لواندوفسکي:دوست دارم درليگ جزيره بازي کنم

مهاجم لهستاني بوروسيا دورتموند خبر پيوستنش به بايرن‌ مونيخ در فصل جابجايي زمستاني را رد کرد. او از علاقه خود به بازي در ليگ جزيره خبر داد.


روبرت لواندوفسکي، فصل گذشته عملکرد خيره کننده‌اي در بوروسيا دورتموند داشت و سهم بسزايي در صعود اين تيم به فينال ليگ قهرمانان اروپا داشت.

به گزارش ايسنا،در فصل جابجايي تابستاني شايعه‌هاي زيادي درباره جدايي اين بازيکن لهستاني به گوش رسيد. خود لواندوفسکي هم چندين بار اعلام کرد که دوست دارد دورتموند را ترک کند و به بايرن مونيخ بپيوندد با اين حال او در ايدونا پارک ماندني شد.

لواندوفسکي در گفت و گويي که با روزنامه‌ "ديلي تلگراف " انگليس داشت، بار ديگر از احتمال جدايي خود از دورتموند سخن گفت، اما اعلام کرد که هنوز مقصد بعدي خود را مشخص نکرده است.

او درباره اين سوال که آيا به زودي به ماريو گوتسه ،هم بازي سابقش در بايرن‌ مونيخ خواهد پيوست؟ گفت: به احتمال زياد در فصل جابجايي تابستاني از دورتموند جدا خواهم شد، اما هيچ گاه نگفته ام که به بايرن‌ مونيخ مي روم.

لواندوفسکي احتمال پيوستنش به ليگ برتر انگليس را بعيد ندانست. او گفت: دوست دارم روزي از روزها در ليگ جزيره بازي کنم. تجربه بزرگي براي من خواهد بود.

چند روز پيش لواندوفسکي با سرآلکس فرگوسن ، سرمربي سابق شياطين سرخ ديداري داشت. همين مساله باعث شد تا رسانه‌ها از احتمال پيوستن مهاجم لهستاني دورتموند به منچستر سخن گويند، اما خود لواندوفسکي چنين خبري را رد کرد. او گفت: هر چند که به بازي در ليگ برتر انگليس علاقه دارم، اما هيچ گونه مذاکره‌اي نه با منچستر يونايتد و نه با منچسترسيتي نداشته‌ام. ديدار من با فرگوسن هم تنها يک ديدار عادي بود.


تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:لواندوفسکي:دوست دارم درليگ جزيره بازي کنم, | 17:2 | نویسنده : فاطمه |

کادر پزشکي رئال مادريد تاکيد کرد که بيل در ال کلاسيکو بازي خواهد کرد.


روزنامه‌ "مارکا" چند روز پيش در خبري جنجالي اعلام کرد گرت بيل خريد گران قيمت رئال مادريد از ناحيه ستون فقرات دچار مشکل شده است و به احتمال زياد چهار ماهي را دور از ميادين خواهد بود.

به گزارش ايسنا،اين خبر مارکا جنجال زيادي را در رسانه‌هاي اسپانيايي به دنبال داشت. کادر پزشکي رئال مادريد در واکنش به خبر مارکا اعلام کرد که بيل هيچ مشکلي ندارد و به ال کلاسيکو خواهد رسيد.

در نخستين ال کلاسيکو فصل جديد بارسلونا 26 اکتبر (چهارم آبان ) در نوکمپ از رئال مادريد پذيرايي خواهد کرد.

کارلوس ديس، رييس کادر پزشکي رئال مادريد ، گفت: بيل 100 درصد آماده بازي است. او بدون شک مي‌تواند به بازي ال کلاسيکو برابر بارسلونا خواهد رسيد. آسيب ديدگي‌ بيل آن چنان که در خبرها آمده است، جدي نيست و او مي‌تواند به زودي به ميادين باز گردد. خبرهايي که درباره غيبت طولاني مدت بيل آمده است، شايعه‌اي محض است. او از ناحيه ستون فقرات دچار مشکل جدي نيست و تنها کمي آسيب ديدگي‌ دارد که اين هم براي يک بازيکن فوتبال طبيعي است.

گرت بيل در فصل جابجايي تابستاني پس از کش و قوس‌هاي زياد با قراردادي نجومي به رئال مادريد پيوست، اما تا الان نتوانسته است انتظارات را در اين تيم برآورده کند. او چند بازي را به خاطر آسيب ديدگي‌ از دست داده است و همين مساله باعث شده است تا از همين الان فشار را احساس کند.


تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:بيل به ال‌کلاسيکو مي‌رسد, | 17:1 | نویسنده : فاطمه |

مديرعامل باشگاه استقلال امروز ديداري با سفير برزيل در ايران داشت.


ايزابل مورآ سفير برزيل در ايران امروز به ديدار علي فتح‌الله‌زاده رفت. در اين جلسه دو طرف صحبت‌هاي مختلفي انجام دادند و قراردادها و تفاهم‌هايي براي انجام همکاري‌هاي دوجانبه امضا کردند.

به گزارش فارس، در پايان اين نشست فتح‌الله‌زاده يک پيراهن فرهاد مجيدي را به سفير برزيل هديه داد.

در اين ديدار در مورد همکاري استقلال با برزيل و انجام يک ديدار دوستانه با يکي از تيم‌هاي باشگاهي اين کشور صحبت شد.

همچنين فتح‌الله‌زاده با هماهنگي علي کفاشيان از سفير برزيل درخواست کرد تا شرايط حضور تيم ملي برزيل در ايران براي انجام يک ديدار دوستانه به وجود بيايد.


تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:ديدار فتح‌الله‌زاده با سفير برزيل در ايران, | 16:59 | نویسنده : فاطمه |

يکي از نشريات چاپ ايتاليا صبح امروز (سه‌شنبه) از فروش سهام باشگاه اينتر از سوي ماسيمو موراتي به اريک توهير خبر داد.


روزنامه کوريره دلواسپورت ايتاليا صبح امروز در خبري به نقل از ماسيمو موراتي، رئيس باشگاه اينتر نوشت که سهام اين باشگاه به اريک توهير، تاجر مسلمان اندونزيايي که از مدت‌ها پيش در صدد اين کار بود فروخته شده است.

به گزارش تسنيم، کوريره دلو اسپورت در اين خبر به نقل از ماسيمو موراتي نوشته است: توهير پاي قرارداد را امضا کرده است و طرفين به توافق رسيده‌اند. به زودي در يک کنفرانس خبري جزئيات اين قرارداد اعلام خواهد شد.

موراتي در پاسخ به سوال خبرنگار کوريره مبني براينکه آيا او همچنان رئيس اينتر باقي خواهد ماند يا خير اظهار داشت: هنوز چيزي نمي‌دانم.

هنوز جزئيات دقيقي از اينکه آيا توهير سهام باشگاه اينتر را يک جا خريداري کرده يا بخشي از آن را خريده اعلام نشده است اما او چندي پيش براي تبديل شدن به يکي از سهامداران عمده نراتزوري ابراز تمايل کرده بود. گفته مي شود که توهير با خريد 70 درصد از سهام اينتر، به سهامده اصلي اين باشگاه تبديل شده است.

توهير 43 ساله متولد جاکارتا است که تحصيلات خود را در رشته بازرگاني در آمريکا به پايان رساند و اکنون به طور مشترک مالک شرکت تجاري آسترا اينترنشنال است. توهير در حال حاضر رئيس اتحاديه بسکتبال جنوب شرق آسيا است و در ليگ بسکتبال اندونزي که تا سال 2006 مدير آن بود، نيز 2 تيم دارد.


تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:تاجر مسلمان اندونزيايي مالک جديد اينتر شد, | 16:58 | نویسنده : فاطمه |

سرمربي رئال مادريد از احتمال خداحافظي خود از دنياي مربيگري بعد از پايان ماموريتش با رئال مادريد سخن گفت.


کارلو آنچلوتي در گفت‌وگويي که با روزنامه کوريره دلا اسپورت ايتاليا داشت از احتمال خداحافظي با دنياي مربيگري بعد از رئال مادريد سخن گفت.

آنچلوتي که در فصل جابجايي تابستاني از پاري سن ژرمن جدا شد و به رئال مادريد پيوست درباره اين سوال که آيا بعد از رئال هدايت رم يا تيم ملي فوتبال ايتاليا را برعهده خواهد گرفت، اين گونه پاسخ داد: نمي‌دانم. اين براي اولين بار نيست که اين سوال از من پرسيده مي‌شود. الان نمي‌توانم به اين سوال پاسخ بگويم. بايد بعد از پايان ماموريتم با رئال در اين‌باره فکر کنم. چه بسا از فوتبال خداحافظي کردم و چه بسا سيگار کشيدن را ترک کنم!

آنچلوتي در ادامه سخنان خود به ستايش از تيم رم پرداخت و گفت: رم مرا شگفت زده کرده است. سبک بازي اين تيم مرا به وجد مي‌آورد. به خوبي تحولي را که در اين تيم رخ داده است درک مي‌کنم. از اينکه رودي گارسيا در اين تيم موفق کار مي‌کند خوشحال هستم. او را از زماني که هدايت ليل را بر عهده داشت مي‌شناسم. او مربي بسيار خوبي است و تيم‌هايش روان و خوب باز مي‌کنند. اگر ميلان قهرمان نشد اميدوارم که رم جام را بالاي سر برد.

سرمربي رئال مادريد درباره آنتونيو کونته، سرمربي موفق يوونتوس، گفت: کونته مدت‌هاست که شخصيتي بسيار قويي دارد. او پس از آن که وارد دنياي مربيگري شد قوي‌تر هم شده است.

رئال مادريد با هدايت کارلو آنچلوتي در فصل جديد رقابت‌هاي ليگا انتظارات را برآورده نکرده و با 19 امتياز در رده سوم جدول رده‌بندي قرار دارد و با تيم صدرنشين بارسلونا 5 امتياز اختلاف دارد.


تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:آنچلوتي: شايد بعد از رئال خداحافظي کنم, | 16:57 | نویسنده : فاطمه |

با نظر شوراي آکادمي باشگاه پرسپوليس سرمربي تيم اميد اين باشگاه تغيير کرد.


شوراي آکادمي باشگاه پرسپوليس شب گذشته با نظر حميد استيلي و تاييد محمد رويانيان تصميم گرفت تا از اين پس به جاي مجيد نائيني، حميد مطهري هدايت تيم اميد پرسپوليس را برعهده داشته باشد.

گفتني است مراسم توديع و معارفه مطهري امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار مي‌شود.


تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:مطهري سرمربي تيم اميد پرسپوليس شد, | 16:56 | نویسنده : فاطمه |

فلورنتينو پرز رييس باشگاه رئال مادريد از امکان خريد «رادامل فالکائو» مهاجم کلمبيايي موناکو در سال آينده خبر داد.


  پرز اقدام براي خريد فالکائو در فصل نقل و انتقالات ژانويه را رد کرد و گفت رئال در پايان فصل مي تواند اقدام کند.

به گزارش ايرنا، فالکائو 27 ساله در پايان فصل گذشته با يک قرارداد 5/81 ميليون دلاري از اتلتيکو به موناکو انتقال يافت.

پرز افزود: هيچ چيزي غيرممکن نيست، از حالا تا ماه ژوئن زمان زيادي باقي است. وي گفت: فالکائو بازيکن بزرگي است و من مي دانم او مي خواهد براي رئال بازي کند.

يک علت تمايل رئال براي جذب يک مهاجم ديگر، افت و خيز کريم بنزما است.

بنزما از زمان انتقال به رئال در سال 2009 ، نتوانسته حمايت هواداران اين باشگاه را جلب کند و با سوت هاي انتقادي هواداران در برخي قسمتهاي ورزشگاه برنابئو روبرو بوده است. پرز تلاش کرد از اين بازيکن 25 ساله که به خاطر کم کاري مورد انتقاد کارلو آنچلوتي قرار گرفته بود دفاع کند. وي گفت: من همه بازيکنان تيم را باور دارم.

پرز افزود: کريم بنزما بازيکن بزرگي است و هميشه و هر تابستان پيشنهاداتي در مورد او دريافت مي کنيم.

وي ضمن درخواست از هواداران رئال براي حمايت از بازيکنان گفت: سوت زدن مي تواند تيم را بي ثبات کند.

پرز همچنين در مورد نوسازي برنابئو و چشم انداز افزودن نام حامي مالي به اين ورزشگاه گفت: ما مي خواهيم تابستان امسال کار را در برنابئو شروع کنيم.

وي گفت ما به دنبال يک حامي مالي هستيم و ورزشگاه نام برنابئو و نام حامي مالي را دربرمي گيرد.

براساس گزارش رسانه هاي اسپانيايي نوسازي اين ورزشگاه 400 ميليون يورو هزينه دارد و با توجه به حمايت مالي شرکت هوايي امارات از رئال، امکان دارد نام اين ورزشگاه به سانتياگو برنابئو فلاي اميريتس تغيير يابد.


تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:پرز: رئال مي‌تواند براي جذب فالکائو اقدام کند, | 16:55 | نویسنده : فاطمه |

در بازي پرسپوليس و داماش، از نيروي انتظامي و فريدون معيني پيشکسوت پرسپوليس تقدير و قدرداني خواهد شد.


 به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، درپي نشست برگزار شده در سازمان ليگ حرفه‌اي با حضور مسوولان باشگاه پرسپوليس و مسوولان فرهنگي سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال مقرر گرديد قبل از بازي روز جمعه پرسپوليس و داماش، از زحمات و تلاش‌هاي نيروي محترم انتظامي در برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر از برخي پرسنل و فرماندهان محترم نيروي انتظامي تجليل و قدرداني شود.

همچنين به مناسبت روز تربيت بدني از فريدون معيني استاد دانشگاه و پيشکسوت پرسپوليس که سال‌ها در فدراسيون فوتبال به عنوان مدرس و مدير کميته‌هاي جوانان و آموزش فعاليت کرده تقدير و قدرداني خواهد شد.

همچنين کانون هواداران باشگاه پرسپوليس ضمن دعوت از هواداران براي حمايت همه جانبه از تيم پرسپوليس در ديدار برابر داماش بر رعايت مسائل اخلاقي و فرهنگي و حفظ احترام به تيم داوري و تيم ميهمان تاکيد کرد.


تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:تقدير پرسپوليس از نيروي‌انتظامي و فريدون‌معيني, | 16:54 | نویسنده : فاطمه |

تيم ملي ايران درحالي به مصاف تايلند مي رود که اين ديدار تا حدي جنبه تمريني براي جام جهاني دارد.


تيم ملي ايران که بعد از سه بازي حماسي راهي جام جهاني شده است، نتوانسته اردوي آماده سازي اي برگزار کند و حالا روز سه شنبه بايد به مصاف تيم ملي تايلند از رقابت هاي جام ملتهاي آسيا برود. ديدار با تايلند که نخستين اردوي تيم ملي ايران پس از صعود به جام جهاني است، مي تواند نوعي استارت براي جام جهاني و هدف بزرگ صعود از مرحله گروهي جام جهاني هم باشد.

به گزارش ايسنا ، کي روش بارها گفته نمي خواهد تيم ملي زنگ تفريح تيم هاي قدرتمند در جام جهاني باشد و نبايد حتي يک روز آماده سازي تيم ملي را به راحتي از دست داد. به همين دليل مي توان اطمينان داشت که ملي پوشان ايراني به هيچ وجه به نام حريفشان توجه نخواهند کرد به اين ديدار به چشم يک بازي آماده سازي جام جهاني نگاه خواهند کرد.

در اين ميان سوراچاي، سرمربي تيم ملي تايلند در صحبت هايي گفته که نمي خواهد رکورد شکست ناپذيريش در بازي برابر ايران شکسته شود. او که سالها هافبک نفوذي تيم ملي تايلند بوده، بازيکني متوسط بوده که تنها هفت گل ملي در کارنامه دارد. جالب آنجاست که اين گلها را او به تيم هاي ترکمنستان، اندونزي، ميانمار، قطر و فيليپين زده است. تايلنديها از دو بازي قبليشان هيچ امتيازي نتوانسته اند کسب کنند و اگر برابر ايران هم شکست بخورند، عملا وداعي زود هنگام با جام ملتها خواهند داشت و براي جلوگيري از اين اتفاق مجبورند تا بازي هجومي را در دستور کار خود قرار دهند.

در بازي روز سه شنبه، خسرو حيدري و مهرداد پولادي از تيم ملي ايران به دليل مصدوميت غايب خواهند بود و از آن سو هم سوره سوکا، سوچائو نوتنم و جاکراپان غايبان تايلند برابر ايران هستند.

تيم ملي ايران که اين روزها آماج حملات عده اي از پيشکسوتان فوتبال به دليل حضور پرتعداد بازيکنان دورگه يا کساني که بيشتر سن خود را در خارج از ايران گذرانده اند، شده است بنظر کار سختي برابر تايلند ندارد و البته در اين ديدار بسياري منتظرند تا از بازيکناني مثل بيت آشور، دانيال داوري و سردار آزمون رونمايي شود.

آخرين ديدار دو تيم در آخرين ديدار از مرحله انتخابي جام ملت هاي 2011 آسيا در گروه پنجم بود که در آن تيم ملي ايران با تک گل جواد نکونام موفق به شکست يک بر صفر رقيب خود شد.

تايلندي ها در دوبازي قبليشان برابر کويت و لبنان به ترتيب با نتايج سه بر يک و پنج بر دو شکست خورده اند و تيم ملي ايران نيز لبنان را پنج بر صفر برده و برابر کويت نيز به تساوي يک بر يک رضايت داده است.

ديدار دو تيم روز سه شنبه ساعت 19 در ورزشگاه ازادي برگزار مي شود.


تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:ايران - تايلند ؛ تمريني براي جام‌جهاني, | 16:53 | نویسنده : فاطمه |

رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 سه‌شنبه شب در حالي به پايان مي‌رسد که مدافع عنوان قهرماني براي صعود به جام جهاني تنها به يک تساوي در خانه نياز دارد.


رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 در قاره اروپا سه‌شنبه شب با چند ديدار در 9 گروه اين رقابت‌ها به پايان مي‌رسد تا تکليف تيم‌هاي صعود کرده به جام جهاني 2014 و مرحله پلي اف مشخص شود.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:اسپانيا، انگليس و روسيه در يک قدمي صعود, | 16:51 | نویسنده : فاطمه |

مهاجم هلندي بايرن‌ مي‌گويد پپ گوآرديولا تلاشي نکرده است تا شيوه‌ فوتبال مونيخي‌ها را به شيوه‌ي بازي بارسلونا تغيير دهد.


پپ گوآرديولا در بايرن‌ توانسته است مدلي از فوتبال را به نمايش بگذارد که خيلي‌ها آن را با سيستم تيکي‌تاکاي او در بارسلونا مشابه مي‌دانند.

به گزارش ايسنا، آرين روبن، مهاجم هلندي بايرني‌ها اين گفته را قبول ندارد و معتقد است بايرن‌مونيخ شباهتي به تيم بارسلونا ندارد. او در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره‌ي شيوه‌ي بازي بايرن‌مونيخ و بارسلونا گفت: ما بارسلوناي دو نيستيم. شايد مقايسه‌ي تيم ما با بارسلونا طبيعي باشد اما اين‌که تيم ما شيوه‌ي بازي بارسلونا را بازي مي‌کند درست نيست.

روبن در ادامه گفت: ما بايرن‌مونيخ هستيم و بازيکنان خاص خودمان را داريم. ما ژاوي يا مسي را در ترکيب خود نداريم اما بازيکنان بزرگي داريم که توانسته‌اند در تيم بايرن‌مونيخ ارزش‌هاي خودشان را نشان دهند. ما در حال تطابق با فلسفه‌ي کاري پپ گوآرديولا هستيم و مي‌خواهيم با بازي‌هاي خوبمان بتوانيم در انتهاي فصل مانند فصل قبل نتايج خوب و افتخارات زيادي کسب کنيم.

بايرن‌مونيخ در حال حاضر با 20 امتياز از 8 ديدار در صدر جدول بوندسليگا قرار دارد. آنها هم‌چنان صدرنشين گروه خود در دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا هستند.


تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:روبن: بايرن بارسلوناي دو نيست, | 9:45 | نویسنده : فاطمه |

مهاجم هلندي بايرن‌ مي‌گويد پپ گوآرديولا تلاشي نکرده است تا شيوه‌ فوتبال مونيخي‌ها را به شيوه‌ي بازي بارسلونا تغيير دهد.


پپ گوآرديولا در بايرن‌ توانسته است مدلي از فوتبال را به نمايش بگذارد که خيلي‌ها آن را با سيستم تيکي‌تاکاي او در بارسلونا مشابه مي‌دانند.

به گزارش ايسنا، آرين روبن، مهاجم هلندي بايرني‌ها اين گفته را قبول ندارد و معتقد است بايرن‌مونيخ شباهتي به تيم بارسلونا ندارد. او در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره‌ي شيوه‌ي بازي بايرن‌مونيخ و بارسلونا گفت: ما بارسلوناي دو نيستيم. شايد مقايسه‌ي تيم ما با بارسلونا طبيعي باشد اما اين‌که تيم ما شيوه‌ي بازي بارسلونا را بازي مي‌کند درست نيست.

روبن در ادامه گفت: ما بايرن‌مونيخ هستيم و بازيکنان خاص خودمان را داريم. ما ژاوي يا مسي را در ترکيب خود نداريم اما بازيکنان بزرگي داريم که توانسته‌اند در تيم بايرن‌مونيخ ارزش‌هاي خودشان را نشان دهند. ما در حال تطابق با فلسفه‌ي کاري پپ گوآرديولا هستيم و مي‌خواهيم با بازي‌هاي خوبمان بتوانيم در انتهاي فصل مانند فصل قبل نتايج خوب و افتخارات زيادي کسب کنيم.

بايرن‌مونيخ در حال حاضر با 20 امتياز از 8 ديدار در صدر جدول بوندسليگا قرار دارد. آنها هم‌چنان صدرنشين گروه خود در دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا هستند.


تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:روبن: بايرن بارسلوناي دو نيست, | 9:43 | نویسنده : فاطمه |

نيمار مهاجم مطرح تيم فوتبال بارسلونا روز پنجشنبه در سئول در تمرين تيم ملي فوتبال برزيل مصدوم شد.


برزيل، ميزبان جام جهاني 2014، روز شنبه در ديداري دوستانه به مصاف تيم ملي فوتبال کره جنوبي مي رود.

حضور يا غيبت نيمار در اين بازي تا اين لحظه مشخص نشده است.

نيمار هنگام تمرين تيم ملي برزيل مصدوم شد و در ادامه تمرين جاي خود را به هالک مهاجم زنيت سن پترزبورگ داد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از سئول، برزيل روز سه شنبه نيز در پکن در ديداري دوستانه مقابل زامبيا قرار مي گيرد.


تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:مهاجم تيم ملي فوتبال برزيل مصدوم شد, | 9:42 | نویسنده : فاطمه |

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران گفت از اين‌که بار ديگر مي‌تواند براي تيم ملي بازي کند خوشحال است.


رضا قوچان‌نژاد پيش از آغاز تمرين امروز (جمعه) تيم ملي فوتبال گفت: خوشحالم که بار ديگر به ايران بازگشتم. چند ماه است که با تيم ملي بازي نکرده‌ايم و حالا خوشحالم که پس از صعود به جام جهاني بار ديگر با تيم ملي بازي مي‌کنم.

به گزارش ايسنا،وي در ادامه درباره‌ي ميزان آمادگي خودش و احتمال حضور در ديدار برابر تايلند گفت: مهم اين است که تيم آماده باشد. خودم خيلي دوست دارم که برابر تايلند بازي کنم اما اين هفته بسيار مهم است که خوب تمرين کنيم و با آمادگي کامل به مصاف حريف برويم.

قوچان‌نژاد درباره‌ي شناختش از تايلند نيز گفت: نمي‌شود گفت که راحت اين حريف را شکست مي‌دهيم. راستش را بخواهيد تايلند را خوب نمي‌شناسم. فقط چند صحنه از بازي اين تيم برابر چين را ديده‌ام و فهميدم که بازيکنانش کيفيت خوبي دارند. هرچند اگر در ورزشگاه آزادي بازي خود را انجام دهيم و مثل هميشه باشيم برنده مي‌شويم.

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران هم‌چنين درباره‌ي صحبت‌هاي برخي افراد مبني بر اين‌که صعود ايران به جام جهاني شانسي بوده است، گفت: مهم اين است که با صعودمان به جام جهاني به هدفمان رسيديم و مردم را خوشحال کرديم. هرکس اين حرف‌ها را بزند نظر خودش را گفته است.

وي در پايان از هوادران تيم ملي خواست تا با حضورشان در ورزشگاه آزادي به تيم ملي روحيه بدهند.


تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:قوچان‌نژاد: خوشحالم که به ايران بازگشتم, | 9:42 | نویسنده : فاطمه |

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: حضور در تيم ملي آرزوي بزرگ زندگي‌ام بود که در جواني به آن رسيده‌ام.


عليرضا جهانبخش در حاشيه تمرين امروز (جمعه) تيم ملي فوتبال با ابراز خرسندي از اين‌که به تيم ملي دعوت شده است، گفت: دعوت به تيم ملي از آرزوهاي بزرگ زندگي‌ام بود که خدا را شکر در جواني به آن رسيدم. همه‌ي بازيکنان انگيزه و انرژي خوبي دارند و تمرين کردن در کنار ساير ملي‌پوشان براي من افتخار بزرگي است.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: اميدوارم تيم ملي در آينده اردوها و بازي‌هاي تدارکاتي خوبي را پشت سر بگذارد تا با آمادگي کامل در جام جهاني حاضر شود.

جهانبخش درباره‌ي آخرين وضعيت خودش پس از مصدوميت گفت: در پايان تمرين ديروز کمي دچار کشيدگي عضله شدم اما با تمرين زير نظر پزشکان تيم اکنون خيلي بهترم.

لژيونر فوتبال ايران که در ليگ برتر هلند توپ مي‌زند درباره‌ي سطح تمرينات تيم ملي اظهار کرد: کي‌روش چندين سال در بالاترين سطح اروپا کار کرده و قطعا تمريناتش مطابق فوتبال روز دنياست اما تمرينات تيم ملي از نظر ميزان فشار با تمرينات باشگاه‌ها متفاوت است.

وي درباره‌ي ديدار تيم ملي برابر تايلند هم گفت: قطعا بازي با تايلند جزو مهم‌ترين بازي‌هاي ماست؛ چون مي‌خواهيم پس از صعود به جام جهاني کارمان را خوب شروع کنيم. به همين دليل تمرکزمان برابر تايلند فقط روي پيروزي است.

جهانبخش درباره‌ي کيفيت زمين کمپ تيم‌هاي ملي و تفاوتش با زمين‌هاي فوتبال در هلند گفت: در هلند همه‌ي تيم‌ها دو يا سه زمين خوب دارند و دغدغه‌اي از اين نظر ندارند. اين مساله در هلند يک مساله‌ي پيش پا افتاده است؛ هرچند فصلي که در آن هستيم روي کيفيت زمين کمپ تاثيرگذار بوده است.


تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:حضور در تيم ملي آرزوي بزرگ زندگي‌ام بود, | 9:39 | نویسنده : فاطمه |

مربي تيم فوتبال استقلال گفت: هيچ بي‎احترامي به پيشکسوتان نکردم و اگر سوء‎تفاهمي پيش آمده از همين جا از پيشکسوتان باشگاه عذرخواهي مي‎کنم.


به نقل از سايت باشگاه استقلال، کريم بوستاني، در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال اظهار داشت: تمرينات‎مان را بدون حضور ملي‌پوشان دنبال مي‎کنيم با اين حال بچه‎ها به لحاظ بدني و تاکتيکي تمرينات خوبي را سپري مي‎کنند که اين نکته مهمي براي ادامه ديدارهاي ليگ خواهد بود.

بوستاني تصريح کرد: فقط محمد قاضي و احمد جمشيديان مصدوم هستند که هنوز نتوانسته‎اند به طور کامل در کنار تيم باشند و هر روز زير نظر کادرپزشکي فيزيوتراپي مي‎کنند.

مربي تيم استقلال در خصوص سوءتفاهم‎هايي که از برخي صحبت‎هاي او در رسانه‎ها براي برخي پيشکسوتان پيش آمده بود، اضافه کرد: بعد از بازي با نماينده کره من در مصاحبه‎اي گفتم، همين که هواداران در پايان بازي تيم را تشويق کردند نشان از رضايت آنها داشت ضمن اينکه حضور در جمع چهار تيم نهايي آسيا، نتيجه بدي نبود. من هيچ بي‎احترامي به پيشکسوتان نکردم چون خودم را از خانواده استقلال مي‌دانم و حتي اگر سوء‎تفاهمي پيش آمده از همين جا از پيشکسوتان باشگاه عذرخواهي مي‎کنم. من فقط گفتم که هواداران از بازي استقلال رضايت داشتند که با اين امکانات تا جمع چهار تيم نهايي آسيا بالا آمد و قصد بي‎احترامي يا... را نداشتم.


تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:از پيشکسوتان استقلال عذرخواهي مي‎کنم, | 9:38 | نویسنده : فاطمه |

مسوت اوزيل، ستاره آرسنال، به صحبت هاي اخير فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه رئال مادريد، پاسخ داد.


فلورنتينو پرس ادعا کرد که اين ملي پوش آلماني به اين دليل راهي آرسنال شد زيرا نمي تواند با فشار بازي در رئال کنار بيايد.

اما اوزيل با رد اين ادعا، اعلام کرد که از دوران حضورش در رئال راضي است.

به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت:" اول از همه، بايد بگويم که من سه سال فوق العاده در رئال داشتم و نمي خواهم چيزي به آن اضافه کنم. من اکنون در آرسنال هستم و از بودن در اين باشگاه هم راضي ام.

اگر به آمار من در رئال نگاه کنيد و به تعداد بازي هايي که در ترکيب اين تيم داشتم، مي توانيد ببينيد که چقدر حرفه اي کار کردم. نمي خواهم چيز بيشتري در اين مورد بگويم."

اوزيل شروع بسيار خوبي در آرسنال داشت و در 6 ديدار، 5 گل به ثمر رساند و نقش مهمي در صدرنشيني توپچي ها تا اينجاي فصل داشت.

" به نظر من، ليگ برتر، قوي ترين ليگ است؛ ليگي بسيار متعادل. تيم هاي بزرگ زيادي در اين رقابت ها هستند.

فکر مي کنم بازي در يک ليگ خارجي براي هر بازيکني يک تجربه خوشايند است. شما فرهنگ و زبان جديدي ياد مي گيريد و به عنوان يک انسان هم پيشرفت زيادي مي کنيد. به همين خاطر است که من از يک تجربه جديد ديگر در انگليس راضي ام. واقعا فکر مي کنم اين ليگ کاملا مناسب من است."


تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:اوزيل: آمار من در رئال، گوياي همه چيز است, | 9:37 | نویسنده : فاطمه |

روملو لوکاکو، مهاجم قرضي اورتون، مصمم است تا با بازي هاي خوبش در اين تيم به ژوزه مورينيو ثابت کند در موردش اشتباه کرده است.


 

لوکاکو در چند بازي ابتدايي اش براي اورتون، 4 گل به ثمر رساند اما آقاي خاص به تازگي اعلام کرد که از قرض دادن او پشيمان نيست.

اين در حالي است که مهاجمان چلسي، تورس، اتوئو و دمبا با هنوز موفق به گلزني در رقابت هاي اين فصل نشده اند.

لوکاکو که در حال حاضر در اردوي تيم ملي بلژيک به سر مي برد، اميدوار است با گلزني هايش به مورينيو ثابت کند که تصميم اشتباهي گرفته است.

به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت:"اين تصميمي بود که سرمربي گرفت و بازيکن بايد به آن احترام بگذارد. من تصميم گرفتن از چلسي جدا شوم و به خودم بستگي دارد که به سرمربي ثابت کنم اشتباه کرده است.

تنها کاري که مي توانم انجام بدهم اين است که بازي هاي خوبي به نمايش بگذارم و گل هاي زيادي به ثمر برسانم. فکر مي کنم هواداران خواهند گفت من بازيکن خوبي هستم.

مي خواهم بيشتر از مهاجمان چلسي گل بزنم. در پايان فصل خواهيم ديد که چه کسي انتخاب بهتري داشته است."


تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:لوکاکو: ثابت مي‌کنم مورينيو اشتباه کرده است, | 14:53 | نویسنده : فاطمه |

اسطوره فوتبال پرتغال معتقد است رکوردهايي که او در دوران بازيگري‌اش برجاي گذاشته از رکوردهايي که برترين بازيکن حال حاضر کشورش ثبت کرده بهتر هستند.


 

اوزه بيو در خصوص مقايسه‌هايي که ميان عملکرد وي و کريستيانو رونالدو در تيم ملي پرتغال مي‌شود، آماري که خود بر جاي گذاشت را بهتر از آماري دانست که هموطن 28 ساله‌اش ثبت کرده است.

به گزارش تسنيم،رونالدو، چندي پيش در بازي تيم ملي پرتغال برابر ايرلند شمالي در مرحله انتخابي جام جهاني 2014، اولين هت تريک ملي خود را ثبت کرد تا با افزايش شمار گل‌هاي ملي خود به 43 گل، رکورد 41 گله اوزه بيو را بشکند و به رده دوم برترين گلزنان تاريخ تيم ملي پرتغال صعود کند.

اين اتفاق سبب شد مقايسه‌هايي که پيش از اين ميان رونالدو و اوزه بيو صورت مي‌گرفت افزايش پيدا کند. در اين بين برخي مانند لوئيز فيگو، ستاره پيشين تيم ملي پرتغال رئال مادريد اوزه بيو را بزرگ‌تر از رونالدو دانستند.

اوزه بيو اسطوره 71 فوتبال پرتغال ضمن ابراز تاسف از مقايسه شدن با رونالدو ، تاکيد کرد با توجه به سرسخت‌تر بودن رقبايي که او در پيراهن تيم ملي پرتغال برابر‌شان ايستاده، آمار ثبت شده توسط وي با ارزش‌تر از رکوردي است که رونالدو به ثبت رسانده است.

اوزه بيو به شبکه RTP گفت: اين مقايسه‌ها مرا ناراحت مي‌کند چون شما اصلا نمي‌توانيد مرا با رونالدو مقايسه کنيد. اين کار يک اشتباه است. من نزديک 60 بازي انجام دادم تا 41 گل‌ ملي‌ام را به ثمر برسانم. حالا بعد گذشت چند سال، يک نفر ديگر همان تعداد گل را به ثمر رسانده اما مسلم است که اين کار امروزه راحت‌تر صورت مي‌گيرد چرا که بازي برابر برخي حريفان آسان‌تر است. من در طول حرفه‌ام هرگز برابر ليختن اشتاين يا آذربايجان بازي نکردم.

کريستيانو رونالدو در حال حاضر در اردوي تيم ملي پرتغال به سر مي‌برد و مشغول آماده‌ کردن خود براي 2 ديدار حساس و سرنوشت ساز در مرحله انتخابي جام جهاني برابر تيم‌هاي رژيم اشغالگر قدس و لوکزامبورگ است.


تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:اوزه بيو:نمي‌توانيد مرا با رونالدو مقايسه کنيد, | 14:52 | نویسنده : فاطمه |

سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي به دعوت تيم ملي فوتبال ايران از ستاره تيم سن خوزه آمريکا پرداخت.


 

سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي به حضور بيت آشور در ترکيب تيم ملي فوتبال ايران اشاره کرد و نوشت: مهرداد بيت آشور، ستاره ليگ فوتبال آمريکا براي حضور در ديدار مقابل تايلند (23 مهر) در رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا به تيم ملي فوتبال ايران دعوت شد.

بر اساس گزارش سايت رسمي باشگاه سن خوزه ارث کوئيک، مدافع متولد آمريکا پس از ديدار امشب تيمش مقابل کلرادو رپيدز به تهران سفر مي‌کند.

اگر کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي در بازي مقابل تايلند به او فرصت بازي دهد، اين اولين بار خواهد بود که بيت‌آشور در تيم ملي کشوري به ميدان مي‌رود.

ايران، که جايگاه خود را در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 تثبيت کرده است، تاکنون در رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا شکست نخورده است. اين تيم با نتيجه 5 بر صفر لبنان را شکست داده و با نتيجه يک بر يک مقابل کويت به تساوي رسيده است.

دو تيم برتر هر 5 گروه و بهترين تيم سوم و قهرمانان اي‌اف‌سي چلنج کاپ 2014 با پيوستن به استرالياي ميزبان، ژاين، کره‌جنوبي و کره‌شمالي در مرحله نهايي رقابت‌ها حاضر مي‌شوند.


تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:گزارش AFC از پيوستن بيت‌آشور به تيم ملي, | 14:50 | نویسنده : فاطمه |

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد کليد فوتبال پاک و مبارزه با فساد در فوتبال تفاهم همه اعضاي خانواده بزرگ فوتبال به سمت اصلاح اين رشته است.


 

محمد رويانيان در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس درباره مباحث اخير مطرح شده در جامعه فوتبال درباره ريشه کن کردن فساد در فوتبال و اصلاح آن گفت: بدون ترديد زماني که نسبت به قضاوت داور بازي پرسپوليس و سپاهان اعتراض و مباحثي را مطرح کرديم پيش بيني آن را نمي کرديم که چنين جرياني به وجود آمده و بحث مبارزه با فساد در فوتبال، پاکسازي فوتبال و مسائل اين چنيني که اين روزها از سوي اهالي فوتبال در رسانه‌ها مطرح شده به راه بيفتد.به اعتقاد بنده بروز برخي اتفاقات ناخوشايند در فوتبال و ناپاکي ها علل و عواملي دارد که بنده به طور خلاصه آن را به پنج موضوع اختصاص مي دهم:


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:عوامل ناپاک شدن فوتبال از نگاه رويانيان, | 14:46 | نویسنده : فاطمه |



تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:روزنامه 90, | 14:44 | نویسنده : فاطمه |



تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:روزنامه, | 14:40 | نویسنده : فاطمه |

 

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس از همراهي تيم زير 22 سال در سفر به عمان باز ماند.


 

پيام صادقيان يکي از بازيکنان دعوت شده از سوي عليرضا منصوريان به تيم زير 22 سال به دليل مشکلات ويزايش از سفر به عمان باز ماند و اين تيم را براي بازي تدارکاتي با عمان همراهي نخواهند کرد.

به گزارش تسنيم، تيم ملي زير 22 سال ساعت 18 امروز تهران را به مقصد عمان ترک مي‌کند.


تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:صادقيان از همراهي تيم زير 22 سال باز ماند, | 14:38 | نویسنده : فاطمه |

پژمان جمشيدي درباره‌ي حضورش در سريال سروش صحت چنين مي‌گويد، تمام شدن فوتبال و فوتباليست هميشه دغدغه‌ي ذهني من بود. به اين مساله فکر مي‌کردم که فوتباليست‌ها يکدفعه از ياد مي‌روند.


 

اين بازيکن فوتبال و بازيگر ادامه داد: بعد از اينکه فيلم «سوپر استار» تهمينه ميلاني را ديدم، احساس کردم که اين طرح ادامه‌ي اين فيلم است.

پژمان جمشيدي در گفت‌وگو با ايسنا، در خصوص ايده‌ي سريال «پژمان» گفت: تمام شدن فوتبال و فوتباليست هميشه دغدغه ذهني من بود‌، يک هنرپيشه و يا خواننده زماني که از مقطعي شروع به کار مي‌کند، در ژانرها، نقش‌ها و سنين مختلف به کار خود ادامه مي‌دهد. اگر شما در رشته‌هاي مختلف ورزشي قهرمان المپيک هم که شوي، شايد آدم‌ها تو را نشناسند ولي فوتبال اين طور نيست؛ تقريبا قشر عظيمي از مردم با چهره‌ي تو آشنا هستند پس فقط براي فوتباليست‌ها اين اتفاق مي‌افتد که يکهو از ياد مي‌روند. در نتيجه هميشه به اين مساله فکر مي‌کردم و دغدغه ذهني من بود.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:جمشيدي: «پژمان» ادامه فيلم «سوپراستار» است, | 14:37 | نویسنده : فاطمه |

تيم ملي جوانان ايران در اولين ديدار خود مقابل تاجيکستان به برتري رسيد.


 

ديدار دو تيم جوانان ايران و تاجيکستان در چارچوب رقابت‌هاي جوانان آسيا با نتيجه 2 بر صفر به سود ايران به پايان رسيد.

بابک عبدالله زاده در دقيقه 41 و علي فتحيان در دقيقه 90 گل‌هاي ايران را به ثمر رساندند.

مسعود تفايلي از سوريه اين ديدار را سوت زد.

بابک عبدالله‌زاده بازيکن تيم ايران به عنوان برترين بازيکن ميدان شناخته شد.

تيم ايران دو بازي ديگر بايد مقابل عربستان و لبنان در روزهاي پنجشنبه و شنبه برگزار کند.


تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:برتري تيم ملي جوانان ايران مقابل تاجيکستان, | 14:36 | نویسنده : فاطمه |

تيم ملي واليبال ايران در رنکينگ جديد فدراسيون جهاني واليبال، براي اولين بار تيم اول آسيا شد و البته همچنان تيم دوازدهم جهان است.


 

رنکينگ جديد فدراسيون جهاني واليبال پس از اتمام مسابقات قهرماني قاره‌هاي مختلف جهان اعلام شد که تيم ايران بدون تغيير نسبت به ماه قبل با 68 امتياز همچنان تيم دوازدهم جهان است. در اين رده بندي براي اولين بار هيچ تيم آسيايي بالاتر از ايران نيست و ايران تيم اول قاره کهن است.

به گزارش تسنيم، 3 تيم اول جهان نيز نسبت به رده بندي قبلي تغييري نکرده‌‌اند. برزيل، روسيه و ايتاليا با 345، 342 و 286 صدرنشينان رنکينگ تيم‌هاي ملي واليبال جهان هستند. آمريکا، لهستان، بلغارستان، کوبا، آرژانتين، صربستان، آلمان و کانادا، تيم‌هاي چهارم تا يازدهم جهان هستند.

اختلاف امتياز ايران با کانادا و آلمان به ترتيب 11 و 67 امتياز است و ايران براي حضور در جمع 10 تيم برتر جهان بايد تا حضور در المپيک و يا کسب رتبه‌اي بالا در ليگ جهاني يا جام جهاني صبر کند.


تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:تازه‌ترين رده‌بندي جهاني واليبال, | 14:34 | نویسنده : فاطمه |

برنامه «90» اين هفته‌ جزئيات بيشتري از پرونده‌ قضاوت محسن قهرماني و اعتراض‌هايي که در اين باره انجام شده را فاش کرد.


«90» شب گذشته بيشتر وقت خود را به بررسي حکم ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي درباره پرونده‌ قضاوت محسن قهرماني اختصاص داد.

به گزارش ايسنا ، مهمان برنامه "لوسيانو پريرا"، مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان بود. بخشي از صحبت‌هاي اين بازيکن برزيلي را مي خوانيد:

* از زماني که به دنيا آمدم پدرم به من لقب "شيمبا" داد. در برزيل هيچ کس من را به نام "لوسيانو پريرا" نمي شناسد.

* شرکت، مشاوره ورزشي در تهران که در آوردن بازيکنان خارجي به باشگاه‌ها کمک مي‌کند من را به فولاد معرفي کرد و من هم به اين تيم پيوستم.

* تنها فرقي که بين فوتبال ايران و برزيل متوجه شدم. نوع بازي کردن تيم‌ها در ليگ ايران است . فوتبال ايران خيلي سريع است و شما وقت فکر کردن نداريد. بازيکنان قدرتمندي داريد، اما در برزيل بازيکنان بيشتر تکنيکي هستند و رقابت خيلي سخت است.

* زياد به آقاي گلي فکر نمي‌کنم. دوست دارم با فولاد موفق باشيم و به صدرنشيني ادامه دهيم. قهرماني اولين هدف ماست. آقاي گل هم که شوم چه بهتر.

* سعي مي‌کنم فارسي را ياد بگيرم، اما زبان شما خيلي سخت است. فقط چند کلمه مثل سلام و چطوري را بلدم.

**بررسي پرونده جنجالي داوري


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:در برنامه «90» چه گذشت, | 18:59 | نویسنده : فاطمه |

تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود برابر اتلتيکومادريد تن به شکست داد.


در حالي که شاگردان آنچلوتي شب گذشته اين فرصت را داشتند تا با برتري برابر همشهري خود فاصله امتيازاتشان را با بارسلونا کم کنند، اين مردان ديگو سيمئونه بودند که ورزشگاه سانتياگو برنابئو را با سربلندي ترک کردند.

اتلتيکومادريد خيلي زود و در دقيقه 11 توسط ديگو کاستا به گل رسيد تا رئال مادريد حدود 80 دقيقه براي جبران گل فرصت داشته باشد اما رونالدو و هم‌تيمي‌هايش کاري از پيش نبردند تا اتلتيکو با برتري يک بر صفر در خانه رئال بار ديگر هم‌امتياز بارسا شود.

بارسلونا که پيش از اين بازي و در شبي که مسي مصدوم شد؛ با نتيجه 2 بر صفر از سد آلمريا گذشته بود هم اکنون با 21 امتياز در صدر جدول قرار دارد و اتلتيکوي 21 امتيازي را پشت سر خود مي‌بيند. رئال هم با شکست شب گذشته 16 امتيازي ماند تا 5 امتياز از رقيب ديرينه خود عقب بيفتد.


تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:شکست رئال در دربي مادريد, | 19:56 | نویسنده : فاطمه |

در پي تصميم باشگاه گيتي‌پسند براي ندادن بازيکنانش به تيم ملي براي حضور در گرندپريکس برزيل، اين ملي‌پوشان شانس حضور در اين تورنمنت باکيفيت را از دست دادند.


مسئولان باشگاه گيتي‌پسند تصميم گرفتند بازيکنان ملي‌پوش خود را در اختيار تيم ملي قرار ندهند و اعلام کردند که مسابقات گرندپريکس (جام جهاني فوتسال کوچک) اهميت چنداني ندارد و مي‌توان از بازيکنان جوان استفاده کرد.

به گزارش فارس، اين تصميم اصفهاني‌ها در حالي رخ داد که مسابقات گرندپريکس اعتبار بالايي در فوتسال دارد و پس از جام جهاني معتبرترين رقابت‌ها در سطح جهان شناخته مي‌شود. تيم‌هاي قدرتمندي چون برزيل و آرژانتين در مسابقات حاضر مي‌شوند همچنين هرساله قدرت‌هاي بزرگي چون اسپانيا در اين رقابت‌ها شرکت مي‌کنند که البته امسال اين تيم حضور ندارد اما به هرحال آنچه که واضح و مبرهن است اين است که مسابقات در برزيل يعني مهد فوتسال برگزار مي‌شود و مي‌تواند تيم ملي با درخشش خود در اين رقابت‌ها ناکامي‌هاي گذشته را فراموش کند. ميدان دادن به بازيکنان جوان بسيار خوب است اما اين امر نمي‌تواند يک ماه قبل از مسابقات اجرايي شود، بايد برنامه‌ريزي بلندمدت داشت نه اينکه در فاصله چند هفته به مسابقات تغييرات زيادي در تيم داشت.


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:ملي‌پوشان گيتي‌پسند: کاري از دستمان برنمي‌آيد, | 19:55 | نویسنده : فاطمه |

در ادامه رقابت‌هاي هفته هفتم فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي اسپانيا لاليگا، مهاجمان بارسلونا و اتلتيکو مادريد در صدر جدول برترين گلزنان جام قرار گرفتند.


بر اساس اين جدول، ليونل مسي (بارسلونا) و ديه‌گو کاستا ( اتلتيکو مادريد) هر کدام با هشت گل زده در صدر هستند.

کريستيانو رونالدو (رئال مادريد) نيز با شش گل زده در رده دوم است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، پدرو (بارسلونا) با پنج گل در رده سوم قرار دارد و ايسکو (رئال مادريد)، يوناس (والنسيا)، رودري (آلمريا) هر يک چهار گل به ثمر رسانده‌اند.


تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:جدول برترين گلزنان لاليگا, | 19:55 | نویسنده : فاطمه |

سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز معتقد است که شاگردانش چيزي کمتر از سرخابي‌هاي پايتخت ندارند.


رسول خطيبي درباره پيروزي تيمش مقابل مس‌کرمان در چارچوب هفته يازدهم ليگ‌برتر گفت: اين پيروزي لطف خدا و تلاش بچه‌ها بود. با تمريناتي که در طول هفته انجام مي‌دهيم آرام آرام به شرايط ايده‌آل مي‌رسيم. اگر در ابتداي فصل نتوانستيم در نتيجه‌گيري خوب عمل کنيم به خاطر اين بود که اکثر بازيکنانمان تجربه بازي در ليگ برتر را نداشتند و ما هم پيش‌بيني مي‌کرديم اين اتفاق رخ دهد.

به گزارش تسنيم،وي ادامه داد: خوشبختانه همان ابتداي فصل با تيم‌هاي قدرتمندي بازي کرديم و همين مسئله باعث شد بازيکنان به شرايط مطلوب برسند. به تک‌تک بازيکنانم اعتماد کامل و راسخ دارم و معتقدم آنها در آينده به ستاره‌هاي فوتبال ايران تبديل مي‌شوند.

سرمربي گسترش‌فولاد تبريز ضمن بيان اين مسئله که براي اين تيم بازي خانگي و خارج از خانه تفاوتي ندارد تصريح کرد:‌ هدف ما اين است که فوتبال تماشاگرپسندي را به نمايش بگذاريم و تا اينجاي کار هم تمام بازي‌هايي که ارائه داديم هجومي بوده است. در هر مسابقه 6،7 موقعيت گل به دست مي‌آوريم. اگر در اين فصل به تيم‌هايي مانند استقلال و پرسپوليس باختيم چيزي از نظر فوتبالي از آنها کمتر نداشتيم و فقط روي بدشانسي و کم‌تجربگي شکست خورديم.

خطيبي در مورد وضعيت تيمش در جدول رده‌بندي عنوان کرد: هنوز هيچ‌ کاري نکرده‌ايم و تازه مي‌خواهيم کارهاي بزرگي انجام دهيم. آن چيزي که مشخص است اين است که گسترش فولاد هنوز به صورت صد‌درصد تيم کامل نشده و ايراداتي دارد. قطعا سعي مي‌کنيم نقاط ضعفمان را برطرف کنيم چون معتقديم رقابت در نيم فصل دوم بسيار مشکل مي‌شود و بايد از همين حالا امتيازات لازم را جمع کنيم.



وي ضمن بيان اين مسئله که به تيم‌هاي شهر تبريز تعصب دارد تاکيد کرد: اولين نفري که به جلالي زنگ زد و پيروزي تراکتورسازي را تبريک گفت من بودم. اگر گسترش فولاد تا اينجاي کار نتايج خوبي گرفته و به يکي از قطب‌هاي فوتبال تبريز تبديل شده به خاطر اين است که مديرعامل و هيئت مديره هماهنگ دارد که با تلاششان کاري کردند فکر و ذکر من فقط به مسائل فني معطوف باشد.

سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز در واکنش به اين مسئله که چرا استقبال از بازي‌هاي تراکتورسازي و اين تيم در تبريز کاهش پيدا کرده گفت: اين فصل گسترش نتايج خوبي گرفته اما متاسفانه اکثرا بازي‌هاي ما و تراکتورسازي همزمان برگزار مي‌شود به خاطر همين خيلي‌ها ترجيح مي‌دهند در خانه بنشينند تا هر دو بازي را ببينند. اگر به اين مسئله رسيدگي شود مشکل عدم حضور هواداران در ورزشگاه هم حل مي‌شود.

خطيبي درباره اينکه گسترش فولاد براي حضور در جام حذفي چه برنامه‌اي دارد اظهار داشت: در اين مسابقات بايد ابتدا به مصاف حريفي از هرمزگان برويم و مي‌خواهيم در جام حذفي پديده باشيم. يکبار به عنوان بازيکن با گسترش فولاد به فينال جام‌حذفي رسيدم و دوم شديم اما مي‌خواهم به عنوان مربي در اين مسابقات فيناليست شوم هر چند اولين هدف ما در مسابقات اين فصل تک‌رقمي شدن در جدول رده‌بندي است. انشاءالله سال بعد براي کسب سهميه تلاش مي‌کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا در نشست‌هاي خبري قبل و بعد از مسابقه حسين خطيبي پاسخگوي خبرنگاران است، تاکيد کرد: خودم مي‌توانم به کنفرانس بيايم اما به خاطر اينکه حسين‌آقا بزرگتر همه ما است ايشان زحمت کنفرانس‌ها را مي‌کشند و هر چيزي که مي‌گويند همان صحبت ما است.

سرمربي گسترش فولاد تبريز در مورد اينکه چه زماني مدرک مربيگري خود را دريافت خواهد کرد گفت: الان نمي‌توانم مدرک بگيريم چون درگير مسابقات هستم اما آخر فصل اگر خدا کمک کند به آلمان مي‌روم و مدرک مربيگري خود را در شهر هامبورگ مي‌گيرم.


تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:چيزي از پرسپوليس و استقلال کمتر نداشته‌ايم, | 19:54 | نویسنده : فاطمه |

تيم ملي زير 17 سال ايران در ضربات پنالتي مقابل فورتنا دوسلدورف شکست خورد.


تيم ملي زير 17 سال ايران در چهارمين ديدار دوستانه خود در آلمان امروز از ساعت 12 و 30 به وقت ايران به مصاف فورتنا دوسلدورف رفت. حريف آلماني در اين مسابقه بازي را بسيار خوب آغاز کرد و در دقايق 10و 17 به گل رسيد. در ادامه سعيد عزت‌اللهي در دقيقه 22 گل اول ايران را به ثمر رساند اما چند دقيقه بعد رقيب آلماني در دقيقه 28 گل سومش را وارد دروازه ايران کرد.

به گزارش فارس،با توصيه‌هاي علي دوستي ايران در نيمه دوم سراسر حمله شد و در دقايق 58 و 60 توسط محمد بازاج و علي قلي‌زاده به گل رسيد تا اين ديدار در وقت 90 دقيقه با تساوي 3 بر 3 به پايان برسد.

در ادامه اين بازي دوستانه با توافق طرفين در دو وقت 15 دقيقه ادامه پيدا کرد که با رسيدن به تساوي بازي به ضربات پنالتي کشيده شد. در ضربات پنالتي ايران در نهايت 10 بر 9 شکست خورد.

مهدي اميري يک ضربه پنالتي از آلمان را دريافت کرد و همين بازيکن به همراه يوسف سيدي ضربات ايران را از دست دادند.

اميرحسين کريمي، اميرمحمد مظلوم، رضا جعفري، صادق محرمي، سعيد عزت‌اللهي، علي قلي‌زاده، ساسان جعفري، عرفان وجداني و کميل حق‌زاده ضربات خود را براي ايران وارد دروازه کردند.

ايران پس از اين مسابقه به شهر ويلنگان و هتل رامادا باز مي‌گردد تا تمرينات خود را از سر بگيرد.

در اين ديدار 200 ايراني در ورزشگاه حاضر شدند و تيم ملي زير 17 سال ايران را مورد تشويق قرار دادند.


تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:شکست شاگردان دوستي در ضربات پنالتي, | 19:53 | نویسنده : فاطمه |

در پي نتايج ضعيف فولام در فصل جديد ليگ برتر احتمال اخراج مارتين يول از سمت سرمربيگري اين تيم وجود دارد.


با گذشت 6 هفته از رقابت‌هاي فصل جديد ليگ برتر انگليس تيم فوتبال فولام نتايج خوبي کسب نکرده است. سفيدپوشان غرب لندني عصر روز گذشته (شنبه) در ورزشگاه کروين کاتيج 2 بر صفر مقابل ميهمان خود کارديف‌سيتي شکست خوردند تا چهارمين شکست فصل اين تيم رقم بخورد.

به گزارش تسنيم،نشريه «ساندي پيپل» انگليس گزارش داد مارتين يول، سرمربي تيم فولام به دليل کسب نتايج ضعيف و شکستي ديگر در دقايق پاياني بازي در آستانه اخراج از اين تيم قرار گرفته است. گلي که جردن موتچ از کارديف در دقيقه 2+90 وارد دروازه فولام کرد دست مسئولين اين باشگاه را براي اخراج اين مربي آلماني باز بگذارد.

چند روز پيش هم خبري در روزنامه «ديلي ميل» منتشر شد که يول به دنبال اين است تا رنه مولنستين، دستيار پيشين سرالکس فرگوسن را به کادر فني خود اضافه کند تا شايد از اين طريق ناکامي‌هاي اخير را پشت‌سر بگذارد. مولنستين آلماني بين سال‌هاي 2007 تا 2013 دست راست فرگوسن، سرمربي پيشين و پرافتخار منچستريونايتد بود.

يول در يک سال گذشته رابطه خوبي با آلاستاير مکينتوش، مدير اجرايي باشگاه فولام نداشته است و برخي بازيکنان قديمي تيم معتقدند که او تکيه بيش از حدي به ديميتار برباتوف، مهاجم بلغارستاني‌اش دارد.

فولام در ديدار بعدي خود در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر در تاريخ 5 اکتبر 2013 (13 مهر 1392) در ورزشگاه کروين کاتيج ميزبان استوک‌سيتي خواهد بود.

تنها پيروزي اين فصل سفيدپوشان غرب لندني هم در هفته اول ليگ برتر با برتري يک بر صفر شاگردان يول بر ساندرلند رقم خورد.


تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:سرمربي فولام در آستانه اخراج, | 19:52 | نویسنده : فاطمه |

مدافع عنوان قهرماني رقابت‌هاي سري A با شکست همشهري خود، به پله دوم جدول رده بندي سري A صعود کرد.


در ادامه ديدار‌هاي هفته ششم ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا، از ساعت 14 امروز به وقت تهران يوونتوس در دربي شهر تورين ميهمان همسايه خود، تورينو بود و اين بازي را با نتيجه يک بر صفر به سود خود به پايان رساند.

به گزارش تسنيم،تک گل اين ديدار را پاول پوگبا هافبک فرانسوي بانوي پير در دقيقه 54 به ثمر رساند تا مردان آنتونيو کونته با کسب پنجمين پيروزي اين فصل خود هم‌امتياز با ناپولي و به خاطر تفاصل گل کمتر نسبت به اين تيم در رده دوم قرار بگيرند.

هفته ششم رقابت‌هاي سري A امروز با برگزاري 6 ديدار ديگر پيگيري مي‌شود که در مهم‌ترين آنها اينتر از ساعت 16:30 ميهمان کالياري است و رم از ساعت 22:15 از بولونيا پذيرايي مي‌کند.

در جدول رده‌بندي سري A پس از يوونتوس و ناپولي 16 امتيازي، تيم‌هاي رم با 15، اينتر با 13 و فيورنتينا با 10 امتياز رده‌هاي دوم تا پنجم را در اختيار دارند.


تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:يوونتوس دربي تورين را فتح کرد, | 19:52 | نویسنده : فاطمه |

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: صحبت‌هاي امير قلعه‌نويي با بازيکنان شوک مثبت و ريکاوري روحي و رواني بود.


ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از حضور در کره يک جلسه تمرين کرده‌ايم و امروز هم تمرينات‌مان ادامه پيدا مي‌کند. قاضي و خسرو حيدري زير نظر پزشکان در حال مداوا هستند. نکونام و تيموريان هم به دليل محروميت و دو اخطاره بودن در ديدار چهارشنبه مقابل اف‌سي‌سئول غايبند.

به گزارش فارس،وي در مورد تيم کره‌اي گفت: اف‌سي‌سئول ساعت 2 صبح رسيده و امروز اولين تمرينش را در زمين شماره 2 آزادي انجام مي‌دهد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد محروميت يک جلسه‌اي امير قلعه‌نويي در ليگ برتر گفت: ما دو نوع گزارش داريم، يک گزارش ناظر و ديگري گزارش داوري. ناظر مسابقه در آن بازي از ما تشکر هم کرد زيرا نيمکت تيم را بعد از اشتباهات داوري آرام کرديم. بنابراين بعيد است در گزارش ناظر چيزي در رابطه با محروميت قلعه‌نويي آمده باشد. در گزارش داوري هم بعيد است مسئله‌اي باشد اما شنيدم که در پايان مسابقه و به دليل آنکه قلعه‌نويي اجازه اهداي جايزه به ساموئل را نداده است، محرومش کردند که نمي‌دانم اين گزارش مربوط به ناظر است يا داور. در هر صورت تصميم عجولانه‌اي بود.

ماجدي ادامه داد: نبايد هر کسي را حذف و محروم کنيم. فوتبال ما با اينکارها نمي‌تواند حرفه‌اي بودنش را ثابت کند.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد صحبت‌هاي امير قلعه‌نويي با بازيکنان مبني بر ممنوعيت حضور در شبکه اجتماعي فيس‌بوک گفت: من در آن جلسه نبودم اما قلعه‌نويي با بازيکنان صحبت کرده است و به هر حال بعد از کره به دليل سفري که داشتيم کادر فني فرصت صحبت با بازيکنان را نداشت و قلعه‌نويي يک مربي حرفه‌اي است که مي‌داند چه زماني چه مطالبي را بگويد و به بازيکنان نکاتي را گوشزد کند. اين صحبت‌ها بيشتر ريکاوري روحي و رواني بود.

وي افزود: قلعه‌نويي يک مربي با کارنامه مشخص است که سال‌ها در ليگ برتر حضور داشته و مي‌داند چه زماني به بازيکن تذکر بدهد و چه زماني آنها را تشويق کند. صحبت‌هاي او شوک مثبتي به بازيکنان بود.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه چرا آرش برهاني بازي نمي‌کند، گفت: هيچ مربي دوست ندارد از بازيکن آماده‌اش استفاده نکند قطعا مربي بهترين‌ها را به ميدان مي‌فرستد و اگر آرش برهاني انرژي مثبت و کافي داشته باشد قطعا قلعه‌نويي از او استفاده مي‌کند.


تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:با اين محروميت‌ها فوتبال ما حرفه‌اي نمي‌شود, | 19:51 | نویسنده : فاطمه |

تيم فوتبال منچستر يونايتد در ديداري حساس مقابل ليورپول، رقيب ديرينه‌اش به برتري رسيد.


 در رقابت‌هاي جام اتحاديه انگليس و در ديداري حساس تيم فوتبال منچستر يونايتد موفق شد با تک گل خاوير هرناندز ليورپول را از پيش رو بردارد.

به گزارش فارس، هرناندز موفق شد در دقيقه 46 شياطين سرخ را در اولدترافورد يک بر صفر پيش اندازد تا منچستري‌ها انتقام شکست دو هفته قبل مقابل قرمزهاي آنفيلد را بگيرند.

در ساير ديدارها نتايج زير به دست آمد:

نيوکاسل 2  ليدز يونايتد 0

ترانمر 0  استوک سيتي 2

بيرمنگام 3  سوانسي 1



تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:غلبه شياطين سرخ بر قرمزهاي آنفيلد, | 11:46 | نویسنده : فاطمه |

تيم فوتبال بايرن مونيخ در ورزشگاه خانگي خود به پيروزي پرگل رسيد.


 در ادامه رقابت‌هاي جام حذفي آلمان و در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال بايرن مونيخ موفق شد ميهمان خود هانوفر را با نتيجه 4 بر يک مغلوب کند.

به گزارش فارس، در اين ديدار مولر در دقايق 17 و 64، پيزارو 22 و ريبري 78 براي بايرن گلزني کردند و تک گل هانوفر را ياکونان در دقيقه 37 وارد دروازه بايرن کرد.

در مسابقه ديگر تيم فوتبال اشتوتگارت در خانه فرايبورگ با نتيجه 2 بر يک شکست خورد.

در ساير ديدارها نتايج زير به دست آمد:

سابروکن 2  پادربورن 1

فرانکفورت 2  بوخوم 0

کايزرسلاترن 3  هرتابرلين 1

دارمستات 1  شالکه 3


تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:شکست اشتوتگارت و پيروزي پرگل بايرن‌مونيخ, | 11:45 | نویسنده : فاطمه |

تيم فوتبال پاري سن ژرمن با گلزني مهاجم جديد خود به پيروزي رسيد.


 از هفته هفتم لوشامپيونه فرانسه شش ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها تيم فوتبال والنسين مقابل ميهمان خود پاري سن ژرمن تن به شکست يک بر صفر داد.

به گزارش فارس، تک گل اين ديدار را کاواني مهاجم تازه وارد و اروگوئه‌اي اين تيم در دقيقه 45 وارد دروازه ميزبان کرد. پاري سن ژرمن با اين برد 15 امتيازي شد و موقتا به صدر جدول رده بندي صعود کرد.

در ساير ديدارها نيز نتايج زير به دست آمد:

آژاکسيو 2  المپيک ليون 1

بوردو 0  ريمس 0

گنگام 5  سوشو 1

نانت 2  نيس 0

تولوز 1  لوريان 0



تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:پيروزي پاري‌سن‌ژرمن با تک گل کاواني, | 11:44 | نویسنده : فاطمه |

زننده گل تيم اف.سي‌.سئول به استقلال پس از کسب برد 2 بر صفر گفت: يک گام به فينال نزديک‌تر شديم.


دژان داميانوويچ پس از ديدار امروز تيم کره‌اي در ورزشگاه جام جهاني سئول اظهار داشت:‌ امشب ديداري خوب مقابل استقلال انجام داديم. با اين برد فکر مي‌کنم يک گام به حضور در بازي فينال نزديک‌تر شديم.

به گزارش فارس،وي که نيمه اول گلزني کرد، افزود: فکر مي‌‌کنم با اين برد سئول در وضعيتي خوب قرار گرفت.

ديدار برگشت ياران داميانوويچ و شاگردان امير قلعه‌نويي چهارشنبه آينده در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:داميانوويچ: مقابل استقلال خوب بازي کرديم, | 11:43 | نویسنده : فاطمه |
  • اتومبیل زندگی
  • تنهای تنها
  • سایت هنری
  • Varzesh3.com ورزش سه