اخبار جدید ورزش

به گزارش موسسه مالی و تحقیقاتی دلویت انگلیس، برای نهمین سال متوالی رئال مادرید را به عنوان پردرآمدترین تیم فوتبال دنیا معرفی کرد. طبق گزارش این موسسه رئال مادرید با درآمدی معادل 518.9 میلیون یورو پردرآمدترین تیم دنیا در فصل 13-2012 بوده است و این در حالی است که کهکشانی‌ها در فصل گذشته هیچ عنوان قهرمانی کسب نکردند.
رئال مادرید برای کسب عنوان پردرآمدترین تیم فوتبال دنیا در فصل گذشته بر رقبایی همچون بارسلونا و منچستریونایتد، تیمی که در فاصله فصل‌های 7-1996 تا 04-2003 این عنوان را در اختیار داشت و همچنین بایرن مونیخ که فصل گذشته فاتح لیگ قهرمانان اروپا و تمامی جام‌های داخلی فوتبال آلمان شد، غلبه کرده است. در رده‌بندی پردرآمدترین تیم‌های فوتبال دنیا در فصل گذشته، پس از رئال مادرید، بارسلونا با 36.3 میلیون یورو اختلاف و بایرن مونیخ با 87.7 میلیون یورو اختلاف نسبت به کهکشانی‌ها به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
رده‌بندی 10 تیم پردرآمد تیم‌های دنیا در فصل 13-2012 را در زیر مشاهده می‌کنید:

1- رئال مادرید با درآمد 518.9 میلیون یورو

2- بارسلونا با درآمد 482.6 میلیون یورو
3- بایرن مونیخ با درآمد 431.2 میلیون یورو
4- منچستریونایتد با درآمد 423.8 میلیون یورو
5- پاری‌سن‌ژرمن با درآمد 398.8 میلیون یورو
6- منچسترسیتی با درآمد 316.2 میلیون یورو
7- چلسی با درآمد 303.4 میلیون یورو
8- آرسنال با درآمد 284.3 میلیون یورو
9- یوونتوس با درآمد 272.4 میلیون یورو
10- میلان با درآمد 263.5 میلیون یورو


تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:رئال مادرید پردرآمدترین تیم دنیا در فصل 13-2012, | 19:50 | نویسنده : فاطمه |

مدير فني تيم فوتبال استقلال به انتقاد از افرادي پرداخت که به زعم او کاسه داغ‌تر از آش شده و مي‌خواهند براي اين تيم دردسر درست کنند.


منصور پورحيدري درباره تساوي يک بر يک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازي قشنگي را شاهد نبوديم. متاسفانه بار ديگر استقلال با مشکلاتي که از ابتداي فصل با آن گريبانگير بود، مواجه شد و با تعداد مصدوم و محروم زياد به مصاف حريف خود رفت.

به گزارش تسنيم،وي در ادامه افزود: در اين ديدار استقلال بازيکنان جناح چپ و راست خود يعني خسرو حيدري و هاشم بيک‌زاده را از دست داد و امير قلعه‌نويي مجبور شد تا پايان نيمه‌ اول از سياوش اکبرپور در پست دفاع راست استفاده کند. استقلال در اين ديدار بد بازي کرد، چون دست قلعه‌نويي بسته بود و بازيکنان تغيير پست داده بودند. در اين ديدار استقلال بازيکن زيادي نداشت که از آنها استفاده کند.

مدير فني تيم استقلال در مورد عدم اسقبال تماشاگران از ديدارهاي خانگي آبي‌پوشان تصريح کرد: اين وضعيت براي کل فوتبال ما پيش آمده و به خصوص در تهران از بازي‌هاي استقلال و حتي پرسپوليس استقبال نمي‌شود. بحث‌هاي زيادي در اين خصوص وجود دارد که يکي از آنها کيفيت پايين بازي‌هاي ليگ است، اين مسئله نيز به فشردگي مسابقات ليگ برتر ارتباط پيدا مي‌کند.

پورحيدري با بيان اينکه فشردگي مسابقات اجازه ريکاوري و تمرين به بازيکنان را نمي‌دهد، عنوان کرد: تيم‌ها تا بخواهند خودشان را از لحاظ بدني و روحي آماده کنند بايد در ديدار بعدي به ميدان بروند. مقصر اين مسئله سازمان ليگ نيست، بلکه افرادي هستند که از سازمان ليگ خواستند تا مسابقات ليگ و جام حذفي هر چه زودتر به پايان برسد. در واقع کارلوس کي‌روش باعث اين فشردگي مسابقات شده است و از سازمان ليگ خواسته که ليگ و جام حذفي زودتر به پايان برسد.

وي اضافه کرد: اين فشردگي باعث شده که کادر فني تيم‌ها نتوانند تمرين ريکاوري براي تيم‌هاي‌شان در نظر بگيرند. مشکلاتي ديگري نيز وجود دارد. به عنوان مثال اعضاي تيم استقلال پس از انجام بازي جام حذفي مقابل ذوب‌آهن چند ساعت در فرودگاه معطل شدند و پرواز 40 دقيقه‌اي اصفهان به تهران آنها با تاخير چند ساعته روبه‌رو شد. با اين شرايط مشخص است که بازي استقلال از کيفيت لازم برخوردار نيست و تماشاگران بازي زيبايي را از تيم‌شان انتظار دارند را نمي‌بينند.

پيشکسوت استقلال در خصوص نصب بنر ناصر حجازي در کمپ استقلال توسط عده‌اي و حرف‌وحديث‌هاي به وجود آمده گفت: خدا ناصرخان را بيامرزد. متاسفانه عده‌اي مشکلاتي ايجاد کرده و کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند. آقايان! کمپ استقلال به نام ناصر حجازي است و هميشه بنر او در آن نصب مي‌شود.

پورحيدري با بيان اينکه عده‌اي قصد دارند، مشکلاتي براي استقلال ايجاد کنند، ادامه داد: قلعه‌نويي دنبال اين حرف‌ها نيست که بگويد بنر حجازي جمع شود. آقايان با اين کارها به خودشان شک دارند و با نام حجازي مي‌خواهند دردسر درست کنند.

وي در پايان با تبريک به علي پروين براي انتخابش به عنوان سرپرستي باشگاه پرسپوليس گفت: محمد رويانيان زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيد و برنامه‌ريزي‌هاي زيادي براي اين تيم داشت. نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد که رويانيان از پرسپوليس رفت ولي نمي‌خواهم در تيم پرسپوليس که براي آن احترام زيادي قائلم، دخالت کنم. بار ديگر به پروين تبريک مي‌گويم. او براي پرسپوليس زحمات زيادي کشيده و برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم.


تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:کي‌روش باعث فشردگي مسابقات ليگ شد, | 19:47 | نویسنده : فاطمه |

علي دايي با جدايي سيدجلال حسيني از پرسپوليس مخالفت کرد.


پس از پيشنهاد نجومي يک تيم قطري به سيدجلال حسيني اين بازيکن اين موضوع را با مسئولان باشگاه و علي دايي در ميان گذاشت که در پايان تمرين امروز دايي آب پاکي را روي دست سيدجلال حسيني ريخت.

به نقل از فارس، وي در تمرين اظهار داشت: در اين شرايط هيچ بازيکني از جمله سيدجلال حسيني از پرسپوليس جدا نخواهد شد و ما بيشتر از هميشه به اين بازيکنان نياز داريم چون شش ديدار حساس و سرنوشت‌ساز داريم. به همين دليل با جدايي هيچ بازيکني موافقت نمي‌کنيم به خصوص سيدجلال حسيني.


تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:هيچکس حق ندارد از پرسپوليس جدا شود, | 19:46 | نویسنده : فاطمه |

جلسات کميته فني و توسعه امروز و فردا در دفتر نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال برگزار مي‌شود.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، امروز بعد از ظهر جلسه کميته فني و توسعه با حضور سيد هادي آيت اللهي، مرتضي محصص، فريدون معيني، هومن افاضلي، علي دوستي مهر و مهدي مهدوي کيا با دستور جلسه بحث و بررسي درباره حضور تيم ملي جوانان در تورنمنت جام جهاني کوچک جوانان روسيه برگزار مي‌شود.

همچنين فردا، چهارشنبه نهم بهمن ماه، جلسه اين کميته با حضور آيت اللهي،محصص، معيني، افاضلي، افتخاري و خسوس کاندلاس با دستور جلسه ارائه برنامه‌هاي پيشنهادي تيم ملي فوتسال به کميته فني و بحث و بررسي درباره برنامه‌هاي ارائه شده برگزار خواهد شد.


تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:بررسي برنامه‌هاي تيم ملي فوتسال, | 19:46 | نویسنده : فاطمه |

مديرعامل باشگاه و سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با يکديگر جلسه خواهند داشت.


علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس قرار است پيش از ديدار با سپاهان جلسه‌اي با علي پروين داشته باشد تا در خصوص وضعيت تيم با او صحبت کند.

به نقل از تسنيم، پروين که به تازگي به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس انتخاب شده، قرار است در جلسه‌اي که با دايي برگزار مي‌کند در خصوص مسائل مالي و بازي‌هاي پيش روي سرخپوشان بحث و تبادل نظر کند.


تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:جلسه دايي و پروين براي بررسي مشکلات, | 19:45 | نویسنده : فاطمه |

مديرعامل و سرمربي استقلال با جدايي تيموريان از اين تيم مخالفت کردند.


به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، يکي از مباحث مطرح شده اصلي در جلسه شوراي معاونين باشگاه استقلال در خصوص وضعيت آندرانيک تيموريان بود. هاشم ساعدي سخنگوي باشگاه استقلال در اين باره گفت: آندرانيک تيموريان از بازيکنان بسيار با ارزش استقلال و تيم‌ملي ايران است که همواره در بازي‌هاي تيم‌ملي‌ و استقلال به عنوان يک بازيکن موثر به ميدان رفته است.

وي ادامه داد: گفته مي‌شود يک تيم قطري علاقه‌مند به جذب آندرانيک تيموريان است و ما مي‌دانيم سطح فوتبال اين بازيکن از قطر بالاتر است و طبيعي است که با توجه به توان فني بالا و قدرت بدني مناسب، بسياري از تيم‌ها علاقه‌مند به خدمت‌گرفتن اين بازيکن باشند و بر همين اساس موضوع جدايي اين بازيکن در جلسه شوراي معاونين باشگاه استقلال مطرح شد که مديرعامل و سرمربي و کليه معاونين مخالفت خود را با جدايي اين بازيکن اعلام کردند. لذا قرار بر اين شد فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي جلسه‌اي با آندرانيک تيموريان داشته باشند و در اين خصوص تصميم‌گيري صورت پذيرد.

سخنگوي باشگاه استقلال عنوان کرد: نکته ديگر مطرح شده در اين جلسه در خصوص محروميت آندرانيک تيموريان بود، مي‌دانيم اين بازيکن يک فوتباليست فني، فيزيکي و محکم است که در تيم‌ملي و استقلال همواره همين‌طور فوتبال بازي مي‌کند و در همه جاي زمين هم حضور دارد. بازيکنان فوتبال او را دوست دارند. از اتفاقات ناخواسته که در برخورد آندو با عشوري صورت گرفت متاسف شديم‌، اما اين حرکت به هيچ‌وجه تعمدي نبود و در مسابقه فوتبال از اين نوع برخوردها هميشه پيش مي‌آيد. خود عشوري هم يک بازيکن فيزيکي است که در طول بازي‌ با ما و در جريان بازي چندين برخورد با بازيکنان استقلال داشت. عليرغم اينکه آن اتفاقات ناخواسته و سيرطبيعي بازي بود،‌ اما ما از عشوري عذرخواهي مي‌کنيم و اميدواريم اينگونه اتفاقات در فوتبال ما تکرار نشود.


تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:مخالفت مديرعامل و سرمربي با جدايي تيموريان, | 19:45 | نویسنده : فاطمه |

احمدرضا عابدزاده بعد از ظهر امروز براي دومين بار براي حل مشکلات مالي‌اش به باشگاه پرسپوليس رفت.


احمدرضا عابدزاده مربي سابق دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس بعد از ظهر امروز براي پيگري مشکلات مالياتي‌اش براي دومين بار به باشگاه رفت و در جلسه‌اي با بهروز منتقمي قائم‌ مقام باشگاه شرکت کرد. منتقمي نيز با توجه به درخواست عابدزاده نامه‌اي به اداره ماليات زد و اعلام کرد که ماليات اين دروازه‌بان بايد توسط باشگاه پرداخت شود و اگر اين اتفاق نيفتاده به دليل کوتاهي باشگاه بوده است و در اولين فرصت اين پول پرداخت مي‌شود.


تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:عابدزاده به باشگاه پرسپوليس رفت, | 19:44 | نویسنده : فاطمه |

محمد رويانيان با انتشار هزينه‌ها، درآمدها، بدهي هاي پرداخت شده از ادوار گذشته و بدهي هاي برجا مانده از دوران مديريت خودش گزارش مالي عملکرد 28 ماهه‌اش را تشريح کرد.


محمدرويانيان که روز جمعه و دو روز پس از کناره گيري اش از ارائه گزارش مالي دوران مديريتي خود طي 72 ساعت آينده به مراجع قانوني خبر داده بود به منظور جلوگيري از شايعاتي که اين روزها درباره ميزان بدهي ها منتشر مي شود اين گزارش مالي را در اختيار رسانه ها قرار داد.

رويانيان تاکيد کرد: مسئوليت تمامي آمار و ارقام ارائه شده را پذيرفته و درباره آن آمادگي هرگونه پاسخگويي را دارد.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:دخل و خرج رويانيان در پرسپوليس, | 19:43 | نویسنده : فاطمه |

در نود اين هفته توضيحات عابديني درباره آخرين وضعيت داماش و بحث نسبتا مفصلي درباره بازي خشن تيموريان محور اصلي برنامه بود.


برنامه نود اين هفته، روز نسبتا آرامي را پشت سرگذاشت. بخش‌هاي زير مهم ترين قسمت‌هاي اين برنامه بودند.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:مروري بر برنامه 90 اين هفته, | 19:41 | نویسنده : فاطمه |

قرعه کشي مسابقات واليبال قهرماني مردان جهان 2014 دقايقي پيش در مرکز علمي فرهنگي ورشو پايتخت لهستان برگزار شد و تيم ملي واليبال کشورمان حريفان جهاني خود را شناخت.


 به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، تيم ملي واليبال کشورمان در گروه چهارم مسابقات قهرماني جهان با تيم‌هاي ايتاليا، فرانسه، بلژيک، تيم اول و چهارم منطقه نورسکا هم‌گروه شد.

مسابقات واليبال قهرماني مردان جهان سال 2014 با حضور 24 تيم از هشتم تا 30 شهريورماه سال آينده در 6 شهر لهستان برگزار خواهد شد.

تاکنون چهره 16 تيم اين رقابت ها در مسابقات انتخابي مشخص شده است که تيم ملي واليبال ايران در قاره اسيا نخستين تيم صعود کننده به اين رقابت‌ها بود.

هشت تيم باقي مانده از مسابقات انتخابي آمريکاي شمالي و مرکزي (نورسکا پنج تيم) و قاره آفريقا (سه تيم) به اين رقابت‌ها راه خواهند يافت.

دور مقدماتي اين رقابت‌ها در چهار گروه  6 تيمي برگزار مي‌شود که گروه بندي آن به قرار زير است:

گروه اول: لهستان (ميزبان)، آرژانتين، صربستان، استراليا، تيم سوم قاره آفريقا و ونزوئلا

گروه دوم: برزيل، تيم دوم نورسکا، آلمان، تيم اول آفريقا، کره جنوبي و فنلاند

گروه سوم: روسيه، بلغارستان، تيم سوم نورسکا، تيم دوم آفريقا، چين و تيم پنجم نورسکا

گروه چهارم: ايتاليا، تيم اول نورسکا، ايران، فرانسه، تيم چهارم نورسکا و بلژيک

لازم به ذکر است بازيهاي گروه اول در شهر وروکولارو، گروه دوم در شهر کاتوويک، گروه سه در شهر گدانس و گروه چهار در شهر کراکو برگزار مي‌‌شود.

رقابت‌هاي مرحله مقدماتي مسابقات واليبال قهرماني مردان جهان به مدت پنج روز برگزار خواهد شد و سپس از هر گروه سه تيم به مرحله بعد صعود مي کنند تا دو گروه مرحله دوم براي عنوان هاي اول تا دوازدهم با يکديگر مبارزه کنند.



تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:تيم واليبال ايران حريفان جهاني خود را شناخت, | 19:40 | نویسنده : فاطمه |

اسامي محرومان هفته بيست‌وپنجم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور اعلام شد.


به نقل از سايت سازمان ليگ، کميته مسابقات سازمان ليگ، اسامي محرومان هفته بيست‌وپنجم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور را به شرح زير اعلام کرد:

محمد نوري و پيام صادقيان (انضباطي) از پرسپوليس

آندرانيک تيموريان و مهرداد اولادي (انضباطي) از استقلال تهران

ابوالحسن جعفري و اسماعيل شريفات از فولاد خوزستان

حبيب گرداني و حامد لک از تراکتورسازي تبريز

خالد شفيعي از گسترش فولاد تبريز

سمير بکريچ از فجرسپاسي شيراز

سيد عليرضا ابراهيمي از مس کرمان

سينا عشوري و محسن بياتي‌نيا از ذوب‌آهن

محمد امين حاج محمدي از نفت تهران

محمدرضا مهدوي مير محله از داماش گيلان


تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:اسامي محرومان هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر, | 19:40 | نویسنده : فاطمه |

ديدار تدارکاتي تيم ملي ايران با تيم‌هاي بلاروس، مونته‌نگرو، آنگولا و ترينيداد و توباگو قطعي شد.


با تاييد کارلوس کي‌روش، تيم ملي فوتبال ايران در روزهاي 18 و 26 مي (28 ارديبهشت و 5 خرداد) به ترتيب با تيم‌هاي بلاروس و مونته‌نگرو بازي مي‌کند.

به نقل از ايسنا،همچنين تيم ملي در تاريخ 30 يا 31 مي (9 يا 10 خرداد )در تهران با تيم ملي آنگولا ديداري تدارکاتي خواهد داشت که اين مسابقه حکم بازي خداحافظي با هواداران پيش از اعزام به جام جهاني برزيل است.

تيم ايران 8 جون (18 خرداد) در اردوي پيش از شروع جام جهاني در برزيل با تيم ملي ترينيداد و توباگو بازي مي‌کند.


تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:حريفان تدارکاتي تيم ملي ايران مشخص شدند, | 19:39 | نویسنده : فاطمه |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 23 صفحه بعد
  • اتومبیل زندگی
  • تنهای تنها
  • سایت هنری
  • Varzesh3.com ورزش سه