اخبار جدید ورزش

 



مديرعامل پرسپوليس در يک گفت و گوي تلويزيوني به انتقاد شديد از نژاد فلاح پرداخت.


 

محمد رويانيان با انتقاد شديد از نژاد فلاح،عضو هيئت مديره پرسپوليس،جلوي دوربين تلويزيوني اظهار داشت:ديگر او را به باشگاه پرسپوليس راه نمي دهيم.او حرف هايي زده که دودش به چشم خودش مي رود.

به گزارش اوج نيوز، وي افزود:6 ماه است که سکوت کرده ام تا پرسپوليس ضعيف نشود اما در اين شرايط تيم را تنها نمي گذارم.

وي در خصوص استعفاي گل محمدي هم اظهار داشت:هر وقت متن استعفا را بيبينم با آقاي مالکي در موردش تصميم گيري مي کنيم اما اولويت ما براي فصل بعد او است.


تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:رويانيان,نژاد فلاح, | 14:15 | نویسنده : فاطمه |

 

جلسه 5 ساعته کميته فني پرسپوليس شب گذشته با حواشي‌هايي دنبال شد.


 

شب گذشته باشگاه پرسپوليس براي روشن شدن وضعيت خود در سال آينده ميزبان پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس بود.

به گزارش فارس، در اين جلسه درخشان، باقري، کلاني، آشتياني، وطنخواه، پروين، پيرواني، استيلي، باقري و رويانيان حضور داشتند.

علي پروين اولين نفري بود که در جلسه شب گذشته حضور پيدا کرد و از طرفي ديگر کريم باقري آخرين نفر بود.

حاضرين در ابتداي جلسه به علي پروين به صورت جداگانه تبريک گفتند و پروين هم خاطرات مالزي را براي آنها تعريف کرد.

رويانيان حدود نيم ساعت پس از تمرين در اين جلسه شرکت کرد. او با ديدن چند خبرنگار ناگهان عصباني شد و گفت: در خانه خودمان هم از دست شما رهايي نداريم.

جلسه روز گذشته قرار بود بدون حضور خبرنگاران باشد.

اين جلسه از ساعت 18:30 الي 23 در باشگاه پرسپوليس برگزار شد البته درخشان اواسط جلسه اين جمع را ترک کرد.

با پايان يافتن جلسه نيز ابتدا کريم باقري بود که به ترک محل جلسه اقدام کرد در همين اوضاع خبرنگاران تصويري دور او دويدند و باقري گفت که من مصاحبه نمي‌کنم، سپس يکي از خبرنگاران فرياد زد آقاي باقري شما مي‌خوهيد سرپرست پرسپوليس شويد. ناگهان باقري با چهره عصباني برگشت و گفت من مي‌خواهم سرپرست پرسپوليس شوم چه کسي به شما اين حرف را زده؟ بدانيد چه چيزي مي‌گوييد. نه آقا از اين خبرها نيست پس از گذشت زمان اندکي پروين از در ديگر باشگاه به بيرون آمد او با ديدن خبرنگاران با استارت صد متر به سمت ماشينش رفت و سريعاً باشگاه را ترک کرد.

پس از ترک اين افراد نوبت به رويانيان رسيد که باز هم اين خبرنگار تصويري از رويانيان در خصوص جايگزيني شيريني پرسيد که همين موضوع باعث ناراحتي رويانيان شد.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:پرسپوليس ,زلزله,گل محمدي, | 14:10 | نویسنده : فاطمه |

 



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:برد رئال,حذف رئال, | 19:28 | نویسنده : فاطمه |

 



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:25 | نویسنده : فاطمه |

 

سرمربي کنوني پاري سن ژرمن تاکيد کرده براي نشستن روي نيمكت رئال مادريد وسوسه شده است.ژوزه مورينيو پس از آنکه نتوانست براي سومين سال پياپي با رئال مادريد به فينال ليگ قهرمانان اروپا برسد، به شکل روشني ديگر علاقه‌اي به ماندن در اين تيم ندارد.

کارلو آنچلوتي که پيش از اين هدايت ميلان را به عهده داشته و با اين تيم توانسته در سال‌هاي 2003 و 2007 قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را بدست آورد، يکي از گزينه‌هاي جانشيني آقاي خاص در سانتياگو برنابئو است. او با شنيدن خبرهايي در مورد رئال مادريد براي حضور در اين تيم وسوسه شده و مصاحبه‌اي را انجام داده است.

به گزارش فارس، آنچلوتي 53 ساله در اين مورد گفت: در حال حاضر چيزي در مورد ميلان نمي‌دانم. پيشتر به حضور در اين تيم نزديک شده بودم ولي به چلسي رفتم. هيچ کس در مورد آينده نمي‌تواند نظر قطعي بدهد. اکنون هم از حضور در پاري سن ژرمن احساس خوبي دارم. ممکن است مدت زيادي در اين تيم بمانم.

ناصر الخليفه در پاييز گذشته قصد داشت آنچلوتي را اخراج کند ولي اکنون از اين کار منصرف شده است. پاري سن ژرمن اکنون صدرنشين ليگ فرانسه است و در ليگ قهرمانان اروپا نيز برابر بارسلونا با گل خورده در زمين خودي حذف شد.

آنچلوتي در اين مورد گفت: مي‌خواهم به ليگ فرانسه و قهرماني در آن فکر کنم ولي بسيار سخت است که به رئال مادريد نه بگويم. هرچند که در پاريس زندگي مي‌کنم



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:سرمربي,پاريسن ژرمن, | 19:20 | نویسنده : فاطمه |

 

در حالي که 3 هفته به رويارويي 2 غول آلماني در فينال ليگ قهرمانان اروپا باقي مانده، بوندس‌ليگا نيز شاهد رويارويي آنها خواهد بود.

بورسيا دورتموند و بايرن مونيخ در ديدار هفته سي و دوم بوندسليگا مقابل هم قرار خواهند گرفت.

اين رويارويي در حالي است که بايرني‌ها با اختلاف 20 امتيازي، صدر جدول رده بندي را در اختيار دارند و قهرماني خود را هم قطعي کرده‌اند. آنها با قهرماني خود در حالي که 6 هفته به پايان رقابت‌ها باقي مانده بود، اين دربي بزرگ را بدون تاثير در قهرماني کرده تا تنها در حد يک دربي بزرگ باقي بماند.

به نقل از فارس، بدين ترتيب «وست فالن اشتاديون» شاهد ديداري خواهد بود که درست 22 روز ديگر در ورزشگاه ومبلي و در قاب فينال ليگ قهرمانان اروپا تکرار خواهد شد.

دورتموندي‌ها که در آخرين ديدار خانگي خود رئال مادريد را با نتيجه 4 بر يک شکست داده‌اند، با اعتماد به نفس فوق العاده‌اي پا به اين ديدار خواهند گذاشت.

از سوي ديگر بايرن مونيخ در 14 ديدار پيشين خود در بوندسليگا، 14 پيروزي پياپي را ثبت کرده و مي‌تواند آن را به رکورد 15 ديدار نيز برساند.

ديدار رفت نيز با تساوي يک بر يک در آليانس‌ آره‌نا به پايان رسيده بود.

با توجه به اينکه ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا 3 هفته ديگر برگزار خواهد شد، به نظر نمي‌رسد هيچ کدام از مربي بخواهند دست خود را براي يکديگر رو کنند. از اين رو حدس زدن ترکيب نخست اين 2 تيم براي اين ديدار بسيار سخت خواهد بود.

گفتني است اين ديدار فردا (شنبه) و از ساعت 21 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

 



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:دورتمند,بايرن مونيخ,بوندس ليگا, | 19:17 | نویسنده : فاطمه |

 

 به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با صدور اطلاعيه‌اي از هواداران خود درخواست کرد با پيراهن‌هاي قرمز به استاديوم آزادي آمده و در روز بدرقه مرد اخلاق فوتبال ايران در سايه رعايت مسائل اخلاقي از تيم محبوب خود تا آخرين ثانيه بازي حمايت کرده و هيچ توجهي به حواشي نداشته و از شعار دادن عليه افراد خودداري نمايند.

در اطلاعيه‌اي که از سوي کانون هواداران باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس منتشر شد، آمده است:

بدون شک حمايت همه جانبه هواداران عزيز در فصل جاري، اصلي‌ترين عامل اوج‌گيري دوباره و صعود تيم فوتبال پرسپوليس به فينال جام حذفي بود.

هواداراني که به رغم نتايج نامطلوب تيم در نيم فصل اول حمايت خود را از تيم پرسپوليس دريغ نکردند و پرتماشاگرترين بازي‌ها را برگزار نمودند، قطعا در فينال جام حذفي با تمام وجود از تيم محبوب خود حمايت خواهند کرد و بار ديگر فارغ از هرگونه نتيجه و اتفاقي، از تيم محبوب خود تا زمان به صدا درآمدن سوت پايان بازي توسط داور حمايت خواهند کرد.

هواداران پرسپوليس با حمايت همه جانبه و تشويق‌هاي بدون وقفه خود در بسياري از بازي‌ها تاثير ويژه‌اي در تغيير نتايج در دقايق پاياني داشته‌اند و با درک شرايط و هوشياري لازم حمايت خود از پرسپوليس را تا آخرين ثانيه‌هاي بازي دريغ نخواهند کرد و در روز برگزاري فينال جام حذفي با پيراهن‌هاي قرمز به استاديوم آزادي آمده و در روز خداحافظي مهدي مهدوي‌کيا، کاپيتان محبوب و با اخلاق پرسپوليس، مرد اخلاق فوتبال ايران را در يک روز بياد ماندني و با شکوه بدرقه خواهند کرد.

هواداران پرشور و قدرشناس که پرسپوليس را به محبوب‌ترين و پرطرفدارترين تيم آسيا تبديل کرده‌اند قطعا همچون گذشته با رعايت مسائل اخلاقي و بدون توجه به حواشي و اتفاقات صرفا به تشويق و حمايت همه جانبه از تيم محبوب خود خواهند پرداخت و با لطف خداوند، درايت کادر فني و همت بازيکنان، جامي ديگر را به کلکسيون افتخارات پرسپوليس اضافه خواهند کرد.

وعده ما و هواداران عصر روز يکشنبه، استاديوم آزادي. به اميد قهرماني پرسپوليس و سربلندي هوادارانش.

 



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:پرسپوليس,باشگاه پرسپوليس,اطلاعيه, | 19:13 | نویسنده : فاطمه |

 رئال مادريد سه شنبه 9ارديبهشت مقابل دورتمند در سانتياگو برنابئو به ميدان رفت كه اين بازي را افراد مهم و سرشناسي از جمله رافائل نادال تنيسور مطرح اسپانيايي -رائول و مهمترين آنها پادشاه اسپانيا اين بازي را از نزديك تماشا كردند ورئال مادريد با ارايه ي يك بازي خوب توانست دو گل به ثمر برساند ولي با توجه به باخت 4-1 خارج ازخانه وداعي تلخ با جام قهرمانان اروپا داشت تاپرافتخارترين تيم اروپا سومين سال پياپي از راه يابي به فينال باز بماند



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:حذف رئال مادريد,باخت رئال برابر دورتمند,, | 18:57 | نویسنده : فاطمه |
صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 23 صفحه بعد
  • اتومبیل زندگی
  • تنهای تنها
  • سایت هنری
  • Varzesh3.com ورزش سه