اخبار جدید ورزش

بازيکن بارسلونا معتقد است هم‌تيمي برزيلي‌اش او را به ياد اسطوره هلندي کاتالان‌ها مي‌اندازد.


سسک فابرگاس در گفت‌و‌گويي با گزتا دلو اسپورت با اشاره به نقش نيمار و مقايسه وي با کرويف اظهار داشت: نيمار مرا به ياد کرويف مي‌اندازد. هرگز بازي کرويف را از نزديک نديدم اما او توانايي خارق‌العاده‌اي در تغيير سرعت بازي‌اش داشت، مثل نيمار. او سريع استارت مي‌زند، ناگهان متوقف مي‌شود و دوباره با سرعت بالايي شروع به دويدن مي‌کند. سرعت وي به هنگام دويدن با توپ هم مرا به ياد او مي‌اندازد.

وي ادامه داد: مردم زياد صبور نيستند. آنها مي‌خواهند اين بارسلونا شبيه بارسلوناي دوران گوارديولا باشد؛ در حالي که اين غيرممکن است.

فابرگاس خاطرنشان کرد: بازيکناني با ويژگي‌هاي فيزيکي اتوئو يا توره نداريم. مارتينو تازه به اين تيم آمده است. هميشه هماهنگ شدن با تيم زمان مي‌برد. او از نظر من سرمربي باهوشي است. مطمئنم که کارش را در اين تيم خوب انجام خواهد داد.


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:فابرگاس: نيمار مرا به ياد کرويف مي‌اندازد, | 14:1 | نویسنده : فاطمه |

ستاره سابق تيم ملي آلمان بعيد مي داند که تيم ملي اسپانيا به اندازه قبل ثبات داشته باشد.


 لوتار ماتئوس، اسطوره سابق تيم ملي آلمان براين باور است که ژرمن ها در مقايسه با اسپانيا شانس بيشتري براي قهرماني در جام جهاني دارند و آلمان و برزيل را مدعيان قهرماني دانست.

به گزارش گل، تيم ملي اسپانيا بعد از قهرماني در جام جهاني 2010، د رقابت هاي يورو2012 نيز قهرمان اروپا شد و بدين ترتيب اولين تيم ملي دنياي فوتبال لقب گرفت که در سه تورنمنت متوالي جام قهرماني کسب کرد.

دراين ميان ماتئوس براين باور است که تيم دل بوسکه ديگر آن تيم سابق نيست و دراين باره در صحبت هايي به آناليز تيم ها پرداخت: «اسپانيا سه جام  قهرماني بزرگ اخير را مال خود کرده ولي الان به اندازه قبل ثبات ندارد. به همين خاطر هم هست که فکر مي کنم که شانس موفقيت آلمان بيشتر از اسپانياست. فکر مي کنم که برزيل و آلمان دو تيم قدرتمند رقابت هستند و اسپانيا بعد از اين دوتيم است. در جام کنفدراسيون هاي سال 2013 برزيل نشان داد که مي تواند فشار کسب بردهاي مهم در بازيهاي خانگي را به دوش بکشد و تيم ملي آلمان هم چندين سال است که ثبات زيادي دارد.»

ماتئوس در ادامه به اين نکته اشاره کرده که هيچ وقت نبايد تيم ملي ايتاليا را دست کم گرفت؛ تيمي که در يورو 2012 در نيمه نهايي آلمان را لاي منگنه گذاشت:« تيم ملي ايتاليا در آخرين دوره رقابتهاي يورو ما را از گردونه رقابتها حذف کرد. هميشه بايد مراقب آنها بود. شايد آنها مثل هلند، آلمان، آرژانتين يا برزيل بازي جذابي ارائه نکنند ولي آنها هميشه خطرناک هستند و از نظر تاکتيکي خطرناک هستند. آنها بازيکنان باتجربه اي دارند و ترکيب خوبي را در تيمشان مي بينند. در سال 2010 اينگونه نبود. آنها با اتکا به تيم سال 2006 شان کار را دنبال مي کنند؛ شرايطي شبيه به آلمان در سال 1994 . حالا ايتاليا ترکيب خوبي از بازيکنان را دارد و نمي توان آنها را از جمع مدعيان خارج کرد. شايد ايتاليا يکي از قطعي ترين مدعيان قهرماني نباشد ولي شانس زيادي دارد.بايد کارهايي انجام دهي که حريف توقع ندارد.حس مي کنم که اين دقيقا همان چيزي است که کم است.وقتي در سال 2010 مغلوب ايتاليا شديم به بازيکني نياز داري تاسرنوشت را رقم بزند. من از تيم  توقع دارم تا از آن اشتباهات درس بگيرد و ديگر آن اشتباهات را تکرار نکنيم و اوضاع را بهتر پيش ببريم. اگر در برزيل بتوان اين کار را انجام داد، قهرمان دنيا خواهيد شد.»


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:ماتئوس: شانس آلمان بيشتر از اسپانياست, | 14:0 | نویسنده : فاطمه |

بازيکن ايراني تيم روبين کازان در ديدار دوستانه اين تيم بازي کرد و پاس گل داد.


  تيم فوتبال روبين‌کازان روسيه که براي آماده‌سازي خود در ترکيه اردو زده، امشب (چهارشنبه) در ديداري دوستانه به مصاف تيم لودوگورتس صدرنشين ليگ بلغارستان رفت و در پايان به نتيجه تساوي يک بر يک رسيد.

به گزارش تسنيم، در اين ديدار سردار آزمون از دقيقه 46 به زمين رفت و موفق شد در دقيقه 56 با يک پاس گل زمينه‌ساز گلزني موخامتسين مهاجم با تجربه تيمش شود. در ادامه و در دقيقه 90 لودوگورتس توسط مانتا به گل رسيد تا اين ديدار دوستانه با نتيجه يک بر يک به پايان برسد.


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:تساوي کازان مقابل لودوگورتس با پاس‌گل آزمون, | 13:59 | نویسنده : فاطمه |

تيم فوتبال نايمخن به نيمه نهايي جام حذفي هلند صعود کرد.


در يک ديدار از مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي هلند، تيم فوتبال نايمخن که عليرضا جهانبخش بازيکن ملي‌پوش کشورمان را در اختيار دارد در ورزشگاه خانگي خود پذيراي اوترخت بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود نايمخن به پايان رسيد.

به گزارش فارس،تک گل اين ديدار را ورميل در دقيقه 8 به ثمر رساند.

بدين ترتيب تيم فوتبال نايمخن به نيمه نهايي جام حذفي هلند راه يافت.

عليرضا جهانبخش در اين ديدار در ترکيب 18 نفره تيمش قرار نداشت و غايب بود.

 



تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:صعود نايمخن به نيمه‌نهايي در غياب جهانبخش, | 13:56 | نویسنده : فاطمه |

ميلان در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي کوپا ايتاليا با شکست مقابل اودينزه از دور مسابقات کنار رفت.


رقابت‌هاي کوپا‌ ايتاليا شب گذشته پيگيري شد و ميلان از ساعت 23 و 30 دقيقه ميزبان اودينزه بود. شاگردان کلارنس سيدورف با شکست دو بر يک مقابل اودينزه که باعث شد اولين باخت اين مربي هلندي رقم بخورد، از دور مسابقات حذف شدند.

به گزارش فارس،سيدورف که 10 سال به عنوان بازيکن در اين باشگاه فعاليت کرده است، اوايل ماه جاري از دنياي بازيگري خداحافظي کرد تا جانشين ماسيميليانو آلگري که به دليل کسب نتايج ضعيف از سرمربيگري ميلان کنار گذاشته شد، شود.

تيم سيدورف پس از پيروزي يک بر صفر روز يکشنبه در ورونا در رقابت‌هاي سري آ در اولين مسابقه تحت هدايت وي، در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي کوپا ايتاليا شکست خورد و از دور بازي‌ها کنار رفت.

ميلان بازي را خوب شروع کرد و در دقيقه هفتم توسط ماريو بالوتلي به گل رسيد. اودينزه عالي پاسخ اين گل را داد و چهار دقيقه پيش از پايان نيمه اول توسط لوديس موريل از روي نقطه پنالتي گل خورده را جبران کرد.

اربي امانوئلسون در محوطه جريمه مرتکب خطا بر روي سيلوان ويدمر شد تا داور به سود تيم ميهمان اعلام پنالتي کند.

نيکولاس لوپز 20 ساله در دقيقه 78 يعني تنها سه دقيقه پس از ورودش به زمين توانست گل پيروزي بخش اودينزه را به ثمر برساند.


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:حذف ميلان با شکست مقابل اودينزه, | 13:55 | نویسنده : فاطمه |

بازيکن ايراني تيم دسته دومي لاس‌پالماس اسپانيا مصدوم شد.


مسعود شجاعي روز گذشته در استاديو مونيسيپال ماسپالوماس از ناحيه کمر مصدوم شد و حضورش در ديدار شنبه شب مقابل ديپورتيوو آلاوس قطعي نيست.

به گزارش فارس،سرخيو لوبرا تمام بازيکنانش جز مسعود شجاعي را که حضورش در ديدار مقابل آلاوا قطعي نشده، در اختيار دارد.

زرد‌پوشان پس از تمرين در استاديو مونيسيپال در رستوران شام خوردند تا روحيه خود را براي پيروزي مقابل تيم اهل باسک تقويت کنند. لاس‌پالماس امروز از ساعت 10 صبح به وقت اسپانيا پشت درهاي بسته در استاديو دو گران تمرين خواهد کرد.


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:مسعود شجاعي مصدوم شد, | 13:52 | نویسنده : فاطمه |

پاري‌سن‌ژرمن با شکست مقابل مون‌پليه از دور رقابت‌هاي جام حذفي فرانسه کنار رفت.


رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال فرانسه شب گذشته پيگيري شد و در آخرين ديدار پاري‌سن‌ژرمن با مون‌پليه ديدار کرد. شاگردان لوران بلان به سختي در ليگ يک مقابل همين حريف به تساوي رسيده بودند اما با شکست خانگي دو بر يک مقابل مون‌پليه تمام اميدهاي خود براي کسب چهارمين قهرماني را بر باد رفته ديدند.

به گزارش فارس،پاري‌سن‌ژرمن در ابتدا تيم برتر ميدان بود و لوکاس داين موفق به گلزني شد که توسط داور به دليل خطاي آفسايد مردود اعلام شد. مون‌پليه بر خلاف جريان بازي توانست گل اول مسابقه را دقيقه 20 توسط دنيل کونگره به ثمر برساند. ادينسون کاواني 10 دقيقه بعد گل خورده را جبران کرد اما ويکتور مونتانيو در دقيقه 69 گل پيروزي‌بخش را براي مون‌پليه وارد دروازه سن‌ژرمن کرد.


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:حذف پاري‌سن‌ژرمن توسط مون‌پليه, | 13:52 | نویسنده : فاطمه |

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا از عملکرد ليونل مسي، ستاره آرژانتيني تيمش در بازي برابر لوانته در جام حذفي اسپانيا تمجيد کرد.


جراردو مارتينو تاکيد کرد ليونل مسي در چهار گلي که بارسلونا در برابر لوانته به ثمر رساند، کاملا موثر بود و با حضور خود در ميدان توانست روند بازي را که بد پيش مي رفت، تغيير دهد. مارتينو که در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي سخن مي گفت، تاکيد کرد مسلما هر گاه مسي در ميدان حضور مي يابد روند مسابقه را به نفع بارسلونا تغيير مي دهد. وي افزود در چنين مسابقاتي که بارسلونا فضاي کمي براي بازي دارد، تنها بازيکناني مثل ليونل مسي مي توانند گره بازي را بگشايند.

در بازي چهارشنبه شب تيم هاي بارسلونا و لوانته، در شرايطي که کاتالانها يک بر صفر از حريف عقب بودند، کريستيان تلو با استفاده از پاس ليونل مسي به سمت دروازه حريف شليک کرد که توپ پس از برخورد با دفاع حريف وارد دروازه شد تا بازي به تساوي کشيده شود.

در ادامه مسابقه نيز کريستيان تلو با استفاده از پاسهاي خوب ليونل مسي، برنده چهار توپ طلاي جهان، توانست سه بار در دقايق شصت، هشتاد و يک و هشتاد و شش دروازه لوانته را باز کند.

مارتينو ضمن تمجيد از عملکرد مسي تاکيد کرد مسي در اين بازي گل نزد اما سه پاس گل داد تا بارسلونا بتواند با گلهاي کريستيان تلو نتيجه بازي را به نفع خود تغيير دهد. مارتينو افزود مهم اين است که ليو در زمان هايي که ما نياز داريم به کمک تيم مي آيد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، ليونل مسي بيست و شش ساله روز چهارشنبه چهارصدمين بازي خود را با پيراهن بارسلونا به ميدان رفت. وي که در سال دو هزار و چهار به بارسلونا پيوست، تا کنون با اين تيم بيست و يک عنوان قهرماني به دست آورده و سيصد و سي و يک گل زده است.


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:تمجيد مارتينو ازعملکردمسي دربازي برابرلوانته, | 13:49 | نویسنده : فاطمه |

سرمربي منچستريونايتد معتقد است که تيمش در ديدار شب گذشته مقابل ساندرلند مستحق شکست بوده است.


ديويد مويس معتقد است که تيمش مستحق حذف شدن از رقابت‌هاي جام اتحاديه انگليس توسط ساندرلند بوده است. ساندرلند با پيروزي مقابل منچستريونايتد در ضربات پنالتي در اولدترافورد توانست به فينال مسابقات جام حذفي صعود کند.

به نقل از فارس،مويس پس از اين شکست اظهار داشت: اگر بخواهيم صعود کنيم بايد گل بزنيم نه اينکه فقط عالي بازي کنيم. به اندازه کافي خوب بازي نکرديم تا صعود کنيم. ساندرلند به اينجا آمد و با شايستگي راهي فينال شد.

مويس دخالتي در انتخاب بازيکنان براي زدن ضربات پنالتي نداشت و بازيکنان پنالتي‌زن‌ها را انتخاب کردند اما در زدن اين ضربات بسيار بد کار کردند. سرمربي منچستر در اين باره گفت: در پايان فکر مي‌کنم عملکردمان به اندازه کافي براي صعود خوب نبوده است. بازي به ضربات پنالتي کشيده شد و ما در پنالتي افتضاح بوديم.

وي ادامه داد: اين گروه ايده‌آلي نبود که ما براي پنالتي‌ها انتخاب کرده باشيم، هرناندز مي‌توانست يک پنالتي بزند اما مصدوم شد و کساني مثل کريک را مسئول زدن پنالتي کرديم. هميشه يک تيم در نيمه‌نهايي بازنده است و به خاطر اينکه در ضربات پنالتي به اندازه کافي خوب نبوديم، ما بازنده بوديم.


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:مويس: مستحق شکست بوديم, | 13:46 | نویسنده : فاطمه |

کميته انضباطي راي خود را درباره تخلف بازيکن استقلال در ديدار مقابل استقلال اهواز صادر کرد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون، ديدار دو تيم استقلال تهران و استقلال اهواز از هفته 22 رقابتهاي ليگ برتر 21 دي ماه در آزادي برگزار شد که از سوي آندرانيک تيموريان-بازيکن استقلال تخلفي مبني بر برخورد غير ورزشي با بازيکن تيم مقابل صورت گرفت.

وي طبق بند الف فراز يکم ماده 22 آئين نامه انضباطي به پرداخت 80 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

اين راي در کميته استيناف قابل تجديد نظر خواهي است.


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:روزنامه نودرأي انضباطي تيموريان اعلام شد, | 13:39 | نویسنده : فاطمه |

رونالدوي برزيلي با به ثمر رساندن 15 گل در تاريخ‌جام‌هاي جهاني توانسته است بالاتر از گرد مولر و ميرسلاو‌کلوزه برترين گلزن تاريخ جام‌هاي جهاني باشد.


بيستمين دوره جام جهاني از 12 جون در برزيل آغاز مي‌شود. بازيکنان زيادي بودند که در دوره‌هاي قبل توانستند با نشان دادن هنر گلزني خود، تيم‌هايشان را در بزرگترين رويداد فوتبالي جهان به موفقيت برسانند.

بيش از هشتاد سال از آغاز جام جهاني مي‌گذرد و در اين سال‌ها بازيکنان بزرگي در دنياي فوتبال حضور داشتند که توانستند در جام‌هاي جهاني حضور موثري براي تيم‌هايشان داشته باشند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392برچسب:50 گلزن برتر جام‌ جهاني چه کساني هستند, | 14:28 | نویسنده : فاطمه |

مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: سوال من اين است که چرا راي من همزمان با راي صادقيان اعلام نشد.


هادي عقيلي در گفت و گو با فارس در مورد محروميت ناگهاني او از سوي کميته انضباطي اظهار داشت: من در اصل حکم اعتراضي ندارم و حتما مسئولان کميته انضباطي دلايلي براي اين قضيه دارند اما مسئله من اين است که چرا حکم دير اعلام شد. همان شبي که در برنامه 90 در خصوص پيام صادقيان مباحثي بابت خطايي که انجام داده بود مطرح شد صحنه خطاي من هم پخش شد. سوال من اينجاست که چرا محروميت صادقيان فرداي آن روز اعلام شد اما در مورد من دو هفته بعد اعلام شد؟

به گزارش فارس، وي افزود: من در دو بازي گذشته مصدوم بودم و بازي نکردم اما تا خوب شدم اعلام کردند که محروم شده ام. ضمن اينکه من خطاي آنچناني نکردم. در برنامه 90 آقاي مرادي به عنوان کارشناس داوري گفت که روي من خطاي پنالتي نشده و من سر خوردم در حالي که صمد زارع چندين بار در طول آن بازي موهاي من را کشيد و در آن صحنه هم همين کار را انجام داد و من زمين خوردم. حتي داور و کمک او کاملا به صحنه تسلط داشتند و نمي توانم بپذيرم که اين صحنه را نديدند. حتي داور مي توانست علاوه بر اينکه پنالتي اعلام کند بازيکن فجر را اخراج کند.

عقيلي تاکيد کرد: سوال من اين است که چرا دو هفته بعد محروميتم اعلام مي شود؟ خود مسئولان کميته انضباطي مي دانند که چرا اين سوال را مطرح مي کنم. بيشتر از اين هم نمي توانم توضيح دهم. چون هميشه ترس از تعليق شدن محروميتم دارم. حتي من نمي توانم از حق خودم دفاع کنم.

وي در پاسخ به اين سوال که باشگاه در حمايت از او چه کاري انجام داد، گفت: باشگاه بيانيه اي براي من صادر کرد اما به نظر من که تاثيرگذاري در رسانه نداشت. من هم در همين حد مي توانم از خودم دفاع کنم.باشگاه پرسپوليس بابت محروميت صادقيان خيلي پيگير بود و حتي چند بيانيه داد. من هم توهيني نکرده بودم و مي گويم چرا مثل صادقيان رايم زود صادر نشد. ضمن اينکه در دربي دو صحنه خطا رخ داد که مي تواند براي بازيکنان محروميت داشته باشد. اگر صحنه اي که منجر به مرحوميت من شده خطا محسوب شده در دربي خطاهاي رخ داده بدتر بود.

عقيلي در مورد شرايط سپاهان عنوان کرد: خدا را شکر وضعيت تيم خوب است و مشکلي در تيم نيست. ما کم کم در نيم فصل دوم شرايط بهتري پيدا کرديم. شايد عده اي بگويند که سپاهان چراغ خاموش مي آيد اما ما فاصله زيادي تا صدر جدول نداريم و اختلاف امتيازها زياد نيست. اين را هم در نظر بگيريد که تيم ما دو بازيکن خود را از دست داده است.


تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392برچسب:عقيلي: حتي نمي‌توانم از خودم دفاع کنم, | 14:25 | نویسنده : فاطمه |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 23 صفحه بعد
  • اتومبیل زندگی
  • تنهای تنها
  • سایت هنری
  • Varzesh3.com ورزش سه