي‌کند براي گرفتن تخفيف ضرورت دارد لابي‌هايي انجام دهد.

داماش در هفته‌ پاياني ليگ دوازدهم با استقلال ديدار مي‌کند. عابديني در اين رابطه گفت: اين بازي تشريفاتي است، اما به احترام استقلال و هوادارانش بازي خوبي انجام مي‌دهيم تا هواداران از بازي لذت ببرند و آخر هم جشن بگيرند.

 



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:عابديني,استعفا,رويانيان, | 14:19 | نویسنده : فاطمه |

 



مديرعامل پرسپوليس در يک گفت و گوي تلويزيوني به انتقاد شديد از نژاد فلاح پرداخت.


 

محمد رويانيان با انتقاد شديد از نژاد فلاح،عضو هيئت مديره پرسپوليس،جلوي دوربين تلويزيوني اظهار داشت:ديگر او را به باشگاه پرسپوليس راه نمي دهيم.او حرف هايي زده که دودش به چشم خودش مي رود.

به گزارش اوج نيوز، وي افزود:6 ماه است که سکوت کرده ام تا پرسپوليس ضعيف نشود اما در اين شرايط تيم را تنها نمي گذارم.

وي در خصوص استعفاي گل محمدي هم اظهار داشت:هر وقت متن استعفا را بيبينم با آقاي مالکي در موردش تصميم گيري مي کنيم اما اولويت ما براي فصل بعد او است.


تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:رويانيان,نژاد فلاح, | 14:15 | نویسنده : فاطمه |

 

جلسه 5 ساعته کميته فني پرسپوليس شب گذشته با حواشي‌هايي دنبال شد.


 

شب گذشته باشگاه پرسپوليس براي روشن شدن وضعيت خود در سال آينده ميزبان پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس بود.

به گزارش فارس، در اين جلسه درخشان، باقري، کلاني، آشتياني، وطنخواه، پروين، پيرواني، استيلي، باقري و رويانيان حضور داشتند.

علي پروين اولين نفري بود که در جلسه شب گذشته حضور پيدا کرد و از طرفي ديگر کريم باقري آخرين نفر بود.

حاضرين در ابتداي جلسه به علي پروين به صورت جداگانه تبريک گفتند و پروين هم خاطرات مالزي را براي آنها تعريف کرد.

رويانيان حدود نيم ساعت پس از تمرين در اين جلسه شرکت کرد. او با ديدن چند خبرنگار ناگهان عصباني شد و گفت: در خانه خودمان هم از دست شما رهايي نداريم.

جلسه روز گذشته قرار بود بدون حضور خبرنگاران باشد.

اين جلسه از ساعت 18:30 الي 23 در باشگاه پرسپوليس برگزار شد البته درخشان اواسط جلسه اين جمع را ترک کرد.

با پايان يافتن جلسه نيز ابتدا کريم باقري بود که به ترک محل جلسه اقدام کرد در همين اوضاع خبرنگاران تصويري دور او دويدند و باقري گفت که من مصاحبه نمي‌کنم، سپس يکي از خبرنگاران فرياد زد آقاي باقري شما مي‌خوهيد سرپرست پرسپوليس شويد. ناگهان باقري با چهره عصباني برگشت و گفت من مي‌خواهم سرپرست پرسپوليس شوم چه کسي به شما اين حرف را زده؟ بدانيد چه چيزي مي‌گوييد. نه آقا از اين خبرها نيست پس از گذشت زمان اندکي پروين از در ديگر باشگاه به بيرون آمد او با ديدن خبرنگاران با استارت صد متر به سمت ماشينش رفت و سريعاً باشگاه را ترک کرد.

پس از ترک اين افراد نوبت به رويانيان رسيد که باز هم اين خبرنگار تصويري از رويانيان در خصوص جايگزيني شيريني پرسيد که همين موضوع باعث ناراحتي رويانيان شد.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:پرسپوليس ,زلزله,گل محمدي, | 14:10 | نویسنده : فاطمه |

 



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:برد رئال,حذف رئال, | 19:28 | نویسنده : فاطمه |

 



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:25 | نویسنده : فاطمه |

 

سرمربي کنوني پاري سن ژرمن تاکيد کرده براي نشستن روي نيمكت رئال مادريد وسوسه شده است.ژوزه مورينيو پس از آنکه نتوانست براي سومين سال پياپي با رئال مادريد به فينال ليگ قهرمانان اروپا برسد، به شکل روشني ديگر علاقه‌اي به ماندن در اين تيم ندارد.

کارلو آنچلوتي که پيش از اين هدايت ميلان را به عهده داشته و با اين تيم توانسته در سال‌هاي 2003 و 2007 قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را بدست آورد، يکي از گزينه‌هاي جانشيني آقاي خاص در سانتياگو برنابئو است. او با شنيدن خبرهايي در مورد رئال مادريد براي حضور در اين تيم وسوسه شده و مصاحبه‌اي را انجام داده است.

به گزارش فارس، آنچلوتي 53 ساله در اين مورد گفت: در حال حاضر چيزي در مورد ميلان نمي‌دانم. پيشتر به حضور در اين تيم نزديک شده بودم ولي به چلسي رفتم. هيچ کس در مورد آينده نمي‌تواند نظر قطعي بدهد. اکنون هم از حضور در پاري سن ژرمن احساس خوبي دارم. ممکن است مدت زيادي در اين تيم بمانم.

ناصر الخليفه در پاييز گذشته قصد داشت آنچلوتي را اخراج کند ولي اکنون از اين کار منصرف شده است. پاري سن ژرمن اکنون صدرنشين ليگ فرانسه است و در ليگ قهرمانان اروپا نيز برابر بارسلونا با گل خورده در زمين خودي حذف شد.

آنچلوتي در اين مورد گفت: مي‌خواهم به ليگ فرانسه و قهرماني در آن فکر کنم ولي بسيار سخت است که به رئال مادريد نه بگويم. هرچند که در پاريس زندگي مي‌کنم



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:سرمربي,پاريسن ژرمن, | 19:20 | نویسنده : فاطمه |

 

در حالي که 3 هفته به رويارويي 2 غول آلماني در فينال ليگ قهرمانان اروپا باقي مانده، بوندس‌ليگا نيز شاهد رويارويي آنها خواهد بود.

بورسيا دورتموند و بايرن مونيخ در ديدار هفته سي و دوم بوندسليگا مقابل هم قرار خواهند گرفت.

اين رويارويي در حالي است که بايرني‌ها با اختلاف 20 امتيازي، صدر جدول رده بندي را در اختيار دارند و قهرماني خود را هم قطعي کرده‌اند. آنها با قهرماني خود در حالي که 6 هفته به پايان رقابت‌ها باقي مانده بود، اين دربي بزرگ را بدون تاثير در قهرماني کرده تا تنها در حد يک دربي بزرگ باقي بماند.

به نقل از فارس، بدين ترتيب «وست فالن اشتاديون» شاهد ديداري خواهد بود که درست 22 روز ديگر در ورزشگاه ومبلي و در قاب فينال ليگ قهرمانان اروپا تکرار خواهد شد.

دورتموندي‌ها که در آخرين ديدار خانگي خود رئال مادريد را با نتيجه 4 بر يک شکست داده‌اند، با اعتماد به نفس فوق العاده‌اي پا به اين ديدار خواهند گذاشت.

از سوي ديگر بايرن مونيخ در 14 ديدار پيشين خود در بوندسليگا، 14 پيروزي پياپي را ثبت کرده و مي‌تواند آن را به رکورد 15 ديدار نيز برساند.

ديدار رفت نيز با تساوي يک بر يک در آليانس‌ آره‌نا به پايان رسيده بود.

با توجه به اينکه ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا 3 هفته ديگر برگزار خواهد شد، به نظر نمي‌رسد هيچ کدام از مربي بخواهند دست خود را براي يکديگر رو کنند. از اين رو حدس زدن ترکيب نخست اين 2 تيم براي اين ديدار بسيار سخت خواهد بود.

گفتني است اين ديدار فردا (شنبه) و از ساعت 21 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

 



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:دورتمند,بايرن مونيخ,بوندس ليگا, | 19:17 | نویسنده : فاطمه |

 

 به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با صدور اطلاعيه‌اي از هواداران خود درخواست کرد با پيراهن‌هاي قرمز به استاديوم آزادي آمده و در روز بدرقه مرد اخلاق فوتبال ايران در سايه رعايت مسائل اخلاقي از تيم محبوب خود تا آخرين ثانيه بازي حمايت کرده و هيچ توجهي به حواشي نداشته و از شعار دادن عليه افراد خودداري نمايند.

در اطلاعيه‌اي که از سوي کانون هواداران باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس منتشر شد، آمده است:

بدون شک حمايت همه جانبه هواداران عزيز در فصل جاري، اصلي‌ترين عامل اوج‌گيري دوباره و صعود تيم فوتبال پرسپوليس به فينال جام حذفي بود.

هواداراني که به رغم نتايج نامطلوب تيم در نيم فصل اول حمايت خود را از تيم پرسپوليس دريغ نکردند و پرتماشاگرترين بازي‌ها را برگزار نمودند، قطعا در فينال جام حذفي با تمام وجود از تيم محبوب خود حمايت خواهند کرد و بار ديگر فارغ از هرگونه نتيجه و اتفاقي، از تيم محبوب خود تا زمان به صدا درآمدن سوت پايان بازي توسط داور حمايت خواهند کرد.

هواداران پرسپوليس با حمايت همه جانبه و تشويق‌هاي بدون وقفه خود در بسياري از بازي‌ها تاثير ويژه‌اي در تغيير نتايج در دقايق پاياني داشته‌اند و با درک شرايط و هوشياري لازم حمايت خود از پرسپوليس را تا آخرين ثانيه‌هاي بازي دريغ نخواهند کرد و در روز برگزاري فينال جام حذفي با پيراهن‌هاي قرمز به استاديوم آزادي آمده و در روز خداحافظي مهدي مهدوي‌کيا، کاپيتان محبوب و با اخلاق پرسپوليس، مرد اخلاق فوتبال ايران را در يک روز بياد ماندني و با شکوه بدرقه خواهند کرد.

هواداران پرشور و قدرشناس که پرسپوليس را به محبوب‌ترين و پرطرفدارترين تيم آسيا تبديل کرده‌اند قطعا همچون گذشته با رعايت مسائل اخلاقي و بدون توجه به حواشي و اتفاقات صرفا به تشويق و حمايت همه جانبه از تيم محبوب خود خواهند پرداخت و با لطف خداوند، درايت کادر فني و همت بازيکنان، جامي ديگر را به کلکسيون افتخارات پرسپوليس اضافه خواهند کرد.

وعده ما و هواداران عصر روز يکشنبه، استاديوم آزادي. به اميد قهرماني پرسپوليس و سربلندي هوادارانش.

 



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:پرسپوليس,باشگاه پرسپوليس,اطلاعيه, | 19:13 | نویسنده : فاطمه |

 رئال مادريد سه شنبه 9ارديبهشت مقابل دورتمند در سانتياگو برنابئو به ميدان رفت كه اين بازي را افراد مهم و سرشناسي از جمله رافائل نادال تنيسور مطرح اسپانيايي -رائول و مهمترين آنها پادشاه اسپانيا اين بازي را از نزديك تماشا كردند ورئال مادريد با ارايه ي يك بازي خوب توانست دو گل به ثمر برساند ولي با توجه به باخت 4-1 خارج ازخانه وداعي تلخ با جام قهرمانان اروپا داشت تاپرافتخارترين تيم اروپا سومين سال پياپي از راه يابي به فينال باز بماند



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:حذف رئال مادريد,باخت رئال برابر دورتمند,, | 18:57 | نویسنده : فاطمه |
  • اتومبیل زندگی
  • تنهای تنها
  • سایت هنری
  • Varzesh3.com ورزش سه